- Opowiadanie: Koala75 - Ta noc

Ta noc

Drouble, ale może nie zanudzi.

Oceny

Ta noc

Nadchodzi noc. Powietrze pełne magii. Odpoczywasz. Przy twoim boku krasnolud liczący na smocze skarby. Swoim toporem torował wam drogę wśród drapieżnych korzeni i konarów krwiożerczej gęstwiny. Drugi twój towarzysz, książę elfów, spłaca swój dług wobec ciebie. Jego słuch i wzrok w połączeniu z nadzwyczajną umiejętnością posługiwania się łukiem były niezwykle przydatne. Będzie ciemno, musicie iść. Już tylko trzeba przejść przez bramę zamku. W środku, w centralnej komnacie czeka na twój pocałunek piękna śpiąca królewna. Czarnoksiężnik, który rzucił swój czar już nie żyje, ale został smok broniący dostępu do niej. Na szczęście masz coś niezwykle cennego dla smoka. Smocze jajo, za które odda on krasnoludowi połowę swych skarbów i nie będzie tobie bronił dostępu do królewny. Rozpoczynasz w bramie negocjacje ze smokiem. On jest ogromny, nie do pokonania, nawet twoim magicznym mieczem. Dobrze, że masz argument nie do zbicia. Już prawie dobiliście targu. Smok zgadza się oddać część swojego złota. Krasnoluda udaje się przekonać, że to wystarczy. Smoczy strażnik przepuszcza ciebie, idziesz i nagle…

Błyski i huki. Znika magia. Wstajesz z fotela, idziesz do okna. Kolorowe światła sztucznych ogni za szybą. Sylwestrowe powitanie Nowego Roku. Trochę ci żal, że właśnie teraz, ale po chwili uśmiechasz się: – Będą nowe opowiadania na NF.

Koniec

Komentarze

Dokładnie tak, Misiu! Atomówki zmiotą nasze miasta, pył z super wulkanów przysłoni słońce, a na NF wciąż będą wpadać nowe opowiadania.

Nie zabijamy piesków w opowiadaniach. Nigdy.

Też nie lubię, gdy błyski i huki za oknem przerywają mi przyjemniejsze zajęcia ;)

Błyski i huki przeważnie minęły, a opka zostały. :-)

Babska logika rządzi!

Jest i będzie co czytać. smiley

Najlepszego w nowym roku, misiu :)

Known some call is air am

Szczodrej Muzy w nowym roku, Misiu! Teraz czekam na Twoje opko o trójstronnych negocjacjach między rycerzem, smokiem i krasnoludem ;)

„Jak mogła się zamknąć z tym draństwem, a teraz nie chce się otworzyć?! Kto to w ogóle kupił?! Czy ktoś tego używa?!”

Przyjemne, ale żałuję, że nie dowiem się wszystkiego, o czym przelotnie wspomniałeś.

Nie, nie mam na myśli drzemki. 

Lożanka bezprenumeratowa

Bo w Sylwestra to się nie czyta, tylko w grę gra :P. Wtąprajdera. 

 

Ciekawi mnie niemożebnie motywacja elfiego pana ładnego. Krasnolud pragmatyczny, bo złoto, smok też pragmatyczny, bo jajco dostanie. Bohater – wiadomo: miłość, chciwość i uczciwość małżeńską, sam se winny. A elf? Jakże ma dług życia spłacić, hm?

 

pozdro

M.

kalumnieikomunaly.blogspot.com/

Kurcze, Misiu, dobry jesteś w drabbelki :)

Chciałabym w końcu przeczytać coś optymistycznego!

Wena z pewnością wróci w tym roku. Czego Wam i sobie życzę :)

Miś Wszystkim już życzył, żeby ONA nie znikała.

Cieszy się z Waszych komentarzy i obiecuje coś nowego za kilka dni, żeby nie zmęczyć misiem. 

Oby, Ona Misiowi nie znikała z horyzontu. :-) Są latarnie, korzystajmy póki dają światło!

A jeśli światło zniknie, zapalmy świeczkę. Wiem, wiem, niewystarczające, ale może damy radę. Jestem optymistką, niekiedy wbrew faktom.

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Świeczki przynajmniej są ciche, budują nastrój, nie straszą zwierzaków, mogą ładnie pachnieć i ONA też je woli.

Ona bardzo je woli! :-)

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

A ten zasną przed Sylwkiem i zdziwiony:)

Bohater drabbla nie zasnął. Jak każdego wieczoru, odpoczywał czytając opowiadanie z NF i magia działała. 

Znów mnie wkręciłeś koalo. Byłem pewny, że opisujesz grę komputerową.

Tomie, radujesz serce misia komentując teksty z otchłani Poczekalni.

Nowa Fantastyka