- Opowiadanie: Anonimowy bajkoholik - [Walentynka] Wełna

[Walentynka] Wełna

Za: SJP.

Oceny

[Walentynka] Wełna

Wełna

1. «sierść owiec, wielbłądów, kóz i niektórych innych zwierząt»

2. «przędza otrzymana z tej sierści; też: wyrób z tej przędzy»

3. «gatunek zawsze chętnej do pomocy żółtej kaczuszki, której puszystość, słodycz i optymizm sprowadzają rzeczywistość na właściwe tory; osóbka miła, rozkosznie miękka niczym kaszmir; dziewczyna, której smukłe palce w piasku rzeźbią oblicza nieistniejących krain i miast; matka imperatorka Chang’anu, która spycha światło w mrok, a życie w śmierć; status: wręcz doskonała; kobieta śliczna, kobieta skromna, przy której niepostrzeżenie znikają dwie rzeczy: smutki i te dwa pieprzone portery z wiśniowym sokiem, których nie chciał nam podać brodaty facet zza baru.»

Koniec

Komentarze

KOCHAM CIĘ XD

wydrukuję to sobie i powieszę na ścianie XD

 

A portery były pyszne, pokazałyśmy temu barmanowi, kto tu się naprawdę zna na piwach.

:))

<3 <3 <3

Znaczy dla @sy:D, a od kogo – Tajemniczy Wielbiciel/ka?

Miękkość jest w cenie xd

Asylum, moje nazwisko definiuje przypadkowo moją osobowość, mordka, która to napisała, wiedziała, co robi :3

Knew it . ;>

Ładnie napisane, w lirycznym klimacie.

Ładne, ale dość hermetyczne.

Anonimie, to nie jest opowiadanie. Zmień oznaczenie na SZORT, albo dopisz jeszcze dwa słowa i będzie DRABBLE.

Zdecydowanie jedna z najoryginalniejszych walentynek w konkursie – mi się bardzo!

I rzeczywiście, sama prawda z tą osobowością mięciusiej kaczuszki :) 

Może troszeczkę hermetyczne, ale myślę, że po tytułach można się domyślić, o kogo chodzi.

Najważniejsze – skumała sama zainteresowana! :D

I rzeczywiście, sama prawda z tą osobowością mięciusiej kaczuszki :) 

 

 

Ja się nie zgodzę, że hermetyczne, jak mję tu bez pardonu rozebrano jak do rosołu, przede wszystkim tytułami opowiadań :D

Piękne devil

heart fantastycznie i w formie bardzo :-)

Bardzo pomysłowe. Nie można z tym do biblioteki, ale dla Adresatki faktycznie do wydrukowania i powieszenia na ścianie. Najlepiej w kilku egzemplarzach. :)

tak zrobię, CMie ❤ w życiu nie dostałam ładniejszej laurki :3

Laurka rzeczywiście śliczna :)

Gwiazdka zawężająca wybór. Te hermetyczne najbardziej mi się podobają.

Słodkie :)

Bardzo interesująca forma, ale faktycznie hermetyczne. OK, coś tam można poznać po tytułach, ale portery?

Nowa Fantastyka