- Opowiadanie: AdamSkoczek - Jego Kocia Czcigodność

Jego Kocia Czcigodność

Drabble powstało w ramach ćwiczeń. A może to tylko telepatyczny przekaz kota przyjaciółki, jak to nami rządzą :]

Oceny

Jego Kocia Czcigodność

Aron zamruczał donośnie, rozciągając się w plamie światła, padającej na panele. Usiadł i nieśpiesznie, niemal z religijnym namaszczeniem zaczął wylizywać mokre futerko na łapce. Mierziło go na wskroś, że zostało ono przemoczone przez dwunoga. I jeszcze ta barwa!

Syknął. Zjeżył sierść na grzbiecie w bezsilnej złości, po czym prychnął. Fakt, sam spowodował bałagan. Zrzucając doniczkę z zieleniną nie zamierzał trafić w głowę dwunoga.

Wrócił do spokojnego oczyszczania futerka z krwi, a kiedy już się z nią uporał, podszedł do ciała. Polizał bezwłose czoło, oddając dwunogowi jedno z dziewięciu żyć i powrócił do leniwego wylegiwania się w słońcu, oczekując na jedzenie. 

 

Koniec

Komentarze

Bardzo mi się podoba, bo i pomysł zacny, i Kot też. ;D

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Sympatyczne :)

Przynoszę radość :)

Super pomysł z oddaniem jednego z kocich żyć :) Fajny drabelek :)

Również przypadło do gustu. Ciężko oddać coś w stu słowach, zatem tym bardziej szacuneczek ;p

Do góry głowa, co by się nie działo, wiedz, że każdą walkę możesz wygrać tu przez K.O - Chada

Przyjemny tekścik, świetnie ukazujący naturę naszych ulubionych czworonogów. I muszę przyznać – jak do tej pory nie zdecydowałbym się na kota, tak teraz dodatkowo utwierdziłeś mnie w moich przekonaniach ;)

NIgdy nie przegrywam - albo wygrywam, albo się uczę.

Fajny drabble. Choć coś zbyt łaskawy ten kot ;)

deviantart.com/sil-vah

Ładne :) Zakładam, że kot wcale nie był łaskawy, tylko zbyt leniwy, żeby szukać innego dwunoga…

http://altronapoleone.home.blog

Sympatyczny drabelek. Końcówka w części przewidywalna, ale oddanie życia zaskoczyło.

Babska logika rządzi!

Urocze, sympatyczne i bardzo przyjemne.

Pisz to co chciałbyś czytać, czytaj to o czym chcesz pisać

O kocie życie chyba przyda się dwunogowi! 

Zgrabnie i pomysłowo. Gratuluję.

Nowa Fantastyka