- Opowiadanie: Finkla - Królowa jest tylko 1.

Królowa jest tylko 1.

Przedmowa do ewentualnych świeżynek: Grafomania to specyficzny konkurs. Polega na napisaniu tekstu tak złego, że aż będzie dobry.

Przedmowa do pozostałych:

 

Elo ziomeczki! Usłyszałam wczoraj świt ny kawał. Mam nadzieje, że nikt oprócz mnie go nie zna, wiec przerobiłam go na rewelacyjne opowiadanie, które jest bardzo śmieszne. a jak kogoś nie bawi, to powinien za prowadzić swoje puczu cie humoru do lekarza.

Dyżurni:

Finkla, bohdan, adamkb

Oceny

Królowa jest tylko 1.

Prolog

Dawno dawno temu, za 7 górami i 7 stawami był sobie król. Miał on żonę, która była królową. Królowa była piękna jak obrazka, mądra jak sowa, dzielna jak rozbicie dzielnicowe, odważna jak odważnik, szlachetna jak stal, wesoła jak błazen i bardzo piękna. Król ją bardzo kochał a jak zmarła, to strasznie płakał. Z tego rozpacza, smutku i żalu co mu wyżerały serce i leżały pod wątrobą, zgłosił konkurs na utwór literacki w, którym zawarte były słowa 'Królowa jest tylko jedna”. Musowo. Bez tych sów nie da się wziąć udziału.

Heroldowie ogłosili o tym na każdym palcu i targowisku wszom i wobec, wiec każda poważna rasa na świcie postanowiła stratować w tym konkursie, bo to był taki jakby teleturniej i każdy chciał wygrać.

Niżej wymienione opowiadania zostały nadpisane na ten konkurs.

 

1. Elfy

 

Królowa

to była cudowna białogłowa.

Mądrzejsza niż mężczyzn większa połowa.

 

Jej urodę wielbili poeci

w upale i pośród zamieci.

I ci i owi i tamci.

 

Była też bardzo płodna.

A jak w ciąży to wiecznie głodna.

Smutek po jej śmierci sięgnął do dna.

 

Kochała ją cała rodzina

i kraj i każda gmina.

Teraz wielka jest rozkmina

 

kogo król ma poślubić

i polubić,

by robala smutku ubić.

 

Ale nikt sobie serca króla nie zjedna

bo przechodząc do sedna

prawdziwa królowa jest tylko jedna.

 

2. Krasnoludy

Na samym dnie kopalni mieszkał sobie duży krasnolud. Nikt go nie lubił, bo był duży i siny. I mógł by bić inne dzieci ze swojej górniczej klasy. Ale on nie był, bo bił dobry. Ale i tak inni się go bali i na szelki wypadek go nie lubili.

Niektórzy mówili, że jego matka przed ślubem była dziwką zamiast dziewicom i że dlatego on był taki duży, że ona spała z ludźmi albo nawet z obrzynami.

Krasnolud był taki silny, że mógł robić kilofem takie cuda, o jakich nie siło się innym krasnoludom. Któregoś dnia rozpił kilofem wielką skałę a ze środka wytoczył się jeszcze większy brylant. Nikt na całym świecie nie miał takiego gigantycznego klejnotu i tak świecącego (jeszcze bardziej niż psu jajca). Nazwał go Gniazda Kopalni. A potem podarował królowej, bo królowa jest tylko jedna i Gwiazda Kopani też jest tylko jedna, a ten krasnolud myślał, że jak rzeczy są jedne, to powinny łączyć się w pary.

 

4. Enty.

Szszszsz. Szszszszszszszszsz? Szum, szum, szum, szum. Zszszszszszszszszszszszszs. Szszszszszsz, szszszszsz, szszsz, szszszszszszszsz. Królowa. Szu, szu, szu. Szu! Szszszszszszsz, szszsz! Szszszszszsz. Szumu, szumu, szumu. Szszszszszszszszszsz szszszszszszszszsz jest. Szszszszszszsz, szszszszszszszsz. Kap! Kap! Kap!

-Szszszszszszszszsz. Szszszszszszszszszszszsz. Szszszszszsz?

-Szszszum, szum, szumiiiiii. Szszszsz…-szszszsz Szum.

Szszszszszszszsz – tylko. Szszszszszsz. Szumi, szumi. Szszszu. Szszszszszszszszszsz. Chlup! Szszszszszszsz. Szum, szum, szum, szum. Szszszszsz, szszszszszszszszszszszszszzs, szszszszsz. Szu, szu, szu, szu, szu, szu, szu. Jedna. Szzs. Trzask!

 

5. Niziołki

Dopisać jakąś fajową opowieść w stylu niziołków. Może całą małymi literami? Tak, to świetny pomysł.

Kurde, nie wychodzi, bo ten głupi program sam zmienia. Spytać kogoś bardziej modrego niż ja jak go wyłączyć bez wyłączania kompa. I koniczynie poprawić przed wystawieniem na koń kurs.

 

6. Orki

Ale uwaga, to nie chodzi o te czaro – białe ryby, tylko o taką rasę, co jest brzydka i głupia i nikt jej nie lubi, bo jest zielona.

 

Pewnego razu żył sobie król orków Nitup Bezmózgi. Miał on 4 synów. Jak wszystkie orki, tak że rodzina kurewska była bardzo głupi ja. Kiedyś jeden taki syn wkurzył się na sowich braci, bo wzięli konia od orania i mu podprowadzili ulubioną zabawkę. To on w gnie wie złapał za miecz i ich pozabijał.

A jak ich ojciec zobaczył tropy i latające wszędzie stróżki krwi, to był taki wściekły na mordy synów, że za karę zabił tego ostatniego, co zabił braci. A jak to zobaczyła ich matka i żona, to dostała udaru serca i tez umarła (u orków medycyna jest na tak niskim po ziomie, że mieszka w lochach pod NFZ).

W ten sposób następcą tronu została córka Nitupa Bezmózgiego, chociaż u orków córki nie dziewiczą tronu, bo oni wszyscy to seksowne świnie. No ale jak nie zostało ani 1 syna i została jedyneczką, to nie mieli innego wejścia.

Królowa bardzo lubiła bale i u żądza la jeden za drugim, żeby nie zdążyć wytrzeźwieć. Kiedyś podczas imprezki zobaczyła, że kończy się likier z pajęczych nóg. Rzekła wiec do swojego podczaszkowego (to taki ktoś kto ogarnia napoje na balangę):

-Idź do piwnicy i przynieś dwie beczki li kieru pająkonogiego.

No to on poszedł do tej piwnicy, rzucił okami i zaraza wraca i mówi z daleka

-Królowa! Jest tylko jedna!

 

Epilog

W epilogu miało być, że król wybiera najlepszy tekst i wychodzi za niego za mąż. Albo za jego córkę, która jest piękna i modra. I żyją razem długo i szczęśliwie.

Ale tak na prawdę to ja sama napisałam te wszystkie wiersze i prozy i wyszły mi takie zarąbiste, że nie mogę się zdecydować. Który wybrać. Bo każdy jest po prosty super.

No wiec proszę was o pomoc żebyście mi w komciach napisali ,który jest taki najfajniejszy. Toja wtedy szybciorem napiszę odpowiednie za kończenie.

Koniec

Komentarze

Łał! Co za piękny tekst, pełny wzniosłych myśli. Jasne, że królowa musi być dzielna jak rozbicie dzielnicowe, to każdy wie. Super świat wymyśliłaś, a jeszcze fajniejsze rasy. Takie to orginalne i chwytające za serce. Nawet nie wiem, której rasie kibicować. Masz racje, każdy tekst jest super. Ja bym jednak wybrała elfa, bo elfy są super i przystojne. Napisz, prosze , opowiadanie na zakończenie, to jeszcze wpadne do ciebie i zkomciuje.

Dzięks, Adno!

Czyli Ci się spodobiły elfy i ich blada? OK, coś w tym jest, ten wiersz jest na prawdę w porzo.

Ale poczekam jeż cze na inne glosy.

Babska logika rządzi!

Finklo,

 Jeż nie jestem świerzynką

 .Jestem pisażem, chociaż zwieżynką

Samo misię rymuje

I dlatego czuje

Że elfi wiersz chociaż Tfój,

to jakby mój.

Więc dam mu wy róż nienie

Bo piękne ma thnienie.

 

Więcej nie piszę, bo się spieszę

„1 jest królową” napisać wierszem,

bo tytuł przeczytałem,

nie taki jak był, lecz jak chciałem.

Może Ty to napiszesz prozą?

Może być nawet z grozą,

by wszystko zacząć ab ovo.

Dzieny Misiu. <3 tfu j komentarz. Jest śliczny. Gdybyś je szczę zamieścił hasło, to pewnie ten komć by wygrał i król się z tobą orze nił.

Babska logika rządzi!

Finklo, 

 

Zostawmy króla innym,

bo wolałbym królową

z esprit taką… finklową.

Wcale nie czuję się winnym

zmiany esprit na żeński,

bo imo lepszy jest niż męski.

Misui no normalnie po twoim komciu mogę tyko trzepotać że sami. <3 Jesteś takim poetom, że nie wiem.

Babska logika rządzi!

Finklo,

 

Z Tobą zabawa,

to fajna sprawa.

Rymy poślednie,

lecz wszystko blednie,

bo odpowiadasz.

 

Kończę na dzisiaj.

Za dużo misia

nikt nie wytrzyma,

nawet dziewczyna. smiley

Cóż to by była za baba

Co nikomu nie odpowiada?

;-)

 

Wymówka do kitu

bo daleko jeż cze do przesytu.

Nie kcem się jedynak narzucać,

Nie musisz innych obowiązków porzucać.

Babska logika rządzi!

Podobnie jak Ando, stawiam na elfy. Zacny wierszyk. :) Na drugim miejscu orki i reinterpretacja klasycznego dowcipu. Pozdrawiam!

Dzięks Kornos!

Wszy stkim się podobają elfy. Chyba ludzie lubieją poezje i spiczowe ucha.

Babska logika rządzi!

a mnie najbardziej podobają się orki

bo dobre i nie znałem

Dzięx ziom Kord!

Mamy pier wszy głos na orki. Pojawił się koń kure nt elfów.

Babska logika rządzi!

No, hejka, Finkla, z Ciebie normalnie królowa jest, jedna historia i tyle historii w środku. Orki sie mi podobały, ale enty też były fajne, tylko trudno się było sku pić na ich opowieści i chyba jest zjadły, więc chyba by nie wygrały. No, sie mi fajowo podobało.

Chciałabym w końcu przeczytać coś optymistycznego!

Dzieny Ikra!

Bo ten orgii analny do w cip, od którego się to wszystko zaczęło toteż zawarł w sobie róże opowieści. no to jak się nim wzorowałam, toteż musiałam tyle histerii napisać.

Czyli jesteś niezdecydowana jak ja. W pełni rozumiem twoją sytuację.

Au entów jest jest. W ostatniej lilijce 1 akapitu.

Babska logika rządzi!

Rozdarta się czuję kunsztem dzieł tu zebranych, bo każdemu można przyznać pierwszą palmę, ale tak chyba nie można, bo ma być 1 wygrany. No to ja się powyłamuję jak stołowe nogi z dotąd wskazywanego prowadzącego i z pełnym uznaniem wytknę na pieśń wyszumiana i wyszemraną przez Entów. Znalazłam w niej wszystko, czego pióro nie wypisze ani język nie wypowie, a może i oko nie zobaczy, bo tym mię ona ujęła i trzyma i już.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Dziękówa Reglatory!

Fajosko że cisie te dzieła spodobały.

Chyba ktoś powinien policzyć oddane włosy. Ale ja jestem świetną pisanką, a z matmy to już gorzej. Poczekam asz brat wróci z podwórka to morze on mi policzy.

Ale pojawił się nowy z wodnik w stawce. Gra napiera rumień ów.

Babska logika rządzi!

A, faktycznie, jest jest, aleś, kurna, ukryła.

Chciałabym w końcu przeczytać coś optymistycznego!

I ja się rumienię z emocji jak jakieś jabłuszko jesienią, i ze świeżymi wypiekami będę podglądać jak są posuwane w kolejce dzieła do pierwszego w lokacie miejsca, bo to szalenie ekscytujące widowisko!

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Ikra – no, przecież jestem świetną pisanką, to bym takiego byku nie szczelina.

Reglament – ja tez jestem b. zekscytowana tom rozgrywkom. Niech tyko ten mój brat zwróci…

Babska logika rządzi!

Finklo,

Orki – paskudy.

Takie jak ruskie,

co swoje brudy

nazwali wojskiem.

Na nich głosować,

to zgubić sedno.

Król chciał królową

mieć tylko jedną.

Elfia królowa,

nie będzie biedna,

króla oswoi.

ranę zagoi.

Kola, no tak, orki to wredoty są, ale udają cywilizacje. Ale tak na prawdę ich opowieść nie pisali oni (boby nie dali rady), tylko ja. No wiec wyszła świetna jak pozostałe i moszna na nią głosować jak komuś się tak spodoba.

Babska logika rządzi!

Różne są przypadki.

By nie było wpadki,

dla sprawiedliwości w niebie

będę głosował na… Ciebie.

 

 

Eee,no dzieny. Ale na którą mnie?

Babska logika rządzi!

Nie masz uszu w szpic.

Nie szkodzi to nic.

Elfom dałaś słowa,

przy nich inne bledną.

Zostań ich królową,

i to tylko jedną.

 

Czy li na elfową mnie. OK, przekażę bratu.

Babska logika rządzi!

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Dziękówa Tranina!

Czy to włos na elfy? Bonie jestem pewna.

Babska logika rządzi!

Hej :) Bardzo to jest zabawne, ale – mam chyba inną definicję grafomanii, bo jak dla mnie to właśnie, co zaprezentowałaś, mimo że ubawiło mnie bardzo, nie jest grafomanią, ale bardzo udaną parodią fantasy i tolkienowskich fanfików.

Być może zresztą bardziej to pasuje do idei konkursu niż moja wizja, ale chyba pomogło mi coś zrozumieć. Mianowicie jak dla mnie jedną z konstytutywnych cech grafomanii jest jej absolutna powaga i poważny stosunek autora do dzieła. Dlatego jawna zgrywa nie kojarzy mi się z grafomanią.

Zła pisownia też imho nie jest grafomanią, choć owszem, wielu grafomanów nie zwraca uwagi na zapis, tak ich pochłania tworzenie fabuły ;)

http://altronapoleone.home.blog

Dzięks Darka! Fajowo, że załapałaś humor i się zbawiłaś. Ej, weno jeszcze po wiedz, kutry tekst jest najlepsiejszy.

 

A tak na poważnie. Owszem, mamy różne podejścia (zapewne także interpretacje grafomanii jako zjawiska i jako konkursu). To widać, ale nie sądzę, że to jakikolwiek problem. Zgodzę się, że grafomania jako zjawisko jest traktowana przez Twórcę szalenie poważnie, z patosem i należnym zadęciem. A jako konkurs… To już zależy od jury, które może mieć definicję jeszcze inną od naszych. Wcześniej wygrywały teksty śmieszne.

Pisownia. Przy pierwszych konkursach Beryl podkreślał, żeby było bez ortografów, które edytor zaznaczyłby na czerwono. Ale literówki, które ciągle dają poprawny wyraz, gubienie podmiotów czy mylenie stróżki ze strużką – hulajdusza, piekła nie ma.

Nie napisałam tego szorciku, żeby wygrać konkurs. Nie ta liga. Jestem świadoma, że nie potrafię napisać tekstu mistrzowsko złego. Nie liczę nawet na żadne wyróżnienie. Napisałam, żeby dołączyć do zabawy. Kurczę, już ponad trzydzieści tekstów w konkursie, a mnie jeszcze nie było na tej imprezie! Lubię się śmiać i nie przepuszczę takiej okazji. :-D

Babska logika rządzi!

Ja też pisałam głównie po to, żeby się pobawić ;) I pewnie napiszę drugi, spróbuję zupełnie inaczej do tego podejść, w celach ćwiczenia warsztatowego.

http://altronapoleone.home.blog

No. I o to chodzi. :-)

Babska logika rządzi!

jA TeSh staffiam na elfy, a co. :D A orki też były super. Ale, kurde, ęty też były super, bardzo pomysłowe te ęty. A w ogóle to szkoda, że ta królowa ómarła, bo wiadomo, że jest tylko jedna (czego się tutaj wielo krotnie dowiedzieliśmy).

She was with me. She did all those things and so many more, things I would never tell anyone, and she never even loved me. Now that’s love.

Dzieny DBHW. Dużo włosów na elfy. Superkowo, że inne histerie tez cisie spodobały.

No szkoda. A najbardziej to żałował król.

A waśnie, miałam zawołać barta, żaby policzył.

 

No, zwołałam i policzył. Dwa razy i wyszło tak:

Elfy – 8 głos ów.

Enty – 2 włosy

Orki – 2 gł osy.

Babska logika rządzi!

No te ęty to takie troche męty, ale dobre były. Szkoda, że nie wygrały, mało to ekologiczne.

She was with me. She did all those things and so many more, things I would never tell anyone, and she never even loved me. Now that’s love.

Morze jeszcze wygra ją. Ciągle można dodawać włosy. To tylko taki egzitpol.

Babska logika rządzi!

Trudno się zdecydować, kto powinien wygrać, ale jako fan uniwersum Warcrafta mogę głosować tylko na jedną rasę – orki (chociaż elfia poezja też niczego sobie, ale za długouchymi nigdy specjalnie nie przepadałem).

,,Nie jestem szalony. Mama mnie zbadała."

Dzięks SDNW.

Fajnie że się zdecydowałeś.

Ohoho, orki wysuwają się na drugie miej ce! Ależ emocje!

Babska logika rządzi!

A mnie jest żal tych ętów. Oddaje pińć (słownie: 5) głosów na ęty!!!!

She was with me. She did all those things and so many more, things I would never tell anyone, and she never even loved me. Now that’s love.

Pińć. OK. Przekażę bratu. A ten na elfy wycofujesz czy zostawiasz?

Babska logika rządzi!

Będziemy się ekscytować.

Jeśli można licytować,

daje sierść* na elfy

 

*=6

To trudna decyzja: wycofać czy zostawić? Stanełam przed dylematem. Po rozwadze… WYCOFUJE!!!

 

PIŃĆ GŁOSÓW NA ĘTY, ZERO NA ELFY!! I jeden na orki.

 

(Hehehe, ale załatwiłam przeciwników.)

She was with me. She did all those things and so many more, things I would never tell anyone, and she never even loved me. Now that’s love.

O ja, ale eskalator!

Babska logika rządzi!

Cześć Funkla! 

Hehehehhe…………. Piszesz jak orki i jak elfy i jak krasnoludy………….. Hehehehehe jak aktorka wcielasz się w różne rolę……… Hehehehehehehe gdybyś nie napisała że to TY wszystko napisałaś to bym nie wiedział że to TY………. JA TO to chcę żeby wygrały elfy bo są najładniejsze………………… Hehehehe………. Hihihihihi……. Może będą z tego jakieś ładne opowiadania o hihihihi…………. Entów nie dawaj bo to będzie zboczone………….. Pozdro600 

Nie zabijamy piesków w opowiadaniach. Nigdy.

Dzięks Korku! No, nie da się ukryć ze jestem wyrąbistą pisanką wiec daje rade jako elfka krasnoludka i td. OK, czyli jeszcze jeden głos na elfów. Dobra.

Ale jakby król wyszedł za mąż za entkę, to scena nocy poślubnej była by fantastyczna, nie?

Babska logika rządzi!

nieee…………. kto to widział pisać o bzykających się drzewach…………

Nie zabijamy piesków w opowiadaniach. Nigdy.

Alesz nie! To człowiek by się bzykał z drzewem. A to cos całkiem innego.

A gdyby dżewa miały dusze, to prze cież mogłyby się bzykać, c’nie? ;-)

Babska logika rządzi!

hehehehehe………….. człowiek z drzewem to może być dziwne………. ale przecież nie można zabronić bo to jeszcze będzie dyskryminacja………….. ale drzewo z drzewem??????? Fuuuuuuuu!!!!!!!!!!! Choćby nawet miały dusze……………… jak to tak???????????? Pszczółki by posyłały czy gałęziami w dziuple się pchały??????????????????

Nie zabijamy piesków w opowiadaniach. Nigdy.

Różane są opcje… Słyszałam, że można zrobić tak, ze z drzew wychodzą tak jakby te dusze. I one się mogą bzykać aż trzeszczy. Ale gałąziami tez sie można styknąć.

Babska logika rządzi!

Hehheheheh………….. nigdy nie widziałem takich filmików………….. hihihihihi muszę lepiej poszukać chyba że masz linka………………… kolega prosi………………. hihihihihi

Nie zabijamy piesków w opowiadaniach. Nigdy.

Bo to nie buł filmik, ja to czytałam. Nie susz ałam żaby już ktoś filmnął ekranizację. A linkę do testu jużci wysłałam na tfu j profil, na pewno znajdzie sz.

Babska logika rządzi!

Dzieny, Tranina. Jak wrócę po szkole do domu to oblukam.

Babska logika rządzi!

jak rzeczy są jedne, to powinny łączyć się w pary.

 

bardzo elokwemntna myśl.

 

Historia entów najlempsza!

It's ok not to.

Dziękówa Dgos!

OK, przekaz e bratowi glosa na entów.

Babska logika rządzi!

Joł i jeszcze raz joł. W zasadzie to epopeja jak “Władca pierścieni” tylko że szybciej i choć to tylko grafomania to i tak prezentuje się lepiej niż “Wiedźmin” Netfixa i “Władca Pierścienia” Amazona

Dzięks JPM! Super, ze doceniasz moje ekstra działo.

Weź jeszcze powiedz na kogo być zagłosował.

Babska logika rządzi!

Finklo trafiłaś do se dna

Królowa jest tylko jedna

Choć głębia czasem ciut biedna

Królowa jest tylko jedna

Jak łańcuch w tym DNA

Królowa jest tylko jedna

Choć z życiem orek się żegna

Królowa jest tylko jedna

Gdy fabuła jak stado gdzieś gna

Królowa jest tylko jedna

Gdy król nas za 7 rzek wygna

Królowa jest tylko jedna

Recenzja choć ciutkę łagodna

Królowa jest tylko jedna

Ty chałwy jesteś godna

Królowa jest tylko jedna

Pisała Ambusz dorodna

Królowa jest tylko jedna

 

 

 

Lożanka bezprenumeratowa

Dziękówa Abmusz!

Łał, ale wypasiony komć! Szacun na dzielni!

Rum ujesz jakbyś buła elfką.

Nie zdziwię sie jeż eli ktoś zamiast na opowieści odda włos na tfu j komentarz. Apropos na kogo ty głosujesz? Możesz na siebie, spoko komentarz.

Babska logika rządzi!

Finklo

Podasz wyniki na dzisiaj nam?

 Czy misiek ma liczyć sam?

Jak przy liczeniu się kropnie,

to będzie się czuł okropnie.

Misie liczenia nie lubią,

bo nie jest to ich chlubą.

Mniem to prosze ja ciebie droga Finklo najbardziej się toto o kurewskiej rodzinie spodobało. Jakoś takoś siem ciepło na duszy zrobiło przeczytańszy, no normalnie jak na imieninach u ciotki Gryzebulwy we tamtem roku. Ech, latoś to kurła były orki, a teraz to wszędzie tylko korki…

Miisu zaraza zawołam brata, niech przeliczy.

 

Dzięks Kzrkot! No bo rodzina jest bardzo ważka. Nawet u ork ów. Nieno orki nadal są tyko trzeba obudzić sowie wewnętrzne dziecko i patrzyć nim na świt. Pozdrów ciocię o de mnie.

Babska logika rządzi!

Uwaga podajemy aktu Alzację wyników.

Brat jak oglądnął co napisałam to mnie strasznie okrzyknął. Mówi ze jak on policzył 2 razy to wcale nie musiałam dodawać tych razów do siebie.

 

Tera mi brat podyktował:

Ely 10

ęty 7

orki 2.

Głosujcie, głosujcie, bo na gazie freak wenecja jest słaba.

 

Aha, i je szczę zapomniałam napisać Traninie, że oblukałam filmiki i bardo fajnie się drzewa bzykają.

Babska logika rządzi!

Spędziłem dobrych kilka minut szukając ukrytego “Królowa jest tylko jedna” w pracy konkursowej Niziołków i wymiękłem. Bardzo liczę, że ktoś wystąpi przed szereg i mi powie, że to elementarne, mój drogi Timonie.

Głosuję na niziołków, za tajemniczość albo za buntowniczość – okaże się, ale elfy nominuję do Hot 16 Challenge :)

Dzieny Tmion! Oj, kurcze, miałam coś wy myśleć dla niziołków ale zapomniałam. Trudno musi zostać jak jest. Pierwszy włos dla niziołków! Jeszcze tylko krasnoludy pozostają bezgłośne.

A co to ten hotdogowy challenge?

Babska logika rządzi!

Nie wiem, czy pytanie na poważnie, czy nie – ten konkurs mi wykoleił czujniki sarkazmu – więc odpowiem asekuracyjnie: wygoogluj :)

No to spytałam wujka Gogola i słyszałam o tym, ale nie widziałam, jak siem nazywa.

Babska logika rządzi!

Aaa i cholercia, zapomniałem:

Na samym dnie kopalni mieszkał sobie duży krasnolud. Nikt go nie lubił, bo był duży i siny. I mógł by bić inne dzieci ze swojej górniczej klasy. Ale on nie był, bo bił dobry. Ale i tak inni się go bali i na szelki wypadek go nie lubili.

Marchewa? xD

A nie, naw et o Marchewce nie pomyślałam. Po postu – arche topowy bohater z samymi pozytywami na kącie.

Babska logika rządzi!

Ojejciu, ciężki wybór nam Finkla zadałaś! Ilość nici w opku jest dokładnie w dechę. xd

Jeżeli nie zamkłaś jeszcze egzitpla to ja mam wahania od krasnoluda do entów. On taki siny i dobry, że aż się poruszyłam, ale one tak cudnie szumiom i poręcznie  spisałaś przez te ontopeje. 

Daj mi moment do wiecOra, bo ciężka decyzja.

 

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Dziekówa Aslum! Fajosko że cisie podoba. Nie zamkłam i do wiec zera nie zamknę moszna się jeszcze postanawiać.

Babska logika rządzi!

Mi się podobało. A ja ko że, nie jestem rasistom, to oddaje po 1 głosie dla każdego wieszcza i jeszcze 1 dla siebie oddaje, bo też bym mógł napisać ładny wieszcz ale mi się nie chce teraz. Kurowa jest tylko jedna!!

Dzieny bkjsprz! Czyli krasne ludy wreszcie dostanom swojego pierwszego włosa! Rewelka, uciszą się. I pojawił sie nowy zwodnik w stawce.

Babska logika rządzi!

Włosa daję na krasnoluda, ponieważ podarował królowej swój podarek – Gniazda Kopali, ale problemem dysponowałam niemałym i serce z duszą prawie się stopiło.

Zdecydowanie głosuję!

Szumienie czy ciemność to było ważkie pytanie, ale krasnolud przecież lubi ciemność i ma inne kamienie, więc mógł oddać Królowej największy klejnot. To romans, teraz zaczęłam lepiej spray rozumieć, czasami warto czytać dwa razy. <3

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Ohoho! Dziś aj chyba jest dzień krasnala, że się tyle włosów sypło.

Oki doki, przekaże bracholowi.

Babska logika rządzi!

Dzięks. :-)

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Toja dzięks. Tak że w imię krasnoludów.

Babska logika rządzi!

Xd

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

:-)

Babska logika rządzi!

Brawo Finko. Wstawiłem parametry Twojego tekstu do maszyny mierzącej złość i ja kość tekstów i Twój tekst przekręcił licznik maszyny mierzącej złość i ja kość tekstów, że wyszedł dobry wynik.

Czyli udało się to, co na pisałaś w przed mowie. Daję 6 gwizdek!!1!

Nadzieje chyba się spełniają, skoro jest ich coraz mniej.

Dzieny Sgiat! Łoł, nie widziałam, ze som takie superanckie maszyny. To znaczy ze już zostałam zwycięzcom? Zajefajnie!

A na którą rosę głosujesz?

 

Babska logika rządzi!

Na którą rosę? Podejmowałem decyzję o ocenie na chłodno, ale żeby od razu kondensacja pary wodnej…

Nadzieje chyba się spełniają, skoro jest ich coraz mniej.

Sorki litrówkę zrobiłam. Chudzi ło mi o rasę.

Babska logika rządzi!

Aaa. To bogactwo przekazu łentów mnie pociągło. 

Nadzieje chyba się spełniają, skoro jest ich coraz mniej.

IMO enty wygrywają! A kurewska rodzina oraz spanie z obrzynami niezwykle poprawiło poranny nastrój :D

OK, zapomnę bracholowi o nowym włosie.

Dziękulski Relauc! Ooo, ęty rosną w siłę. Fajowo, ze muj test poprawił ci nas trój.

No, odpowiednie gnaty w łóżku to super sprawa.

Babska logika rządzi!

Oddaję głos na enty!!! 

Ale te teksty to naprawdę dobre ci wyszły. I podobało mi się, że król tak kochał królową i nie była z niego żadna seksowna świnia, co to sobie zaraz nową wzioł tylko konkurs literacki rozpisał. Trochę mi go tylko żal bo biedny teraz i w żałobie. 

Dzieny 8nrica!

Dzisiaj chyba jest dzień enta albo coś, bo wszyscy na nie dają goło sy.

Fajosko, że cisie testy spodu biły. No to była wielka miłość przez jeż cze większe m. Jak mówi klasy to sie nie mogło doprze ukończyć.

Babska logika rządzi!

Enty górą bo takie życiowe napisały, drugie miejsce orki bo bój jaki tam musiał odejść kiedy okozało się że beczka jest tylko jedna epickim być musiał. Trzecie niziołki bo napisałyby ekstra, tylko nie miały czasu bo poszły wrzucać pierścionek do oka Saurona a ten uciekał bo to boli więc zabieg zajmował dużo czasu .

 

Huba wypada zarobić podsumowanie, bo jak by koń kurs się ukończył i już tylko czekam na chałwę. Ale jeszcze tfu j głos na ęty doliczę. Znaczy bratu powiem zęby doliczył.

No, z tymi niziołkami to dokładnie tak buło jak mówisz. Jak byś przy tym był. I jeż cze im królowa pomagała. Tylko jedna.

Babska logika rządzi!

Paczaj, zerżli ze mnie i nic mi nie od palili. Działy jedne… Thx za info pokarzę mojemu advocatowi.

Babska logika rządzi!

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

O, temu tez pokarzę.

Babska logika rządzi!

Hejka!

 

Przedmowa do świeżynek psuje efekt. XD Ale fakt, gdzieś w komentarzach z poprzednich opowiadań widać było pewną konsternację, więc rozumiem. :)

 

Początek trochę taki baśniowy z lekkim skrętem, ale to już pięknie grafomańskie:

Z tego rozpacza, smutku i żalu co mu wyżerały serce i leżały pod wątrobą, zgłosił konkurs na utwór literacki w, którym zawarte były słowa 'Królowa jest tylko jedna”. Musowo. Bez tych sów nie da się wziąć udziału.

Elfy i wiersze – o, jeszcze poezji nie było, poezja w grafomanii fajna rzecz. :D

 

Krasnoludy za to dość standardowo, choć doceniam te piękne literówki. <3

 

Enty – XD

 

Niziołki już tak zaczynają pokazywać, że tutaj jest Twój sposób myślenia, który wybija się na prowadzenie, tak więc… No, ciężko być grafomanem, to nie takie łatwe!

 

Orki – fajny przypis, o kogo chodzi. :D

 

He he, tutaj też sporo gier słów i ta końcówka z królową, więc tak: błędy grafomańskie i wykonanie w dużej mierze tak, ale same pomysły pokazania tematu już nie. :D

 

Epilog świetny. <3

 

Pozdrowionka,

Bananke

 

Dzięks, ziomala anan!

Przemowa jest pot o ,zęby mi się nie czepiali, że cuś nie halo.

To oczywista oczywist ość, ze test jest na wypasie. Widze, ze każ da cześć cisie podobała jak i mi.

Weż teraz coś wybierz, bo tu jeż cze czeba zgłosować, który kawałek jest najlepsiejszy.

Babska logika rządzi!

No tak mi się podobała, że z glowy uleciało pokazac co zaslurzylo na piesze miejsce.

Ja bym glosowala na enty, bo to takie inne i nikt tak nie pisal, to jak sztuka nowoczesna, ze niby dwie kreski i kolo, a tyle tresci. I tu tak samo – niby „szsz”, a tam ukryty przekaz i te „kap” razy trzy to robi robotę i zachwyca.

Pozdrówczeka!

Dziękówa od imienia ętów. Włos zanotowany.

To prawda, rze ich tekst jest wyją tkowy. Ale wsunie pozostałe tez… Chlup równie ż wiele wynosi.

Babska logika rządzi!

Nowa Fantastyka