- Opowiadanie: kam_mod - [Walętynka] Stara

[Walętynka] Stara

Buziaczki dla starej.

Oceny

[Walętynka] Stara

– Nie umiem pisać.

– Umiesz, stara. O przepraszam, żadna stara. Klub juniora.

Dwie dziewięćdziesięciolatki siedzą na tarasie, każda podpięta do odmładzającej mieszanki kriogenicznej LifePlus. Przeglądają na wszczepionych ekranach dwudziestopierwszowieczne memy, szczęście ich przeszłości.

– Nie umiem pisać.

– Umiesz.

Kobieta o brązowych włosach potrząsa głową. Brzęczą kolczyki z kościotrupami. Niecierpliwie macha dłonią w stronę statuetek Hugo, Nebuli i Nobla.

– Nie umiem pisać.

– Umiesz.

Za jej złotowłosą towarzyszką stoją statuetki Nike i Nobla, a nieco dalej wiszą zdjęcia iberyjskich plaż, gór i egzotycznych dżungli. I tysięcy znajomych spotkanych na jej drodze.

– Nie umiem pisać.

– Umiesz.

Ale zawsze liczyła się tylko ona – ona jedna.

Przyjaciółka.

Koniec

Komentarze

Złoty chuju, o jak płakłam.

Dzięki, bestie.

Cudowne. Nie chce mi się rozpisywać, mógłbym, ale więcej słów jest niepotrzebne.

Jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł, i ja jechałem na rowerze, i go spotkałem, i potem jeszcze pojechałem do biedronki na lody, i po drodze do domu wtedy jeszcze, już do domu pojechałem.

Dziękuję, kochani moi heart

www.facebook.com/mika.modrzynska

Po prostu the two of us. Drabel naszego życia. D Dzięki!

One coś dziwnie trzeźwe są… Ale miło i ciepło :-) heart

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Hermetyczne, ale cieszę się z powinowactwa dusz :)

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Psycho, co trzeźwego to nie my!

 

Ano niestety, hermetyczne, ale po ozdobnikach nietrudno się chyba było domyślić, o kim mowa :) I dziękuję! Taka kumpela jak Wiktor to jest skarb – nawet jak zakopię, to się sama odkopie i jeszcze własną sekcję zwłok przeprowadzi :>

www.facebook.com/mika.modrzynska

Kam :)

"Wolność polega na tym, że możemy czynić wszystko, co nie przynosi szkody bliźniemu naszemu". Paryż, 1789 r.

smileycryingyes

"Nie wiem skąd tak wielu psychologów wie, co należy, a czego nie należy robić. Takie zalecenia wynikają z konkretnych systemów wartości, nie z wiedzy. Nauka nie udziela odpowiedzi na pytania, co należy, a czego nie należy robić" - dr Tomasz Witkowski

 Wzruszające. ;)

 

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Ładne :)

Przynoszę radość :)

O, jak się ciepło zrobiło :D.

Pikne.

Paper is dead without words; Ink idle without a poem; All the world dead without stories; /Nightwish/

Ładne, z rozczulającą puentą.

Hermetyczne jak szynka z marketu, ale to nie zmienia faktu, że i szalenie prawdziwe oraz ujmujące w swojej szczerości i autentyczności.

Samozwańczy Lotny Dyżurny-Partyzant; Nieoficjalny członek stowarzyszenia Malkontentów i Hipochondryków

Kto, kto napisał?

kam_mod?

 

No kto, ja nie wiem, kto tu się teraz psiapsióli z kim, kto z kim sypia, a kto tylko pije. Pomóżcie, dobrzy ludzie, bo nie wiem niestety… ;-)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Kto, kto napisał?

kam_mod?

Na 99%

"Wolność polega na tym, że możemy czynić wszystko, co nie przynosi szkody bliźniemu naszemu". Paryż, 1789 r.

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Oj, śliczne :)

Chciałabym w końcu przeczytać coś optymistycznego!

Cudne :)

heartheartheartheart

Jeśli komuś się wydaje, że mnie tu nie ma, to spieszę powiadomić, że mu się wydaje.

Hermetyczne.

Babska logika rządzi!

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i głosy w konkursie heart Niech miłość będzie z wami!

www.facebook.com/mika.modrzynska

Nowa Fantastyka