- Opowiadanie: Helmut - Mojego kuzyna porwały krasnale!

Mojego kuzyna porwały krasnale!

;)

Oceny

Mojego kuzyna porwały krasnale!

Prawdziwy dramat rozegrał się w spokojnej jak do tej pory wsi Bagoszów. Szanowany obywatel, pan Bilbo B. (51 l.) został uprowadzony przez grupę krasnali. „Martwię się, że już nie wróci” – wyznaje pani Lobelia S. (23 l.), kuzynka ofiary. „Co jeżeli zażądają okupu? Nie mam tyle oszczędności” – dodaje.

„Widziałem ich, kilku typów w kapturach” – opowiada Hamfast (15 l.), chłopak z sąsiedztwa. Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć, z domu porwanego zniknęła cała żywność, co może wskazywać na motyw rabunkowy. Mieszkańcy obawiają się następnych napadów na spiżarnie. Ze sklepów masowo wykupywane są kłódki i rygle. „Nie damy sobie w kaszę dmuchać” – mówią.

Koniec

Komentarze

No to ładnie go urządziły te krasnale! Fajnie się zapowiada! Czekam na dalszy ciąg! 

Witaj.

Strach padł na rówieśników

(w tym mnie),

obaw jest bez liku,

to się wie!

Wszak porwanie

przez krasnale

nie bywa, panie, 

przyjemne wcale. :)

 

Krótka forma drabble jest wbrew pozorom trudna i wymagająca. Wpleciony dowcip i atmosfera grozy z powodu “kilku typów w kapturach” wzbogacają całość. :)

Pozdrawiam. 

 

Pecunia non olet

Podobno napastnikom towarzyszył staruszek.

Czyżby ofiar było więcej?!

 

Pięknie;)

Lożanka bezprenumeratowa

Zabawne i lekkie. ;)

Pozdrawiam!

 

;)

 

Breaking news! W Osgiliath wybuchł koń-pułapka! XD Uśmiechnęło.

 

ETA: Ale za łozizmy to lać i patrzeć, czy równo puchnie XD

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Coś mi, że to fake news, świta

historia jak z kanału HBO Bit / A

;)

 

entropia nigdy nie maleje

Ja słyszałem, że do poszukiwań Bilba wynajęto trolle, ale one po znalezieniu zaginionego, skamieniały z wrażenia.

 

=== NOWOŚĆ! ===

Poznał jeden prosty trick jak dostać się do Samotnej Góry!

Smoki go nienawidzą!

=== NOWOŚĆ! ===

 

=== Uwaga! ===

Samotne elfki z twojej okolicy ! « Kliknij w Palanatir »

 

 

Ucieszne. :)

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

Fajne xD

Слава Україні!

A wysokiego czarodzieja nikt nie widział? Ciekawe, że go przegapili ;P

Lekkie i przyjemne, można się uśmiechnąć.

Pozdrawiam!

„Bóg jest Panem aniołów i ludzi, i elfów” – J.R.R. Tolkien

Zabawne. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

A wysokiego czarodzieja nikt nie widział? Ciekawe, że go przegapili ;P

W książce akurat Gandalf był niski XD choć faktycznie, może nie przy hobbitach.

 

Zalth:

 

Kelebrimbor – biżuteria na każdą okazję!

 

Wyprzedaż ogierów rocznik 2940, tylko w Rohanie.

 

Piekarnia Lembas – my cię nasycimy!

 

XD

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

W książce akurat Gandalf był niski XD

Racja, spaczenie filmowe ;) Ale tak czy inaczej, sława go wyprzedzała ;P

„Bóg jest Panem aniołów i ludzi, i elfów” – J.R.R. Tolkien

Zalth, Tarnina

 

 

Wyprzedaż ogierów rocznik 2940, tylko w Rohanie.

 

to pewnie obok tej samej rubryki co:

Samotne elfki z twojej okolicy ! « Kliknij w Palanatir »

tylko Wam inaczej spersonalizowało reklamę kontekstową ;)

 

Ale to, to nie wiem co tam robi, bo nie śledzę ligi:

“zamknięcie sezonu! Bilety na wielką ustawkę kiboli pięciu klubów

 

entropia nigdy nie maleje

Sympatyczne, nawet bardzo ;)

deviantart.com/sil-vah

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Gdyby akcja Hobbita działa się w naszych czasach, tak właśnie by to podali. No jasne, najlepiej zwalić na obcokrajowców ;) Fajniutki drabbel.

Nie wysyłaj krasnoluda do roboty dla elfa!

Ze sklepów masowo wykupywane są kłódki i rygle. „Nie damy sobie w kaszę dmuchać” – mówią.

Kłódki i rygle mówią?

"Moim ulubionym piłkarzem jest Cristiano Ronaldo. On walczył w III wojnie światowej i zginął, a teraz gra w reprezentacji Polski". Antek, 6 l.

Tak się rozchichrałam, że nawet nie zauważyłam… blush

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Hmmm. Nie załapałam. Tak z lektury komentarzy wnoszę, że to alternatywne/uwspółcześnione przedstawienie książki Tolkiena.

Babska logika rządzi!

Miś rozumie, że krasnale porwały żywność, bo zwłaszcza ceny żywności rosną w inflacji, ale do czego im potrzebny kuzyn autora? Będzie kontynuacja?

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Nowa Fantastyka