- Opowiadanie: Anonimowy bajkoholik - Tylko kochankowie przeżyją

Tylko kochankowie przeżyją

Czternaście zdań wg propozycji Perruxa.

Dyżurni:

ocha, bohdan, domek

Oceny

Tylko kochankowie przeżyją

Rozległo się kołatanie do wrót. W tym samym czasie coś zadudniło o ścianę. I tak kilka razy. Zewsząd dobiegał tupot stóp. Napięte do granic nerwy niemal dzwoniły.

Mężczyźni wybiegli przed chatę. Za drzwiami była ciemność. Goyathlay patrzył w pustkę. Nie obeszła go zbytnio historyczna doniosłość odkrycia. Kolejny grób.

– Nie najgorzej, nie najgorzej.

– Mhm.

Złączyli się w namiętnym pocałunku. Tak rozpoczyna się inwazja obcych.

Koniec

Komentarze

Myślałem, że rozegramy to na zasadach pojedynku, a tutaj ktoś się pokusił o osobisty pojedynek z wyznaczonymi zasadami. Ale mniejsza o to, w pojedynkach najważniejsza jest przecież dobra zabawa ;)

Okazuje się, że można złożyć coś sensownego z pojedynczych zdań drablowych. Klocki poskładane na tyle, że czternastozdaniowiec rzeczywiście ma sens – a więc da się :)

Brzmi szalenie intrygująco. To byłby niezły wstęp do opowiadania, w którym wszystko mogłoby się wydarzyć. ;D

Intrygujące :-) Fajnie wyszło.

OK, da się napisać coś z pozlepianych kawałków innych tekstów (ha! Sama opisałam podobny proces w ostatnim konkursie fantaści.pl). Ale kto wygrał?

Kurczę, fajne! Wychodzi na to, że im bardziej człowiek ograniczony, tym ciekawsze rzeczy może natworzyć.

Suspens level 9000, ale jakby było dłuższe, to bym się zmęczył. Dobrze, że to tylko 14 zdań.

Nawet z sensem wyszło ;)

Niezłe. Zaintrygowałeś mnie tytułem (mam nadzieję, że celowo zaczerpniętym z Jarmuscha). Ma to jakiś sens i mogłoby z tego wyjść coś fajnego.

Tak złożone, że można by dodać tag “apokalipsa” :D 

Ciekawe, że wplotłeś/wplotłaś wątek homoseksualny – bo z podmiotów wynika mi, że to mężczyźni złączyli się w pocałunku. 

Ostatnie zdanie najlepsze. Przypomnisz, z którego pojedynku pochodzi? 

Ciekawe :)

Nowa Fantastyka