- Opowiadanie: Anonimowy bajkoholik - [WALĘTYNKI]- To był błąd

[WALĘTYNKI]- To był błąd

Kartki i karteczki pełne miłości <3

Oceny

[WALĘTYNKI]- To był błąd

Nie wiem, czy ideał lubiłby święto przesycone komercyjną miłością. Serduszka wydawane na ulicach przez Al–ochotników, stalkujące drony wyświetlające sceny romantycznych kolacji z osobą siedzącą ofierze w myślach.

Kogo by ujrzał?

Mnie?

Wtedy na pewno podałby firmę reklamową do sądu, skarżąc się na manipulowanie uczuciami, ale to jak splunąć pod wiatr.

Nie. On byłby mądrzejszy.

Nie ściągnąłby tych śmiesznych gogli, które kupił w OASIS, gdzie pierwszy raz się spotkaliśmy. Mówił wtedy, że noc skąpana jest w czerwieni.

– We krwi? – Padło moje głupie pytanie.

Cisza okazała się dość sugestywna. Zsunął pingle, a wtedy czarna dziura pochłonęła go w całości. Donikąd.

 

Koniec

Komentarze

Ja nic, ale fajne :)

Błędy lubię, bo zdarzają się.

Nie wiem, kto do kogo? Może sy?, a może chłopak?

Informatyczne takie ;-)

NWM?;)

Z bólem wyznaję, że nie pojęłam. :(

Jest odrobinę hermetyczne, więc niestety mogło tak być, Regulatorzy :)

 

Niemniej jednak adresat został rozpoznany :))

 

Jak zobaczyłem tytuł to w pierwszej chwili skojarzyłem z “Edenem”.

Ciekawy króciak w którym zagubiony, niezorientowany czytelnik może jednak przepaść bez śladu. :)

Albo przepaść w czarnej dziurze :D

Ale kto napisał? ;-)

Rzecz jasna wielbiciel. A może wielbicielka…? :>

Podpinam się pod pytanie Fisha. I fakt, trochę hermatyczne, ale fajne :)

Dobre :) Po tytule myślałam, że to będzie znowu do którejś z łapaczek błędów :)

Zaczynam podejrzewać, że do NWMa ta walentynka, ale kto napisał? Ot, zagwozdka:)

Mogę potwierdzić Twoje podejrzenie, Asylum :)

Sonato, miło, miło :))

No i masz Ci los, a kosmita nie zajrzał. Coś wymyślimy:)

O w mordę! Ale tak dla mnie? Dziękuję :)

Nie powiem, tekst z pomysłem, są i drony, i gogle AR, i pogarda dla komercji, i nawet motyw astrofizyczny :)

Kto zacz nawet nie będę zgadywał – parę osób się kołacze po głowie, ale zostawię przyjemność innym :) W każdym razie ode mnie:

Znalezione obrazy dla zapytania: hannibal lecter valentine

Hermetyczne.

Fajna odpowiedź NWM. :-)

NWM, Ty Panie znikąd heartheartheart Cudna walentynka zwrotna blush

 

Finklo, dziękuję za wizytę w walentynkowym drabbelku :)

 

Nowa Fantastyka