- Opowiadanie: Koala75 - Bezsenność

Bezsenność

Droubble. Zawiera lokowanie produktu.

Oceny

Bezsenność

Nie możesz zasnąć? Nie czytaj wieczorem opowiadań na NF.

Zastosuj FANTASTYCZNĄ METODĘ MISIA.

Dokładnie przeczytaj w całości poniższą informację.

Licz misie, nie barany:

– Jeden miś, dwa misie, trzy misie, cztery misie, pięć misiów, sześć misiów, siedem misiów, osiem misiów, dziewięć misiów, dziesięć misiów, jedenaście misiów, dwanaście misiów, trzynaście misiów, czternaście misiów, piętnaście misiów, szesnaście misiów, siedemnaście misiów, osiemnaście misiów, dziewiętnaście misiów, dwadzieścia misiów, dwadzieścia i jeden miś, dwadzieścia dwa misie, dwaadzieścia trzyy, driiibble.

Jeżeli jeszcze nie zasnąłeś, licz dalej: – dwadzieścia cztery misie, dwadzieścia pięć misiów… do drabbla, albo droubla.

Możesz  też liczyć do wymaganej liczby znaków szorta, albo opowiadania.

Osiągnięcie właściwej dla Ciebie liczby misiów zapewni Ci błogostan i zaśniesz, a rano napiszesz fantastyczne opowiadanie.

Stosując FANTASTYCZNĄ METODĘ MISIA pozbędziesz się bezsenności i schudniesz.

Miś wypróbował na sobie. Pozbył się bezsenności.

Jeżeli FANTASTYCZNA METODA MISIA na Ciebie nie zadziała, poszukaj w Internecie odpowiedniej diety. Znajdziesz tam dietę-cud, która rozwiąże wszystkie Twoje problemy.

 

Miś nie bierze odpowiedzialności za Twoje decyzje i ich następstwa.

 

Koniec

Komentarze

Mam odwrotny problem – zasnę zawsze i wszędzie.

 

ilości misiów

ilości znaków

Liczby misiów i znaków

 

Znajdziesz tam dietę-cud, która rozwiąże wszystkie Twoje problemy

Kropkę zjadło, to pewnie ten głodomór na diecie :)

 

Przyjemne, jak zawsze :)

Mam odwrotny problem – zasnę zawsze i wszędzie.

Podpinam się. Czy miś ma sposób by spać mniej? Wiem że jest koalą, ale może jednak ;P

 

Z misia się robi marketingowiec ;D

Kropka dodana. Dla misiów i znaków ilość zmieniona na liczbę.

Misie też uczą się całe życie. :)

Zatem przechodzę na misie! Produkt został ulokowany.

Dobrze stargetowana reklama. xd

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Dziś wypróbuję. W razie, gdy metoda nie zadziała, spodziewaj się jutro oficjalnej reklamacji.

FMM by Koala75.

Czekam na logo i reklamy w telewizji ;)

Od godziny powinienem spać, więc idę zastosować FMM, jestem ciekaw skuteczności :D

Pozdrawiam, Misiu!

Nie zabijamy piesków w opowiadaniach. Nigdy.

Co? Jaka tam bezsenność! Co Ty misiu pi…

Piąteczka znaczy! 

Przy wyliczaniu miśków i pisania komentarza prawie zasnąłem, ale że było trzeba jeszcze kliknąć ten magiczny przycisk “Gotowe”, aby komentarz poszedł w eter – nieco pokomplikowało mi to plany. Tak więc zacznę raz jeszcze.

Jeden miś, dwa misie, trzy…

 

Do góry głowa, co by się nie działo, wiedz, że każdą walkę możesz wygrać tu przez K.O - Chada

Możne to metoda na kryzys twórczy. Noc liczenia i powieść na stole;)

Lożanka bezprenumeratowa

Ciekawy pomysł. Póki co nie potrzebuję FMM na bezsenność, ale nie mówię “nigdy”. ;-)

Babska logika rządzi!

Nie pij ;)

Zapamiętam na przyszłość, kiedy poznam znaczenie słowa bezsenność. ;)

 

Droubble. Zawiera lokowanie produktu.

Misiu, aby o Twoim dziełku można powiedzieć, że to droubble, należałoby dopisać jeszcze trzydzieści osiem słów. :(

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg jak zawsze ma rację. Miś uznał, że pod trzykropkiem są ukryte brakujące słowa i nie ma potrzeby nudzić nimi czytelników. wink

Wszystkich chce jeszcze zapewnić, że tekst nie jest sponsorowany, lecz pro publico bono.

No, skoro Miś tak ze sobą uzgodnił… ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Miś będzie wdzięczny za opinie o drugim działaniu FMM. 

Stosując FANTASTYCZNĄ METODĘ MISIA pozbędziesz się bezsenności i schudniesz.

Miś wypróbował na sobie. Pozbył się bezsenności.

Opinie można przesyłać na priv po co najmniej dwóch tygodniach stosowania FMM.

Nie działa :(

Known some call is air am

Outta, nie napisałeś czy całkowicie, czy w którymś aspekcie.

Może pozostaje Ci sięgnięcie po dietę-cud, ale…

Miś nie bierze odpowiedzialności za Twoje decyzje i ich następstwa.

 

Licz misie nie barany. Zapamiętam.

Tomie, miś oczywiście uważa FANTASTYCZNĄ METODĘ MISIA za najlepszą na schudnięcie i przeciw bezsenności (nie na bezsenność).

Nowa Fantastyka