- Opowiadanie: Facies_Hippocratica - Usterka

Usterka

Chyba napisałam drabble’a...

Oceny

Usterka

– Dzień dobry, dzwonię z serwisu. Sprzęcik gotowy do odbioru.

– Dziękuję, przyjadę dziś po południu. Ile to będzie kosztowało?

– Dwieście za robociznę i materiały, sto za wypożyczenie urządzenia zastępczego, czyli razem z podatkiem trzysta sześćdziesiąt dziewięć. Po naprawie trzeba maszynę od nowa skonfigurować. Umiemy?

– Nie ma problemu, ściągnę sobie sterownik. A co właściwie się popsuło?

– Złamała się beleczka przegrodowo-brzeżna. Zwykłe zmęczenie materiału, prosta naprawa: wymieniłem beleczkę i przeczyściłem grzebień graniczny. Musiała pani intensywnie użytkować, bo sprzęt nie jest stary…

– Tak… Ostatnie miesiące były dość… Trudne…

– Na szczęście udało się zreperować. Zakład daje roczną gwarancję, ale to serduszko posłuży pani znacznie dłużej!

Koniec

Komentarze

Jest jakiś pomysł. Acz odrobinę się gubię w interpretacjach: ta beleczka to jakaś fizyczna usterka czy też metaforyczne złamanie?

Ale sympatyczny drabelek.

Babska logika rządzi!

Cóż, beleczka jest jak najzupełniej autentyczna (trabecula septomarginalis), ale jej złamanie jest metaforyczne ;). Fajnie by było móc zanieść serce do serwisu…

A tam, “Who needs a heart when a heart can be broken”… ;-)

Babska logika rządzi!

Być może kiedyś ludzie będą naprawiać swoje organy jak części samochodowe.

 Przyjemny drabelek.

Niezły drabble. Jest pomysł i całkiem dobre wykonanie.

Dzięki. To mój pierwszy drabble i wrzucałam go z duszą na ramieniu… devil

Fajne :)

Jest nieźle, Facies_Hippocratico, Twoja dusza może już spokojnie zejść z ramienia i wrócić na swoje miejsce. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Zaskakująca puenta :3

Fajne. :)

Chciałabym w końcu przeczytać coś optymistycznego!

Sympatyczne (copyright Anet). Końcówka mnie zaskoczyła:)

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Dobre :) Ciekawy drabbelek :)

To ludzie, roboty czy cyborgi? :)

Poproszę o numer do tego serwisu, bo pewnie znalazłoby się kilka rzeczy do naprawy. :) Fajny drabbelek.

"Fajne, a nawet jakby nie było fajne to i tak poszedłbym nominować, bo Drakaina powiedziała, że fajne". - MaSkrol

Zgrabne, zaskakujące, ładnie ograne różne skojarzenia z sercem. Takie kliczkowe, gdyby nie to, że drabble są niebiblioteczne.

http://altronapoleone.home.blog

Dziękuję Wszystkim za miłe słowa.

Sympatyczna historia z nieoczekiwanym zakończeniem. Przydałoby się czasem co nieco wymienić, nie tylko serce. Trzysta sześćdziesiąt dziewięć z podatkiem wypada dosyć tanio. Ciekawe, czy sterownik do serducha będzie gratis ;) Przyłączam się do tego, co napisała Drakaina. Szkoda, że drabbli nie można kliknąć.

Ciekawy drabbelek. Dobrze się czytało :-)

It's ok not to.

Sympatyczne :)

Przynoszę radość :)

Nowa Fantastyka