- Opowiadanie: EndG - Opowieści z karczmy oczami gospodarza

Opowieści z karczmy oczami gospodarza

Część druga mojego cyklu monologów z D&D.

Oceny

Opowieści z karczmy oczami gospodarza

Witaj podróżniku, w czym mogę pomóc? Dzban piwa… To będą dwa solidy. Pytasz, kto to tam siedzi przy młodzieży? To Finn Alderman, mieszkał tu jeszcze przed wojną.  Napił się i opowiada  „jak to na wojnie było”.  Głupi jest, ale nie można go stłuc, pracuje dla Gildii Handlarzy z Ewodii jako kurier. Jakie ma ta Gildia obroty na rynku? Ano wysokie, słyszałem, że podrzędny członek zarabia ćwierć miny złota w czternaście dni. A takie pytanie ode mnie, gdzie zdążasz? Do Odenvale? Ho, ho, daleka to podróż. Radzę tam uważać na język. Tanie kwatery? Najtaniej to chyba u mnie, proszę za mną…

Koniec

Komentarze

Wzbudza zaciekawienie, dlatego aż szkoda, że takie krótkie.

fishandchips, spokojniebędą następne

Będę więc na nie czekać, zaciekawiło mnie :)

Czy drabble robi tu za prolog?

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nie bardzo rozumiem. Wierzę, że ma sto słów (nie będę liczyć), ale drabble chyba powinno mieć jakiś sens, nie wiem, być o czymś albo cokolwiek.

Przynoszę radość :)

regulatorzy tak, robi za prolog

Sugeruje opowiadanie o Gildii Handlarzy z Ewodii :) Może być to bardzo ciekawe.

 Czekam na dalszy ciąg…

Autorze, przeczytałem oba ostatnie wpisy i nie wiem co mają one przekazać. Niestety nie powodują we mnie zaciekawienia co będzie dalej bo to fragment o wszystkim i o niczym. 

Nadzieje chyba się spełniają, skoro jest ich coraz mniej.

Hmmm. Brakuje mi fabuły, puenty, wszystkiego. Ot, kawałek monologu karczmarza. Ale nie samodzielny tekst.

Babska logika rządzi!

Trudno coś napisać. Zaproszenie od karczmarza.

Tyle.

piątkowa asylum

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

A cóż to za dziwny eksperyment? Jeśli to miał być prolog do czegoś wielkiego, to nie zachęcił :(

Chciałabym w końcu przeczytać coś optymistycznego!

Nowa Fantastyka