- Opowiadanie: Mytrix - [komiks] Nie grajcie tyle...

[komiks] Nie grajcie tyle...

Przestroga dla moich dzieci...

Dyżurni:

ocha, domek, syf.

Biblioteka:

Użytkownicy, katia72, Użytkownicy III

Oceny

[komiks] Nie grajcie tyle...

Koniec

Komentarze

Proste, ale nawet zabawne. Przypominają mi się czasy gimnazjum, kiedy sam próbowałem rysować komiksy. Moje próby nie były aż tak dopracowane jak twój komiks, no i miały znacznie cięższy humor :)

Hi hi. 

ninedin.home.blog

Bardzo zabawne :)) Dobry sposób na przyszłość: “Dzieci nie grajcie tyle bo wam oczy zabiorę”. W końcu stara metoda zabierania kabla zasilającego przy rodzeństwie się nie sprawdza (szybka zrzutka i cyk rodzeństwo ma pełen zestaw nowych kabli w szufladzie na skarpetki).

Piotrze, cięższy humor dzieci mogłyby źle znieść :D Wąpię, by mój komiks był dopracowany, bo rysownik ze mnie żaden, ale postanowiłem się podzielić, może czyimś dzieciom się taka przestroga przyda :D

 

ninedin, heheszki :)

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

grzelulukas, z tym zabieraniem oczu, trochę tak cyberpunkowo ;-)

A z kablami to potwierdzam, znajomy miał taki dodatkowy zestaw wszystkich kabli, a jak trzeba było, to i drugi monitor się pożyczyało ;-)

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

znaki: 0

Czekamy aż przyjdzie Reg i powie:

“Nie grajcietyle” →  brak spacji.

“Kto co?” →  Kto+, co?

“Zga sił” → brak przenośnika.

;-)

 

Dobre :D!

Pierwsze prawo Starucha - literówki w cudzych tekstach są oczobijące, we własnych - niedostrzegalne.

:)

Przynoszę radość :)

jeszcze brakuje przecinka :-)

 

Nie grajcie tyle(+,) bo wam wybuchną oczy.

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Krótka, zabawna historyjka. Komiks skojarzył mi się z tym żartem o piciu szybciej, bo się ściemnia ;)

Ale fajna plansza, ciekawa układ scen i autorski pomysł na wygląd postaci – super :-)

Fajne :)

Chciałabym w końcu przeczytać coś optymistycznego!

Irko, Staruchu, dzięki wam za odwiedziny :)

MH, ano ten żart był swojego czasu bardzo aktualny :D

Mersayake – Ty chyba lubisz komiksy, nie? ;> Moja autorska postać jeszcze nie została ujawniona ;D

 

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Lubię komiksy ;-) Odświeżyłem sobie jakiś czas temu hobby, które swego czasu było poza zasięgiem. Swoją drogą, założyłem niepoważny wątek o komiksach.

Mytrix, będę musiał to pokazać w przyszłości mojemu dziecku ku przestrodze bo mimo, że jeszcze nawet nie mówi to na widok telefonu/telewizora cieszy się często bardziej niż na widok cycka… Komiks fajny :) Pozdrawiam.

Mersayake, dzięki za link do wątku :-)

Realuc, no teraz dzieci prześcigają dziadków w wieku 2-3 lat często, jeżeli chodzi o technologię. Wszystko przez ekrany dotykowe i kulturę obrazkową :-)

Mój najstarszy nie miał 3 jak zaczął grać na PS3 na padzie, średni później, najmłodsza ogarnęła korzystanie z youtube na smartfonie… kurde nie wiem, jeszcze 2 lat nie miała?

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Piękne :D

Ponoć robię tu za moderację, więc w razie potrzeby - pisz śmiało. Nie gryzę, najwyżej napuszczę na Ciebie Lucyfera, choć Księżniczki należy bać się bardziej.

No Thorgal to to nie jest, ale za to jakieś wartości dydaktyczne w czasach pozamykanych szkół :P

"Nie wiem skąd tak wielu psychologów wie, co należy, a czego nie należy robić. Takie zalecenia wynikają z konkretnych systemów wartości, nie z wiedzy. Nauka nie udziela odpowiedzi na pytania, co należy, a czego nie należy robić" - dr Tomasz Witkowski

Bail – nie bluźnij!

Przekaz jest jasny i walący w szczękę. Taki powinien być krótki komiks!

Nie wybrzydzaj, zmanierowany esteto ;).

Pierwsze prawo Starucha - literówki w cudzych tekstach są oczobijące, we własnych - niedostrzegalne.

Super komiks!:) A jaki pomysł:D

A i kreska niczego sobie xd 

Nie byłam przekonana do komiksów, dopóki nie zobaczyłam, no zmuszonam była, tego o Hiroszimie. i…

Edytka: Muszę dodać, bo nie wiem, czy można bibliotekować?

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Verus, :D

Bail, zmanierowany esteto… Tego, no, nie śmiałbym się do Thorgala porównywać :P

Staruchu, dzięki za obronę i docenienie!

Asylum, dzięks, no moja kreska do kreski n. Thargona, się nie umywa, ale coś tam się starałem, żeby chociaż czytelne było i dało się odróżnić człeka od szafki :D A komiksy to nisza, szczególnie w Polsce, takie mam wrażenie, sam nigdy na poważnie żadnych zeszytów nie czytałem… Ale ich rysowanie sprawia radość :D

O ile mnie pamięć nie myli, w bibliotece znajduje się już jeden komiks, Reg. go kiedyś linkowała, jako bliblioteczną pozycję mającą 0 znaków wg. licznika strony. Czy bibliotekować wypada? 

nie wiem, nie naciskam ;)

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Świetne :) Bardzo mi się :)

Ta czcionka w “Kabom!” XD

Fajne!

— Nie cmyka! Mówiłem, że nie ma zębów.

Cieszę się, Katiu. :)

Paradust, podobną czcionką (w sensie haczyków a’la Metallica) mam na tatuażu. Niestety wykonanie pozostawia sporo do życzenia, podbnie jak w moim komiksie :D

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Cóż za sympatyczne dzieło. I jak kupić nowe oczy akurat teraz?

Mi się tam bardzo podoba. Przypominają mi się czasy Top Secret i Secret Service – wielu czytelników słało wtedy mini-komiksiki, często perełki. A na czcionkę a’la Metallica zawsze jest czas i miejsce :)

— Nie cmyka! Mówiłem, że nie ma zębów.

Nie lubię komiksów, ale Twój, Mytriksie, taki pouczający i działający na wyobraźnię, nawet mnie rozbawił. ;)

 

znaki: 0

Czekamy aż przyjdzie Reg i powie:

“Nie grajcietyle” →  brak spacji.

“Kto co?” →  Kto+, co?

“Zga sił” → brak przenośnika.

Wilku, zdarzyło mi się już, też w komiksie z licznikiem znaków 0, poprawić błąd ortograficzny. ;)

https://www.fantastyka.pl/opowiadania/pokaz/17496

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Spoko, komiks zawsze na prpsie.

Deirdriu, za bitcoiny!

paradust, dziękować, a tych perełek to nie znam :C

reg, skoro udało się rozbawić, to cel osiągnięty. Nie wszystko trzeba wszak lubić, by się czasem mogło spodobać.

pawełek, dzięki za odwiedziny i pozostawienie śladu :-)

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Super, krótko i na temat. Widać, że kreska jeszcze bojaźliwa. Co to znaczy, że ,,bojaźliwa’’, żebym nie został źle zrozumiany. Rysuj więcej, a stanie się pewna, inaczej mówiąc: ,,siądzie’’. To jednym słowem widać. Tak jak z pisaniem. Im więcej piszesz, tym lepiej Ci to wychodzi. S. King mówił, pozwolę sobie sparafrazować: ,,Chcesz dobrze pisać? Czytaj jak najwięcej, a później pisz’’.

I tak jak ja np. w pisaniu błąkam się jak dziecko we mgle, i jestem amatorem, tak w rysowaniu i malowaniu już nie. Dlatego może patrzę na Twój komiks w ten sposób.

W każdym razie, pomysł świetny, ale nad warsztatem pracuj. Życzę Ci, aby krecha była ostra jak strzała, i pewna, jak wystrzelona z łuku Robin Hooda.

Dzięki, Hesket, nie sądziłem, że jakiś merytoryczny komentarz wpadnie. W gimnazjum uczniowe z klasy dopytywali się jednego z kolegów, jak to jest, że on tak dobrze rysuje. Np. taką dłoń. A on na to, “Patrzysz na dłoń, rysujesz pięćset albo tysiąc razy i już umiesz narysować dłoń.”

W każdym razie nie myslę o poważnym rysowaniu, głównie z braku czasu. Staram się raczej pochylać nad pisaniem :) Za to rysowanie rysikiem na telefonie ‘po zdjęciu’ wychodzi mi spoko, ale to taka odtwórcza dorga na skróty. Na siłę można by i w ten sposób komiks zrobić.

A co do Kinga, ma rację. I szanuję go jako rzemieślnika, ale czytać nie lubię, nie podchodzi mi wcale.

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

A ja się zacząłem niedawno leczyć na wysokie ciśnienie w oczach i dla mnie to wcale nie jest śmieszne. :P

"Moim ulubionym piłkarzem jest Cristiano Ronaldo. On walczył w III wojnie światowej i zginął, a teraz gra w reprezentacji Polski". Antek, 6 l.

Wysokie ciśnienie dna oka? Ano rok temu pani okulistka mówiła, że za rok mam przyjść to zmierzymy…

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Ja mierzę co dwa tygodnie, bo mam naprawdę wysokie i jakoś nie mogę go zmniejszyć pomimo stosowania dwóch rodzajów kropli. Dwa tygodnie temu miałem też badanie pola widzenia i wczoraj poszedłem dowiedzieć się o wyniki, ale wróciłem z niczym, bo mój okulista odwołał wizyty z uwagi na epidemię. No i w końcu nie wiem, czy ślepnę, czy tylko tak mi się wydaje. :P

"Moim ulubionym piłkarzem jest Cristiano Ronaldo. On walczył w III wojnie światowej i zginął, a teraz gra w reprezentacji Polski". Antek, 6 l.

Hehe, makabryczny trochę ten komiks. Też mi taką dmuchawką mierzyli kiedyś ciśnienie w oczach, a wcześniej dotykowo takim narzędziem wyglądającym z lekka inkwizytorsko.

„Często słyszymy, że matematyka sprowadza się głównie do «dowodzenia twierdzeń». Czy praca pisarza sprowadza się głównie do «pisania zdań»?” Gian-Carlo Rota

Bolly, zawsze jest nadzieja, że dzięki pandemii, nie zdążysz oślepnąć :-)

 

Szyszkowy D., inkwizytorskie narzędzia mają w sobie to coś… Ano żona nie była przekonana, czy powinienem to chłopakom pokazywać. Ale trudne czasy wymagają konkretnych rozwiązań ulubiona_emotka_Baila 

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Trochę mnie ostatnio na portalu nie było (za dużo pracy, za mało czasu i takie tam), ale widzę, że pewne rzeczy się nie zmieniły i humor trzyma się dobrze. Historyjka, choć prosta, ubawiła mnie bardzo. Poza tym dostrzegam w tym komiksie, pewne prognozy na przyszłość. W dobie galopującej technologi medycznej (implanty dziś – implanty jutro), kto wie? Może przyszłym rodzicom, przyjdzie walczyć i z takimi problemami. 

Sympatyczny komiks.

Czyżby Mytrix był wrednym ojcem i żałował dzieciom na nowe oczy? ;-)

Babska logika rządzi!

Fajne, uśmiechnęło :-)

It's ok not to.

StraferB52, dzięki, myślę, że pomimo techniki, ba! a nawet przez nią, rodzicom nie będzie wcale łatwiej, problemy się zmienią, ale będą :)

 

Finkla, dzięki! Ja tam dzieciom nie żałuję, ale żeby trzeci raz w tym miesiącu?!

 

dogs, dzięki za uśmiech :-)

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Hmmm. Czy u Was sklepy z oczami też są zamknięte?

Babska logika rządzi!

Tak, ale można zamówić. Dron zwykle przylatuje w ciągu sześciu godzin, ale otwieranie ogniomuru, żeby go wpuścić jest ryzykowne, bo reklamówki wtedy też pchaja się do chaty ;-)

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

O, fajne. Teraz chyba jest dużo wybuchających oczu, jeszcze więcej niż jakiś miesiąc temu.

Możemy oglądać? – Ciągle to słyszę ;P

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Nowa Fantastyka