- Opowiadanie: Koala75 - Fantastyczna przyszłość NF

Fantastyczna przyszłość NF

Dobra wizja nie jest zła.

Oceny

Fantastyczna przyszłość NF

Miś zobaczył przyszłość NF. Przysięga, że niczego nie nadużywał. To była prekognicja.

Obecnie w opowiadaniach spotyka się zombie, smoki, elfy, krasnoludy, ogry, wiwerny i inne potwory. Pojawiają się czarodzieje. Magia wiele załatwia. W sci-fi bywa nauka, ale najwięcej jest fantasy. Jedni komentujący narzekają, że wszystko już było, że to powtórzenia, koncepty zaciągnięte od znanych mistrzów. Inni zżymają się, że fantastyki jest za mało.

W przyszłości fantastyka będzie niewidoczna w NF. Wzrok, dotyk ani smak jej nie wykryją. Opowiadania będą tylko nią pachnieć. To wystarczy, bo ludzki zmysł węchu jest wyczulony na fantastykę.

NF się radykalnie zmieni. Konkurencja pęknie z zazdrości.

Koniec

Komentarze

Misio obiecuje?

She was with me. She did all those things and so many more, things I would never tell anyone, and she never even loved me. Now that’s love.

Hmmm. Tylko zapach fantastyki? No, nie wiem…

Babska logika rządzi!

Fajne. Chociaż nie wiem, jaki zapach ma fantastyka. Mam nadzieję, że nie pachnie trollami. :D

To cała gama zapachów – od przegrzanego smaru steampunku do słodkopierdzących jednorożców. Ale zawsze z nutką egzotyki. ;-)

Babska logika rządzi!

Ciężkie perfumy czarodziejek i woń zombi… idę powęszyć za nowym opkiem…

 

Lożanka bezprenumeratowa

Mam nadzieję, że wszyscy zaszczepieni będą mogli delektować się pełną gamą woni fantastyki. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

DHBW, miś niestety nie ma wpływu na przyszłość.

Finklo, słusznie zauważyłaś nieodzowną nutę egzotyki.

Corrinn, pewnie będzie zapach trolli, żeby było wiadomo, że to o nich opko.

Łowuszko, już przenosisz się w przyszłość?

Reg, może nowe warianty wirusa nie będą upośledzać węchu.

 

 

 

 

Wizja, przepowiadasz. :-) 

Nie chciałabym, aby NF tylko pachniała fantastyką, też pójdę się zaszczepić, albo lepiej zeobić jakieś wszczepy. ;-)

A może to była fatamorgana, Koalo? Popatrz, co widzisz?

If you look at white

You will see a rabbit, a cat, a dog

But if you look at the black colour

You will see an art and creativity in photography.

 

 

Zdj. Zyad Maged

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Smokini, miś nie może odpowiadać za wizję. Właściwie jest trochę zdumiony, że tak poważnie została przyjęta. Za tydzień ujawni dalszą część bardziej optymistyczną.

Zdjęcie super. Miś może się pochwalić że, nigdy nie miał problemów z widzeniem wszystkich wariantów na takich zdjęciach.

O, to zdjęcie mnie zdziwiło – precyzją. Zazwyczaj też przedzieram się przez złudzenia optyczne, podobnie jak Ty, choć bywa trudniej, gdy się na czymś “zafiksuję”.  Jeśli już oglądnięte, zmniejszę zdjęcie w poprzednim poście. 

Teraz zszywanie Ziemi z PseudoBanksy.

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Łaadne. Oby nie było potrzebne wkrótce.

Hej Koala

Czytając, bałem się, że masz jakieś przecieki co do przyszłości.

Która to jest ta, pękająca z zazdrości, konkurencja, Koalo? Jest jakaś w ogóle? ;)

Known some call is air am

Ramshiri, bez obaw, to pierwsza część wizji misia. Druga będzie bardziej optymistyczna.

Outta Sewer, konkurencja jest zawsze. Czasem rośnie cichaczem.

Właśnie, pomyślałem mniej więcej to co Outta - jesteśmy bezkonkurencyjni. :P

Nadzieje chyba się spełniają, skoro jest ich coraz mniej.

Miś zobaczył przyszłość NF. Przysięga, że niczego nie nadużywał. To była prekognicja.

Czyli Miś jest jasnowidzem. ;)

 

Rzeczywiście, w każdym opowiadaniu byłyby inne zapachy. Składam reklamację, dlaczego nie będzie smaków?

Bo nie chcesz wiedzieć, jak smakują zombiaki. ;-)

Babska logika rządzi!

Sagitt, obecnie tak, ale nie jest dobrze popadać w samouwielbienie.

Ando, miś jest zwykłym małym misiem, a że mu się raz przydarzyło, nie czyni to z niego jasnowidza, prędzej jasnowica.

Nowa Fantastyka