- Opowiadanie: Koala75 - NF w realu

NF w realu

W tych temperaturach nie stać misia na dłuższy tekst.

Za to stwierdza, że pisanie prawdy i tylko prawdy to też fantastyka.

Oceny

NF w realu

Upał. Świeża herbata gorąca, nie sposób pić. Zajrzę na stronę ulubionego portalu.

Tyle nowości w Bibliotece i Poczekalni, znanych autorów i świeżynek. Nie było mnie dwa dni.

 O, jest nowe piórko! Tylko zajrzę…

Herbata już zimna?

Jednak to prawda, że to najszybszy sposób chłodzenia herbaty, chwilka w NF i już.

Koniec

Komentarze

A czemu nie pochłaniać równocześnie tekstów i herbaty?

Choć przyznam szczerze, że o napoju często zapominam, gdy bardzo ciekawy tekst na Nowej Fantastyce czytam. 

Sen jest dobry, ale książki są lepsze

To prawd misiu, niektóra teksty wciągają tak bardzo, że nawet jeśli planuję podzielić je na kilka części, jest to niemożliwe ;)

Szkoda tylko, że na czytanie coraz mniej czasu ;/

Młody pisarzu, miś nie potrafi pić gorącej herbaty w takim upale, chociaż podobno tak się powinno.

Tak, Misiu, też to zaobserwowałam i mogę powiedzieć z pełnym przekonaniem, że nic tak doskonale nie chłodzi herbaty, jak zajmująca lektura. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

:)

Слава Україні!

Reg, w dodatku można potem się zastanawiać nad właściwościami czasu. :)

Golodh, rzeczywiście niektórych tekstów nie da się czytać na raty i chwilka się wydłuża.

Cześć!

Bardzo fajny tekst, taki… Prawdziwy surprise

Czasem faktycznie można się wciągnąć w ciekawą opowieść i zapomnieć o całym świecie – nie tylko o herbacie laugh

Pozdrawiam serdecznie! 

Misiu, 

 

dlatego najczęściej sięgam po szorciaki, bo lubię gorące napoje (chociaż ostatnio czytam też dłuższe teksty, no ale jest lato, to napoje chłodzą się dłużej ;))

…w dodatku można potem się zastanawiać nad właściwościami czasu. :)

Nie, Misiu, tak wysoka temperatura sprawia, że czytanie pochłania całą energię i na zastanawianie się nad czymkolwiej już jej nie staje. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

dovio, miś w przedmowie dał do zrozumienia, że brak typowej fantastyki, zrekompensuje napisaniem tylko prawdy.

Strażniczko, najlepiej czytaj teksty misia, to herbata nie zdąży się wychłodzić. :D

Reg, miś przeprasza, ale Ci nie wierzy tym razem, bo Twoje wskazywanie baboli i byków wskazuje na nieprzebrane ilości energii. :)

Nie, Misiu, to nie tak. Na wskazywanie baboli nie tracę energii, bo one same wyłażą i pchają się przed oczy. Ja tylko czytam i robię łapankę.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Gruszel, misiowi przykro i głupio, że przypisał Twój komentarz Golodhowi. Okno się wtedy przesunęło i teraz dopiero zobaczył popełniony błąd. Wcześniejsza odpowiedź pod jego nick, to odpowiedź na Twój komentarz.

Reg, miś kilka razy spróbował wskazywać babole i docenia teraz, jaka to żmudna robota. Zauważyć może nie męczy, ale napisać wskazując właściwą formę, to już tak.

Golodh, fajnie, że :)

Misiu, robię to już jedenasty rok. Przywykłam i lubię to. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, żeby to docenić, trzeba samemu spróbować. Świeżynki nie zdają sobie z tego sprawy.

Misiu, dziękuję, że doceniasz. :)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, nie tylko ja doceniam Twój wkład w poprawność naszych tekstów.

Wiem, Misiu. I jest mi tego powodu niezmiernie miło. :)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, miś chciałby dożyć dwudziestopięciolecia. smiley

Misiu, na pewno dożyjesz. Dużo świeżutkiego eukaliptusa i marzenia się ziszczą. :)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, koala australijski żyje 13-18 lat. Od 11 do 25, to 14. Ponieważ na NF jestem krótko i jestem polski, to mam szansę. Nie liczę lat poza NF, kiedy nie byłem zarejestrowany. :)

Takie trochę o względności czasu jakby :)

ninedin.home.blog

Sympatyczne :)

Przynoszę radość :)

ninedin, miś myślał, że o właściwościach NF. :)

Anet, fajnie, że sympatyczne. :)

Misiu, kawa też szybciej stygnie. Tylko odświeży się stronę i już…

M.G.Zanadro, miś Ci wierzy na słowo, bo kawy nie pija, dziwny taki.

Nie dziwny. Z zasadami!

M.G.Zanadro, to nie zasady. Misiowi kawy nie smakują. Akceptuje cappuccino z bitą śmietaną i gałką lodów. (Obraza dla kawiarzy/kawoszy)

Misiu, jeśli kogoś lody z bitą śmietaną obrażają, to nie ufaj mu, uciekaj.

M.G.Zanadro. Twoja rada, to jak smaczna czekolada.

Koala75

Za to Misia drabble

Wyrolowały skrabble 

Czytają je notable

Walczą o nie na szable 

Ofiaruję ci gable

Za tekst o miłym diable. 

 

(Dlatego za wiersze się nie biorę, bo wychodzą mi babole)

M.G.Zanadro,

 

Był na portalu wątek,

miał swą nazwę „Bitwy…” *

Dobry miał początek.

Wiersze na nim kwitły.

Leży w Poczekalni.

Wiersze są za trudne

i nadzieje złudne.

Łatwiej pisać prozą,

epatować grozą.

Miś się nie przejmuje

I czasem rymuje,

gdy czuje, że musi,

by się nie udusić.

 

*OldGuard: Bitwy na rymy

;-)

Krótko i na temat.

„Poszukiwanie prawdy, która, choćby najgorsza, mogłaby tłumaczyć jakiś sens czy choćby konsekwencję w tym, czego jesteśmy świadkami wokół siebie, przynosi jedyną możliwą odpowiedź: że samo poszukiwanie jest, lub może stać się, ową prawdą.” J.Kaczmarski

krar85, to skutek upału. smiley

Interesujący sposób na studzenie znalazłeś. Na upał też działa? ;-)

Babska logika rządzi!

Fajne. :)))

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Fimklo, miś nie wie czy na upał, ale w upale tak. Na upał dobre są horrory mrożące krew w żyłach, ale na dłużej niż przez chwilkę.

Smokini, fajnie, że fajne.

Nowa Fantastyka