- Opowiadanie: Koala75 - Interwencja z kosmosu

Interwencja z kosmosu

Miał być zupełnie inny tekst. Będzie później. W tym dribblu miś się dzieli aktualnym marzeniem.

Oceny

Interwencja z kosmosu

 – Popatrz! Znowu wojna na naszym starym globie.

 – Znowu? Nie było nas cztery eony i powracając musieliśmy trafić na wojnę?

 – Przenieśliśmy się na Proximę, bo wtedy użyli broni jądrowej.

 – Teraz też ten, jak mu tam, pewnie zechce jej użyć.

 – To się zdziwi, gdy naciśnie i mu się guzik odezwie: – A guzik!

Koniec

Komentarze

Kosmici sprawią, że czerwony guzik nie zadziała? :-) Fajne.

To nie dribble, tu jest zaledwie 47 słów i to z tytułem. Ale marzenia, Misiu, masz piękne. ;D

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, miś znowu się ‘przejechał’ na liczniku Worda i dywizach zamiast półpauz, które wymienił dopiero wstawiając do NF. W starym Wordzie nie ma półpauz. Spróbuje poprawić.

Na pewno się uda. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, zrobione. Jeszcze raz potwierdza się, że jak jesteś pewny, że jest dobrze, bo sprawdziłeś cztery razy, to sprawdź jeszcze raz.sad

To jest niezły sposóba. Mój też się sprawdza – liczę paluchem. ;D

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Przyjemne!

„Poszukiwanie prawdy, która, choćby najgorsza, mogłaby tłumaczyć jakiś sens czy choćby konsekwencję w tym, czego jesteśmy świadkami wokół siebie, przynosi jedyną możliwą odpowiedź: że samo poszukiwanie jest, lub może stać się, ową prawdą.” J.Kaczmarski

Zabawne. :DDD 

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Takie malutkie marzenie. smiley

I moim jest. smiley

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Może ściągniemy myślami tych z Proximy, jeżeli będzie nas więcej.

Dołączam się. #teamKoala

Ando. Będziemy solidarni. smiley

Może rozwiń do 100 słów, jakąś opcję z polonem, czy coś;)

Może być zdjęciem przedstawiającym 2 osoby

Lożanka bezprenumeratowa

Łowuszko, chyba nie chcesz, żeby guzik przemówił, a może wtedy by tego *** trafiło. 

Miś jest bardzo łagodnym misiem. Marzenie sympatyczne i prawie bym się przyłączyła, ale w mojej wersji guziki, spusty i inne cyngle owszem, reagują, tylko syf trafia w osobę wydającą rozkazy, względnie w jego najbliższych.

Babska logika rządzi!

Finklo, misiowi się marzy, żeby we wszystkich odpowiedzialnych za to wszystko. Wcale miś nie jest łagodny, to pozory.

Jestem zmuszony potraktować Cię komentarzem anetowym.

Fajne. :)

Nadzieje chyba się spełniają, skoro jest ich coraz mniej.

Sagitt, to jest komentarz legendarny. Miś uprosił u Anet licencję na niego i używa wyjątkowo z zaznaczeniem, że na licencji.

Fajne (powered by Anet) ;)

Known some call is air am

Outta, ciekawe, co by napisała sama Anet. 

Nowa Fantastyka