- Opowiadanie: beryl - Poszukiwania dobiegły końca

Poszukiwania dobiegły końca

Oceny

Poszukiwania dobiegły końca

Okrążyli chatkę. Stała na wzgórzu samotnie. Trwała pomimo apokalipsy, obsypana śniegiem nuklearnej zimy. Tak samo, jak oni trwali w swoich poszukiwaniach, pomimo tylu lat, pomimo wielkiej wojny. Ale nareszcie ich łowy dobiegły końca. Zwiadowcy się nie mylili – w środku był on. Nieświadomy zagrożenia. Bez żadnej drogi ucieczki.

Dowódca dał sygnał i ruszyli w stronę budynku. Przeżyło ich raptem kilku, ale zobowiązali się wobec pozostałych. Czuli ekscytację na myśl o bliskim zwieńczeniu swojej długoletniej misji.

Wdarli się do środka drzwiami i oknami.

Siedział pośrodku. Stary, wynędzniały. I zaskoczony.

Przystawili mu do głowy lufy. Dowódca drżącym głosem wykrzyczał:

– Gdzie są wyniki grafomanii?!

Koniec

Komentarze

Czułam, że to będzie coś o utraconej twarzy konkursu :)

 

Ładne nawiązanie do krzyczącego pudełka.

 

Powinno być zgłoszone na tegorocznych Fantastów.

http://altronapoleone.home.blog

No, po prostu cud-mjut :)

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

O matko! Beryl wrzuca tekst na forum!

Byłam tu :)

 

A drabble milutki :)

www.facebook.com/mika.modrzynska

Fajne!

Podejrzewałam, że będzie coś w tym stylu ;)

Fajne :)

 

Powinien być tag przyszłość ;)))))

Przynoszę radość :)

Ale fajne :)

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

O! Czyżby zamrożona Grafomania 2018 poczuła rześki i ciepły powiew zbliżającej się wiosny i postanowiła poddać się odwilży odmrożenia wyników zalegających i przywalonych śnieżnym i twardym snem apokaliptycznym!?

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

To wymaga dowcipu o Stirlitzu :D

 

Stirlitz podniósł głowę z kałuży i zobaczył ludzi w szarych uniformach.

– Jeśli to Niemcy, to powiem, że jestem Stirlitz, jeśli to nasi, to powiem Isajew – pomyślał szybko.

Patrol milicji podszedł bliżej.

– Patrzcie, ten znany aktor Tichonow znowu schlał się jak świnia.

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Piękne! Nie o takiego drabbla nic nie robiłem.

 

Czyżby wyniki na pierwszy kwietnia? :)

Tymczasowy lakoński król

Drabelek zacny, ale gdzie te wyniki? :p

"Fajne, a nawet jakby nie było fajne to i tak poszedłbym nominować, bo Drakaina powiedziała, że fajne". - MaSkrol

Sto słów warte więcej niż tysiąc słów ;)

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

W punkt cudnie :) 

 

AQQ, nie wiadomo, czy kiedykolwiek będą, bo nie wiemy, czy któremuś nie zadrżał palec na spuście i starzec nie zabrał ich ze sobą do grobu… ;)

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Śniąca, jeśli nie zabrał, to z nadzieją poczekamy na otwarcie testamentu. :)

"Fajne, a nawet jakby nie było fajne to i tak poszedłbym nominować, bo Drakaina powiedziała, że fajne". - MaSkrol

Może wyniki też będą w formie drabbelka? “Fiki, Miki, a wyniki popłynęły do Afryki i tam są do odebrania, jak ktoś chce, to przecież wie, gdzie Murzynek Bambo mieszka, ten nasz koleżka” i tak dalej, i już jest 100 złów. I dziękuję bardzo! 

Piękne poszukiwania, Berylu, piękny ten Twój drabbelek! 

No właśnie – gdzie?

Fajny drabel, tematyczny.

Babska logika rządzi!

Fajnie się czyta takie komentarze :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Berylu, czytelnicy mogą czuć się rozczarowani, że urwałeś historię w takim momencie. Poszukiwacze nie załatwili drania, nie ma katharsis. Z drugiej strony – śmierć starego można by odczytać jako sugestię, że nie będzie wyników Grafomanii 2018. Nigdy. Czyli (po zastanowieniu): otwarte zakończenie to w tym wypadku mądry wybór.

;)

Total recognition is cliché; total surprise is alienating.

Bardzo zgrabny stuwyrazoowiec. Finał zaskakujący.

Nieźle… Otwarte zakończenie w niezamkniętej sprawie ;)

Cieszy mnie, że doceniliście zakończenie :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Przy czytaniu byłam sceptyczna, bo “łeee co tu można wymyślić nowego”. A jednak :D Mogłam się w sumie spodziewać, że takiego zwykłego tekstu byś nie wrzucił :p 

Mogłam się w sumie spodziewać, że takiego zwykłego tekstu byś nie wrzucił :p 

To się nazywa pochwała! :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

laugh

Wymyk, wymyk Berylu… ;-D

A drabble cacy ;-)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Nowa Fantastyka