- Opowiadanie: aKuba139 - Sklepik z marzeniami

Sklepik z marzeniami

Hej

 

Mój pierwszy Drabble jestem ciekawy jak się przyjmie.

Dziękuję Ambush za Betę.

Życzę miłej lektury.  

Oceny

Sklepik z marzeniami

Pobiegłem do banku, odebrałem wypłatę, pośpiesznie sprawdzając, czy wszystko się zgadza. Podziękowałem i czym prędzej udałem się do sklepu z marzeniami.

– Co dzisiaj? – spytał sprzedawca, gdy nadeszła moja kolej.

– Wreszcie udało mi się na to uzbierać – powiedziałem, kładąc pieniądze na ladzie.

Uśmiechnął się i bez słowa podał mi z półki piękne pudełeczko w kształcie serca.

Byłem przeszczęśliwy. Poleciałem do domu mojego Antka. Gdy ten spał, zastąpiłem jego zakup swoim.

Następnego dnia się spotkali. Nie zauważył, że podmieniłem pierścionek. Muszę przyznać, postarał się chłopak zarówno z kolacją, jak i kinem. Ostrzegłem jej anioła, że to dzisiaj. Antek ukląkł i usłyszał „Tak”.

Koniec

Komentarze

Spodziewałam się klimatu Kinga, a okazało się, że stróżujące anioły czuwają nad każdym krokiem ludzi i nad każdą ich decyzją. ;)

 

po­śpiesz­nie prze­glą­da­jąc czy wszyst­ko się zga­dza. ―> Raczej: …po­śpiesz­nie sprawdzając, czy wszyst­ko się zga­dza.

 

i czym prę­dzej uda­łem do skle­pu z ma­rze­nia­mi. ―> Chyba miało być: …i czym prę­dzej uda­łem się do skle­pu z ma­rze­nia­mi.

Przybyło Ci jedno słowo, teraz jest ich 101.

 

– Co dzi­siaj? – spy­tał sprze­daw­ca, gdy na­de­szła moja kolej ―>Brak kropki po didaskaliach.

 

Gdy ten spał pod­mie­ni­łem jego zakup na swój.

Na­stęp­ne­go dnia się spo­tka­li. Nie za­uwa­żył, że pod­mie­ni­łem pier­ścio­nek. ―> Powtórzenie.

Proponuję w pierwszym zdaniu: Gdy ten spał, zastąpiłem jego zakup swoim.

Tu zabrałam jedno słowo i teraz jest ich 100. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Witaj.

Wzruszające. :)

Pozdrawiam. :)

 

Pecunia non olet

Hej

 

Dziękuję za komentarze. (Wydaje mi się czy ktoś usunął swój?)

 

Mam nadzieję że mimo tych błędów się podobało regulatorzy.

 

Miło to słyszeć bruce.

 

Pozdrawiam ^^

 

Pisz to co chciałbyś czytać, czytaj to o czym chcesz pisać

I owszem, aKubo, podobało się. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

aKuba139, przyznaję się, że usunęłam swój, bo żadnej wartości nim nie wniosłam, a do tego trochę namieszałam ;) Ale żeby nie zostawiać Cię z niczym – tekst przyjemny i na swój sposób urokliwy. Forma niestety bardzo ogranicza, a szkoda, bo chciałabym coś więcej wiedzieć o tym pierwszym pierścionku (jak bardzo był zły ;P).

Gdy ten spał, zastąpiłem jego zakup swoim

Brakuje kropki na końcu zdania.

Muszę przyznać, postarał się chłopak z kolacją, jak i kinem.

Tutaj powinna być konstrukcja „zarówno… jak i”, ale że muszą zgadzać się słowa… może coś w stylu „z kolacją, a także kinem”?

 

Pozdrawiam!

„Bóg jest Panem aniołów i ludzi, i elfów” – J.R.R. Tolkien

Hej 

 

Nawet nie wiesz jak mnie to cieszy regulatorzy ^^

 

To dobrze że wróciłaś nati-13-98. Dzięki za poprawki. 

tekst przyjemny i na swój sposób urokliwy

Taki miał być ;P

 

Forma niestety bardzo ogranicza, a szkoda, bo chciałabym coś więcej wiedzieć o tym pierwszym pierścionku (jak bardzo był zły ;P).

Właśnie specjalnie pokusiłem się na Drabble by się sprawdzić.

A co do pierścionka to no…

Tylko anioł sróż wie jak beznadziejny był XD

 

Pozdrawiam

Pisz to co chciałbyś czytać, czytaj to o czym chcesz pisać

Sympatyczne smiley

Cieszę się, że się odważyłeś.

To może następne podwójne drabble, żeby historia mogła się nieco rozwinąć?;)

Lożanka bezprenumeratowa

Ładne :) Jak zwykle z drabblami – szkoda, że takie krótkie!

Nie wysyłaj krasnoluda do roboty dla elfa!

Hmmm. Musiałam się chwilę zastanawiać, co tu się zadziało. Dlaczego anioł miałby problem z podmienieniem zakupów? Tak mało mocy ma do dyspozycji? W takim razie, skąd znał różnicę? I anioły zarabiają tak podle, że długo muszą oszczędzać na pierścionek? Ciekawe, czy tatko Rydzyk pożyczyłby kasy bezdomnemu aniołowi w potrzebie…

Babska logika rządzi!

Hej

 

Cieszę się że jesteście.

 

Finkla

Dlaczego anioł miałby problem z podmienieniem zakupów?

Czemu problem? Bo robił to w nocy? Bardziej chodziło o to że anioły czuwają nawet gdy nie jesteśmy tego świadomi bądź śpimy.

 

I anioły zarabiają tak podle, że długo muszą oszczędzać na pierścionek?

Nie wiem ile zarabiają anioły ale patrząc na ceny niektórych pierścionków to …

 

A tak na poważnie ten tekst można czytać dwojako. 

Że faktycznie poszedł i fizycznie kupił ładniejszy pierścionek, który podmienił albo że nie kupił samego pierścionka tylko bardziej kupił spełnienie marzenia o szczęśliwej miłości w walucie znanej tylko aniołom stróżom.

 

Pozdrawiam

Pisz to co chciałbyś czytać, czytaj to o czym chcesz pisać

No właśnie – można różnie interpretować i wydaje mi się, że w tym przypadku to nie jest zaleta. Trochę się gubiłam w domysłach.

Babska logika rządzi!

Podobało mi się. Pozdrawiam

Miś lubi działania Aniołów Stróżów. Nie przypuszczał, że czasem muszą płacić za swoje pomysły. Będzie jeszcze bardziej doceniał. smiley

Nowa Fantastyka