- Opowiadanie: Finkla - Mlecz z rubinem. [+18].

Mlecz z rubinem. [+18].

Hejka! <3 <2

Ch ciał am miedź pewno ość, że zwyciężę ten konus wiec wezmnęłam już opubli kowany test po anielsku. A zęby nap ewno nie buło błąd uf, to go przyłożyłam translatorem gogle. Bo ja to z anglikiem tak nie bardzo lubię i tyko miarkę mam. a oprócz do tego mam dyslektykę. Więc dlatego posiliłam się automatem. I on to doprze wytłumaczył.

Dopraszam wszy sutki ch do pisanka miłych komciów. ajaks nie miłych tonie. From mountain thanx!

Ali dałam ogra nic zenie wiek owe, bo w teście jezd s cena sexu. I CYCKI! Dużo CYKÓW!!!

Dyżurni:

joseheim, beryl, vyzart

Biblioteka:

mr.maras

Oceny

Mlecz z rubinem. [+18].

Rozdział jeden.

 

Allemandro the wielki był superbohaterem. Mógł zrobić wszystko. Świetnie ogrodził swój miecz. Był naprawdę przystojny na twarzy i ciele i potrafił czarować. Mógł także robić alchemię. Jego miecz był bardzo długi i potrzebował dwóch lub trzech rąk do działania. Został nazwany Były Calibre i miał wygodne ręce pokryte wielkim rubinem. Ale Allemandro wolał szafir, ponieważ wyglądał na bardzo zainteresowanego niebieskimi ubraniami, więc wolałby mieć mijający miecz. Ale dostał takie od swojej babci.

Tego dnia Alemandro cudowny podróżował z Onecity do Secondcity. Dotarcie do niego zajęło pięć dni, więc musiał nocować w gospodzie.

"Daj mi dobre jedzenie szybko", powiedział do oberżystki.

"Jakie jedzenie chcesz" – zapytał.

"Lubię cheesburgery z frytkami" – powiedział.

"Nie mamy francuskiego jedzenia tutaj w obcym kraju" – odpowiedział.

"A co masz" zapytał ponownie?

"Zupa i drugie danie”

"OK”

"Czy chcesz także starter?" Zapytał.

"Nie, nie lubię ich. Zrób to szybko, bo jestem głodny".

Kolację podawała piękna kelnerka o długich złotych włosach, lekkich niebieskich oczach i różowej sukience z głębokim dekoltem. Miała również ciasną talię.

Allemando zauważył, że łaskotał się kelnerką.

"Co robisz dziś wieczorem?" Zapytał romantycznie, ponieważ był również bardzo dobry w flirtowaniu z dziewczynami. Prawdopodobnie mógł również flirtować z chłopcami, ale nie był stokrotką. Superbohaterowie nigdy nie są.

"Zrobię, co chcesz, żebym zrobił" – odpowiedziała i zaczęła śpiewać:

 

Jestem twoim prywatnym tancerzem, tancerką za pieniądze

Zrobię to, co chcesz, żebym zrobił

Jestem twoim prywatnym tancerzem, tancerką za pieniądze

I zrobi to każda stara muzyka

 

"Więc, miodzie, przyjdź do mojego pokoju po ciemności. Oboje zrobimy to, co chcemy, abyśmy zrobili"– powiedział.

"Która liczba pokoju" zapytała?

"127" on odpowiedział. "Mamy zorganizowane nasze spotkanie".

 

Podczas wieczoru przyszła do jego liczby. Czekał na nią bez spodni. Bardzo się ucieszyła, gdy zobaczyła jego powiększone męstwo. Pomógł sobie z urokiem, więc było naprawdę świetnie. Niektórzy mówią, że Alemanda została nazwana wielką ze względu na swój wzniesiony kogut, ale nie jest tak, jak się wydaje. Cieszyła się, że zaczęła się śmiać z radości. Miała też niespodziankę dla swojego kochanka.

"Zdejmij sukienkę." Powiedziała.

Zrobił to, co mu powiedziano, a także roześmiał się z radości. Kelnerka, której imienia wciąż nie znamy, ale naprawdę jej nie potrzebujemy, kogo to obchodzi? Miałem mnóstwo piersi. Ponieważ należała do specjalnego wyścigu. Miała piersi z dekoltem do pępka. Było 5 par.

Ułożyła się i wzięła jego fiuta na górę. Jednocześnie pochylił się i chwycił najniższą parę piersi. Był tak podekscytowany licznymi cyckami, które praktycznie eksplodował, ale połknęła wszystko.

Potem poszli spać, bo było wygodniej niż na podłodze, na której po raz pierwszy zaczęli. Zrobili to dziesięć razy (raz na każdy cycek). Allemanda musiał użyć obu swoich różdżek. Mógł zrobić to bez magii, ale nie chciał zmarnować całej swojej energii na wypadek, gdyby następnego dnia spotkał się z ogriem. A Alemenda miała rację, bo nazajutrz spotkał prawdziwego ogra.

W tej chwili bohater i kelnerka nie myśleli o ograch, spędzających razem piękną noc.

A rano Alemenda udała się do swojej następnej gospody i przygody. Ale czy zabił on ogra i gdzie pochował swoje ciało, dowiesz się w następnym rozdziale.

Koniec

Komentarze

Dam komcia onegdaj, Bo-Jush puźnawo. Ale jóż natenczas widze, że jes śmesznyie, durzo jes pierwsi i rze yes bardzo dobże translokator wytresowany.

"Nie wiem skąd tak wielu psychologów wie, co należy, a czego nie należy robić. Takie zalecenia wynikają z konkretnych systemów wartości, nie z wiedzy. Nauka nie udziela odpowiedzi na pytania, co należy, a czego nie należy robić" - dr Tomasz Witkowski

Dzieny Ziom Bail! :-)

To po czkam na onegdaj. Tyko pamiętaj, że komcio ma być miły i fajny! No.

Babska logika rządzi!

No, ale Autorko tak się nie powinno robić, chociaż wiem że tak się robi dla większego zaciekawienia czytacza, bo teraz zostawiłaś mię z niezaspokojoną ciekawością o dalsze losy tak obiecująco zaczętych bohaterów, że jak tu iść spać, kiedy nie wiadomo z goła, kiedy reszta się pokarze.

I teraz nie wiem, czy to dobrze żem Cię potraktowała takim wyrzutem na wstępie, bo przecie chciałaś żeby pisać Ci miło, ale jak tu sprostać i zaspokoić takie wygórowane Twoje rządze komciowe, kiedy nie mam co czytać co dalej się dzieje, no jak…?

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Thx Ziomala Reg! :-)

Oj trochu racy marz, ze test zaciek awia. No to cię zdradzę w se krecie, że Allumander w długim rozdziali jedynak zabije tego ogra. A po tym trafi do długiej karczmy i tam klamerką będzie brunet tka. I tesz będą mieli bardzo sati frakcjonujący sex. Będą dochodzić do organu w tym samym chwili itp Chociaż ta czarna jusz będzie miała tyko jeden cycki. Ali za to ogromne wiec luz. Tylko nie muf tego nikomu, dobra? Bo jak już napis ze całką książę, to zęby mi wydawcy nie po wiedzieli że już ja czytali.

Babska logika rządzi!

Na pewno są cycki? Bo grafomanii nie cierpię, ale jeśli są cycki, to przeczytam.

 

EDIT:

Tysięczny komentarz w dziale opowiadań musiał być szowinistyczny i seksistowski, tydzień nie komentowałem, żeby trafić na właściwe, seksistowskie opko.

Jestem oburzony! Zniesmaczony!! Oburzony i zniesmaczony do potęgi!!!

To jest szanujący się portal, a nie jakiś porno padół łez!

Ale, ale, ale! Zanim wydam słuszny i jak najbardziej uczciwy wyrok, poczekam na dalszą część. Khem, tą z brunetką.

Jednak mam nadzieję, że w drugiej części nasz bohatyr będzie nauczał o Jezusie. A w trzeciej karczmie spotka dwie rude siostry i też będzie je uczył o Jezusie. A w czwartej… hmm… O Jezu…

Czaszka mówi: klak, klak, klak!

boje moje paranoje

 

ale piurko jest moje!!!

O szumiący borze co tu zaszło? :o

Dobrze że skończyłam osiem naście lat bo inaczej musiałabym iść do psyhologa 

Ten śmielczy erotyzm seksulany sprawił że aż mi oczy wypadły ze zdumienia nad anatomicznością bohaterów

To jest bardzo piękne opowiadanie ja bym je wydała w małą różową książeczkę, wiesz, harlekin i te sprawy. 

Bomba czad. Wow. Szacun na dzielni. Podobało mi się przeokropnie 

Eee tam, Allemandro cierpiał na przedwczesny :(? Nawet dziesięć razy w tym tempie to jakiś krótkometraż. Tyle wstępu i akapit o seksie? Denne to porno. Kicha. “Ty miodzie” nie znałem. Romantyczne. Wykorzystam w przyszłości! Masz też literówkę – nie pisze się “ogr”, tylko “ogier”.

Za to babcia Tina rządzi!

Pierwsze prawo Starucha - literówki w cudzych tekstach są oczobijące, we własnych - niedostrzegalne.

Jakie to opowiadanie jest bogate. Tak dużo w sobie łączy: porno, grafomanię, fantastykę i coś tam jeszcze. Rzeczywiście 18 +, ale ja przeczytałem, bo jestem niegrzeczny, ha ha ha.

Główny bohater jest znakomitym podrywaczem, aż mu zazdroszczę :)

Pozdrawiam!

https://www.facebook.com/Bridge-to-the-Neverland-239233060209763/

Mam uwagę merytoryczną: nr pokoju 127? W gospodzie? No ludzie w gospodach nie ma numerów pokoi a już na pewno nie tak wysokich. A reszta spoko, chociaż szukałem w tekście wzmianki o tytułowym mleczu z rubinem i nie znalazłem, a ciekaw jego jestem bo w moim mieście takie nie rosną w okolicznych lasach i łąkach też nie.

If you napisałaś 18+ i thought is anvbout cycki. Ale jestem sad bo only 10. :(

Hi szuld wydoic te kelnerke i sold mleko to other klinetów. Nie zna się na small biznes.

Thanx form the moutain za to story. Ma potential na bigger film, like 50 facebooks of Szary.

9/10 bo there is no gigant robots and wybuchy.

 

 

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

Kelnerka, której imienia wciąż nie znamy, ale naprawdę jej nie potrzebujemy, kogo to obchodzi?

Jak to nie znamy? Przeciesz to była Tina Turner. ;P

Allemandro the wielki jest taki super i taki menski i taki jurny. Bardzo mi sie podobało tfoje opowiadanie i też się nie moge doczekac co było dalej, bo strasznie lubie takom eromantyczną literature, jak tfoja, a to nawet jest lepsze od tego całego Geya i mam nadzieję, że też będą trzy częćci albo i wiecej. Fajnie, że dałaś dużo cycków, bo o się zawsze podoba i że Allemandro miał dwie różdzki. <3

"Fajne, a nawet jakby nie było fajne to i tak poszedłbym nominować, bo Drakaina powiedziała, że fajne". - MaSkrol

Dzieny, Ziomy i Ziomale!

Rów ni w was kości e, bo pisze cię miłe komcie.

 

Dar, na pewno som cycki, ale dopi ero nad konie c.

 

Sku, nie mar ud ż, ostrze gałom, żaby nie czy tak, jak kot nie ma 18.

 

Pio, to siem jeź cze oka że. Spec jalnie w staw wiłam sowie opko na początek miecha, zęby było duszo czasu na mianowanie do biurka.

 

Ros, jak ci oka wypadły to źle. Weź ich doszukaj, żaby ś mogła przeczy dać nas tępy rodził. I całką książę. To fajoski pomysł, z tym różanym h ale kinem! THX!

 

Sta, Allemądry na nic niecier piał, bo był b. wypas jony m superbhat zerem. Tak na rzeka sz, ale widzew że jego gatki na poryw to byś zabrał. I nie mam litrówek! Spec lojalnie wezmłam automat i on doprze wytłumił aczył. Nie smaż się!

 

Pie, fajosko, ze prze czkałeś i pomyśliłeś ze na bogato. Ale to źle że nie marz 18 alt. Jak by ci wryło psyche to nie mów, ze ot u minie znalazł eś.

 

Hom, toteż sie nie smaż! W moim śmiecie jezd mag i ja i gosp ody nogą miedź duże pokoje. No doprać, s tym mleczem to litrówka, bo tytuł był k rutki i go nie ctl+c clr+v tylko pisał am racz nie. Miau być miecz Allumadro.

 

Zal, nie nóg wydoić, bo ona był jeż cze dziewką i nie miau a dziecków ani mleka dla nich. a wgl to on nie yes kupiec em tyko ryjcerzem i szaro wynikiem.

 

aqq to nie pełnie tak. Ona tyko śpiew aua piosenko Tnij, Turner. A sama miau a inne imie. Wiem ze cycki sie ludziom podobią. Umie w kasie to tyko takie krążki z cyckami czyta my.

Babska logika rządzi!

:)

Cycków rzeczywiście dużo. :)

Alehadro zyskał moją sympatię.

Dzieny, Ziom Dar! :-)

No przeć esz bym ciebie nie kłam aua. Fajosko, że pobuliłesz mojego boha tera.

Babska logika rządzi!

A u mnie w klasie to takie ksonszki z cyckami to chłopaki oglądajo a nie czytajo ;p

"Fajne, a nawet jakby nie było fajne to i tak poszedłbym nominować, bo Drakaina powiedziała, że fajne". - MaSkrol

a jak + 18 to mogę czytać?

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

No tak, gównie oglądaj om, ale tam trochu liter tez jest. W podpisach cycuś…

A u nas je st taki chłop jak co dorysowuje cycki do wszy setki ch książąt. Najlepsiejsze jaja to buły jak do malował cycki do egzem plaża naszej babki od polaka. Janku muzy kantu dorobił. Moovie ci, beka na całką fleksję buła. :-)))

Babska logika rządzi!

Ziom Myt, jak masz u koń c zonę 189 lat to morze sz.

Babska logika rządzi!

u koń c zonę 189 lat to morze sz. – Bez przesady, aż tak źle to nawet Karyny nie piszą. :)

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

Ups! Za duszo misie pocisnęło. Jeden i siema miało być.

Babska logika rządzi!

Sie troche sie dziwie, rze nie zarykozywałaś “Mlecza z Berylem”, iże tak durzo cc, a nie ma żadny pohwy na ten nagi mlecz.

"Nie wiem skąd tak wielu psychologów wie, co należy, a czego nie należy robić. Takie zalecenia wynikają z konkretnych systemów wartości, nie z wiedzy. Nauka nie udziela odpowiedzi na pytania, co należy, a czego nie należy robić" - dr Tomasz Witkowski

Kiedy ś napis aula m opko z boga terem co się nazywał chryzoberyl. I co? I nie dostało biurka, bo Beryl buł nianie. Wiec woli łam nie rydzyk ować. A leż tam jest pochwal! Tez. Tyko o nie niej wypominałam. Ali napuszę w drugiem rozdziali.

Babska logika rządzi!

Tak woogle to na następną edycję naprawdę napiszę tekst po angielsku i przełożę translatorem google o.O

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

A ty myśliłeś że co ja zrobił am? ;-)

Babska logika rządzi!

"Był tak podekscytowany licznymi cyckami, które praktycznie eksplodował, ale połknęła wszystko." – dzięki F. akurat przełykałem, łyk kawy :D

Więc, tam był odrobinę prawda w to Ty możesz widzieć innych ludzi opowiadania.

Bo ja też mam dialog jedeb po angielsku jeden zapisany :O

Ale cieszę się, że odsłonilaś swoje poersiaste wdzięki, teraz doszlifuję swój tekst i z Tobą wygram BUHUAHUAHUAHUAHAUHAU HAU HAU! Woof woof!

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Dzięks, Ziom Myt. :-)

Nicość ty! Przeczy tani u grafo manii cokolik pijesz? Ch czesz sie zapić, samobiju jedne ty!?

Moja inpatia nie znak raniec, wiec mogę se zajrzyć do opcego testu.

Nie wy grasz boja mam wincyj cycków! HA!

I tak wszy scy będą widzieli że zarżnąłeś anielskie diakony od em nie. ;-p

Babska logika rządzi!

Ty ty… ty… Ty cyckonoszu jeden Ty! Sześć cycków, Ha! Jak bohatyrka w ciążę zajdzie i jej się mlekiem wypełnią to będą takie ciężkie, że się zegnie do ziemi i w nią plaśnie i tak już zostanie i jej się kręgosłup połamie o. O.

q(x.X)p

(* )( *)

(* )( *)

(* )( *)

(")'(")

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Autorka słusznie poszła w ilość w cycków a nie w ich jakość. Im więcej cycków tym lepiej, ta opowieść to najlepszy dowód na to. Z racji ich ilości wystawiam 10/10 niestety portal jest gupi i nie ma takej oceny, to daje najbliższą liczbe czyli 1.

Tymczasowy lakoński król

Cześć to chyba ty masz!

Ona jezd z takiej rosy, że jak wchodzi w ciąże to ma od razu czterech córek albo synów wiec spoko wodza bo wybiją cal e mleko. Ale o dzieckach jej i Ammulandry będzie dopiero w czecim tym je.

Babska logika rządzi!

Dzieny, Ziom 12!

Tez tak sadze że im wincyj cycków tym lepiejej. No, gópi jakiś portal, że nie da zera dostawić. Ale co zrobisz jak nic nie zorbisz…

Babska logika rządzi!

Powinna mieć 10 curek albo synuw, na każdego cycka po jednym dzieciaku.

"Fajne, a nawet jakby nie było fajne to i tak poszedłbym nominować, bo Drakaina powiedziała, że fajne". - MaSkrol

To u nich tym różanie bywa. 4 curki abo 4 synowie abo po 4… To za leży ile razem to robią… no wiersz. Allufendo stuknoł ją 10 razy ale trochu się pomagał mangą więc to będą dzicy obdurzeni talem ten czarodziwskim.

Babska logika rządzi!

Także i mnie ilość cycków odpowiada, no i długość mlecza też. I będą mieli dziesięć dzieciów albowiem numer pokoju 127 proroczo przewiduje taki wynik, gdyż 1 plus 2 plus 7 to dziesięć (mam cztery plus z majcy to wiem). Ogólnie to liczby są fajne także fajnie że jest ich tutaj dużo.

 

Prawdopodobnie mógł również flirtować z chłopcami, ale nie był stokrotką.

 

No ale był mleczem więc git!

Thx, Ziomala Żon! :-)

Zajefajnie ze cisie ilość cyków pasi. No, mlecz był drugi, bo to wielki superbohater był. Norma lny miecz to on by pomyślał żę to sztyblet.

O madafaka! Nawet nie zubożyłam, że numer pokoju też na to wskakuje. Normalnie magikowa przypowieść!

Ta mlecze to nie stokrotki. I nie 9-siły.

Babska logika rządzi!

Jaki soczysty mleczyk!

Przy uwarz, żebyś się nie ska leczył. ;-)

Babska logika rządzi!

Ej to w deche pomysł żeby napisać, przerobić na amerykański jęsyk a potem wpaść w trans i przez transformersa Gogola nazad na rodowity jęsyk dać. On ulepsza ten transformers od razy chyba bo wyszło takie koślawe cudo co by sama Figla nie napisała za chu..a nawet jakby se muchomora zeżarła i popiła kwasem z akumulutatora.

Po przeczytaniu spalić monitor.

Dzieny, Ziom Mrm. :)

Fajno że pomyśl fajowski. No, ten okularowy przetumaczacz to takie że czy pokombinował, że ja bym niekiedy nie zrobiła. A mucho mora nigdy nie żar łam tonie wiem.

Babska logika rządzi!

Przedmowę czytałem chyba tak długo jak sam tekst – moja mózgo-czasza odnawia prze trwożenia informacji podanych w tak niestrawionej formie.

Mania grafów dość przyjazna, szczególnie fajnie wyszły dialogi. Mylenie końcówek i chore zdania, których nie da się przetłumaczyć z translatora na polski zaśmiały mnie kilka razy. Dobry był na przekład pierwszy dialog, dobre bydło też for ex sample:

"Która liczba pokoju" zapytała?

"127" on odpowiedział. "Mamy zorganizowane nasze spotkanie".

 

Podczas wieczoru przyszła do jego liczby

 

EDIT: A tutaj złapałem mistake:

W tej chwili bohater i kelnerka nie myśleli o ograch, spędzających razem piękną noc.

W tej chwili bohater i kelnerka nie myśleli o orgiach, spędzających razem piękną noc.

Dzięks, Ziom Per! :-)

No, uprze dałam w przodo mowie, ze mam dys lektykę, wiec dlatemuż woli łam poufać transatlantykowi.

Fajowo że rzesz ta przyjazna.

A tak na serio: translator mnie zaskoczył, myślałam, że będzie śmieszniej, w niektórych miejscach musiałam ciołka poprawiać… ;-)

 

E-dykcja: Ni ma mistejka. Oni o orgiach waśnie myśleli. To o ograch zapo mięli. Żaby ele męt był fantastyczniejszy.

Babska logika rządzi!

Za miesiąc czekamy na publikację wersji angielskiej dla porównania… ;-)

Jeż Eli bardzo chcicę to mogę ją od wyrazu ustawić. Ale IMO zgadywanie tysz jezd fajne.

Babska logika rządzi!

Finkla, ja teraz przepuściłam przez translatora kawałek mojego tekstu, ale zrobiłam to tak:

polski=>cebuański=>angielski=>polski i wyszły takie kwiatki, że płaczę ze śmiechu. Jakby przepuścić przez więcej języków, to dopiero byłaby grafomania. :D

"Fajne, a nawet jakby nie było fajne to i tak poszedłbym nominować, bo Drakaina powiedziała, że fajne". - MaSkrol

To powal się winkiem, sama jezdę ciek kawa. :-)

Cebuański? Co to za na rzecze?

Babska logika rządzi!

ile komentarzy… a ja próbowałem zjeść mlecza i się skaleczyłem… ale impreza

Też nie wiem co to za język, ale przepuściłam dodatkowo przez somalijski i wyszło:

Najgorsze było to, że lato było wampirem, że nie mogłem iść do jego starej szkoły tylko w liceum, ponieważ nie było go stać na powrót do domu, ponieważ słońce było zbyt ciężkie dla jego skóry i powinno wziąć większą filiżankę herbaty na krem. Jessica rozciąga ciepłe ramiona, a potem wraca do niebezpiecznego urządzenia i wkłada miękkie dziąsła w ramiona, ubrania i nogi. Chce iść do nowej szkoły, ponieważ ma nadzieję znaleźć krokodyla z dobrym człowiekiem.

"Fajne, a nawet jakby nie było fajne to i tak poszedłbym nominować, bo Drakaina powiedziała, że fajne". - MaSkrol

przystojny na twarzy i ciele – ja jebe – po śląsku

Ziom Pio, to nie pora na jenie mleczy.

Ziomala AQQ, czat! Nie idę zgadnąć, co buło na początku. Chyba wampir… Ten cebulański to chyba z grypy jeżykowej zulu-gula… ;-)

Jeśli lato jest wampirem, to zaiste ma przerąbane.

Babska logika rządzi!

ptasia g.Rypa

Już wiem! Po cebuLańsku mówią na Filipinach. :D

"Fajne, a nawet jakby nie było fajne to i tak poszedłbym nominować, bo Drakaina powiedziała, że fajne". - MaSkrol

Pio, waśnie, waśnie. Aha, zapomniałam cipo wiedzieć… Jak bedziesz jadł mlecze to broń borze nie mleczakami.

AQQ, Fiipiny, powi a dasz?

Babska logika rządzi!

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Dzięks, Ziomala Ane! :-)

Babska logika rządzi!

Uśmiałam się. Pozdrowienia.

Dzieny, Ziomala Kar! :-)

I bardo doprze. Oto się rozchodziło.

Babska logika rządzi!

Daję 2 albowiem będzie ono jak nic drugie zaraz po moim tak mi rzecze moja wrodzona skromność ;)

 

Ile komentarzy :O gwiazdka nie gaśnie

Thx, Ziom Mpj! :-)

Z oba czyny, zobacz ymy… Ale fajo sko, ze minie widzisz na podium.

Babska logika rządzi!

Ziom Pio, mam nadziej ę żet o dopierz porządek. ;-)

Babska logika rządzi!

To jest oficjalnie najgorsza rzecz, jaką w życiu przeczytałem. A czytałem już w życiu Conana, Zmierzch, Pięćdziesiąt Twarzy Greya i opowiadania z uniwersum Warcrafta.

Gratuluję Finklo. Myślę, że wygraną masz w kieszeni.

"Nie wierz we wszystko, co myślisz."

Powiem Wam, Ziomki i Poziomki, że z tym translatorem to całkiem fajowy, spoczko pomysł jest. Nio. :)

 

Pozdrówko Finkla, tak w ogóle (BTW). Widzę, żeś jest w formie jak cholera (jasna) i się z tego cieszę (bardzo). ;)

Dzięks, Ziom Gno! :-)

No, manna dzieję że wy gram w tym koń kursie. Po to w sta wiłam testa. Te krążki, co je wymień aż są gorsze.

 

Dzięks, Ziom Mac! :-)

Się wie, fachura. Nie każden w pat NATO, żaby przyłożyć dobry tekst tłumokiem. :-)

Babska logika rządzi!

"Raz na każdy cycek". ;D Bardzo interesująca historija. Brawissima. A cug dalszy bedzie?

"Myślę, że jak człowiek ma w sobie tyle niesamowitych pomysłów, to musi zostać pisarzem, nie ma rady. Albo do czubków." - Jonathan Carroll

Thx, Ziomala Mor! :-)

No ba! Bardo interesowna. Rodziły następne jeż się piszą. Ali nie wiem czyje tu wstaję. Racz ej prosto do wyda wnictwo pośle.

Babska logika rządzi!

Ksinżka murowana, trzymam serdeczniki. ;)

"Myślę, że jak człowiek ma w sobie tyle niesamowitych pomysłów, to musi zostać pisarzem, nie ma rady. Albo do czubków." - Jonathan Carroll

Ja bym wołała na papieżu…

Babska logika rządzi!

Cóż, naprawdę nie złapałem tej historii. Naprawdę trudno było mi czytać. tak, czytanie to ciężka praca, zwłaszcza, że dopiero zaczynam się uczyć, jak to zrobić właściwie.

Paper is dead without words; Ink idle without a poem; All the world dead without stories; /Nightwish/

Elo, Ziom Lob! :-)

Skoda że nie zał łapałeś, bo to fajoski test jest i wszy scy tak mówio. Jak masz jak jeś pyta nie, to wal śmiało. ;-)

Babska logika rządzi!

Skandal!!! Tu som małe dzieci i co myślisz se że jak dałaś +18 to nie wejdom żeby to czytać???

A poza tym bardzo dobre i misie.

Precz z sygnaturkami.

Dzięks, Ziom Nie! :-)

Jak wejdom to sobie same są wine. Jakby buły grzeszne toby nie wejszły.

Doprze ze do pisałeś drugom linijke bo bym po myśliła, że jezdeś h8erem.

Babska logika rządzi!

Elóweczka, nie no, coś ja w tej dyńce jednak mam, więc tak ogólniacha to wiem, że chodziło o sexik itp (he,he), ale już np. 5 par piersi z dekoltem do pępka to już trochę za dużo jak na moje pojmowanie itp. kumasz o co kaman.

Paper is dead without words; Ink idle without a poem; All the world dead without stories; /Nightwish/

Ano tak. Z tym deko ltem do pęka to sama nie kumam oc o cho. Ale tak tłumok gugle mi przetłumaczył, wiec tak mu siało być w orgii anale.

Jak kcesz to ci moge wykleić to zadanie w pierd otnym teście.

Babska logika rządzi!

No, orgii anal by mógł pomóc, he, he, bo znajomy kumpla ma brata, co studiował i się podobno angielskiego uczył, to by mi powiedział o co cho.

Paper is dead without words; Ink idle without a poem; All the world dead without stories; /Nightwish/

O, to jak byś mug się go s pyta ć i mi pot em powiedzieć, byłby super. Bo tesz minie to ciek kawi. Ot o zadanie:

She had tits form neckline to navel. There were 5 pairs.

Babska logika rządzi!

“Czytanie to ciężka praca, zwłaszcza, że dopiero zaczynam się uczyć, jak to zrobić właściwie”.

A co tam będziesz czytał, Il Lupo (è) Molto Brutto; ważne, że piszesz… i że piszesz, Stary, coraz więcej. Własne pomysł są ważniejsze od cudzych…  :-)

No, Ali moje test czytać na leży a nawet trze ba, bo wiem wygra on koń kurs ów i gupio nie znać klasy ka.

Babska logika rządzi!

She had tits form neckline to navel. There were 5 pairs.

No, to jak mu powiedziałem, to się najpierw zaczerwienił, a potem wymamrotał, że przetłumaczone jest dobrze, więc pewnie ja ograniczony jestem i mi ciężko to było sobie wyobrazić, że co to, jak to, łolaboga, 5x2 cycków. A ja myślałem, że to coś nie halo.

Apropos, ten znajomy poprosił o link do opowiadania. A potem poszedł kupić chusteczki, heh, nie wiedziałem, że jest tak wrażliwy, że będzie płakał przy czytaniu.

 

Maćku, racja, a jeszcze lepiej, jeśli nie będę czytał tego, co piszę, to się i stresował nie będę, że nie tak wyszło, jak chciałem. :)

Paper is dead without words; Ink idle without a poem; All the world dead without stories; /Nightwish/

Nie ni wiem, ziom Lob. Boja z anglika to tak nie bardo. Ale jak tfu j kolo mówi, że doprze, to spoko. Z resztą mu si być dobrze, bo to przeć eż komputer robił tłumienie.

A jak ci ten kolo powie, ze musie podobało to mi po wtórz.

Oto dobre podjeść je jest. Żaby nie czytać, czy li, bo wtedy niema stresa.

Babska logika rządzi!

Noooo, to jak komputer, to ni mom pytań.

No kolo mówi, że zajefajne, a ja to jakiś ten, no, devil jestem, że nie zaczaiłem bazy.

 

Paper is dead without words; Ink idle without a poem; All the world dead without stories; /Nightwish/

Oto fajnie, że tfu jemu kumplowi podeszło. To musi być modry gościu. Dzięks.

Ty tez jesteś spoko. Każdy by mug zgupieć jak by nagie zobaczył dziesięć cycków.

Babska logika rządzi!

On jest modry, bo przez całą podstawówkę miał świadectwo z paskiem.

No to spox, bo właśnie cycków jak za mało to źle, ale jak za dużo, to też zgupieć idzie.

Paper is dead without words; Ink idle without a poem; All the world dead without stories; /Nightwish/

Menzurka z piskiem, ho ho! No to graty!

10 Toshiba nie za miło. Ale moovie sz, ze za duszo?

Babska logika rządzi!

Dźwiękuję. Piski były, oj były!

Zaduszo zaduszo, przycisno do ziemi, przygnioto i zaduszo!

Paper is dead without words; Ink idle without a poem; All the world dead without stories; /Nightwish/

Ali nie zaduszo – ona buła ze specjalnej rosy, takie zmodyfikowane GMO.

Babska logika rządzi!

Zakalczyło kalkami językowymi! “Każda stara muzyka to zrobi”! Zaroiło od piersi, a dalej to już nie wiem, bo cojakiś czas musiałam przysłaniać oczy przy czytaniu, szef patrzył, a nie chciałam przy nim zapłonąć, gdyż skarpetki wybierane o świcie, we świetle wystające z moich kozaczków okazały się nie do pary.

Dzięks, Ziomala Kat!

To żądne kaleki języka, tak tłumok Gogola prze łożył! Z tą muzą też.

Skoda, że musi łaś zasłoniać oczy i nie wyczytałaś wszy stkiego, bo kocówka jest fajowa.

I pewnie w dymu okaże sie ze masz długą taką samą prę skarpetek.

Babska logika rządzi!

O mazer faker i dzizasie, dziesięć razy! Idę parować skarpetki na rano, zanim zaprawię afrodyzjakiem herbatę mojego samca,czeka mię gorąca noc.

O! Czy li jedna k do czytałaś. I superancko. Buło Warto nie?

Pa mięta j jednakowoż ze nie każden samiec jest boga terem powieści fantazyjnej. Bo nawet Alemenda to sobie różdżką pomigał.

Babska logika rządzi!

Finkla, 

 

Pewnie, że czytałam z między palców dłoni :) Grunt, że zaistniało zjawisko róźdżek w seksownych magazynach, gdzie można się, dysponując odpowiednią przyo dziewką, inkoguto po zakup :)

Uf, no to kamyk spad mi z sera. Skoda ze na nogę.

Ty! A gdzie som te magazyny z różkami? Sama bym se ze dwie nabyła… Morze być i in koguto.

Babska logika rządzi!

Uf, no to kamyk spad mi z sera. Skoda ze na nogę.

Ale dobrze, że nie na tom z odściskiem.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Słabo doprze, bo na tom ze skleconym palcem. ;-(

Babska logika rządzi!

Sklecony palec da się jeszcze naprostować i wyprowadzić na dobro drogę.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Czy palec to czy ta? ;-)

Babska logika rządzi!

Jak ma oczka to czy ta, morze nawet z ruchu wargów. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Waregów sama nie widzę, ale morze z punktu widzę nia pal ca u nogi to wygląda inna cze. ;-)

Babska logika rządzi!

Przypuszczenie Twoje charakteryzuje się wielką palca możliwością. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

A jak by jeszcze wszy setki pal ce stworzyły sieć… To ho ho ho! Nić by się przed mini nie ukryło!

Babska logika rządzi!

A czy ta siecia aby nie byłaby nieco grubymi niciami uszyta?

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

A to już zleży, jakie kot ma palce.. Jak by wziąć takiego niemo w laczka, to gdzie tam grube! Nie umieszczą się.

Babska logika rządzi!

A co też Ci poprzychodziło do głowy żeby niemowlacze palcuszki wykorzystać, bo nie grube!

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

No bo niegrube! Za to placuszki takiego Gałgan etui – o, tego to by trzeba linami szyć.

Babska logika rządzi!

No co Ty! Jak szyć linami, jak liny to ryby i bez wody nie wyszyją!

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Jak załatwisz odpowiednio dusze sumy, to wszy sitko da się zrobić.

Babska logika rządzi!

Mam sumy bajońskie, nadadzom sie?

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Finkla, 

 

Magazyny z różdżkami są na każdym rogu.

Wbiegam do nich w dresie pod czapką. Codziennie do innego, żeby nie budzić krzywych emocji, tyle tego spożywa, a wciąż jakoś się trzyma. Żyje! Zakupuję jeszcze gorącą, wtykam w dres i pędzę. Jak już dopędzę, rozkrawam smaruję masłem, a ono się rozpływa, posypuję solą i twarożkiem, wkładam do ust, rozchrupuję wierzchną skórkę i dozębiam się do miętkiego. A wtedy wiem, że żyję, że mogę zacząć roboczy dzień i że on się dobrze dla mnie skończy. Polecam, ale jakżem już wspomniałam trzeba zmieniać piekarza, bo siem domyślom nałogu i dowalą ubezpieczeniem zdrowotnym od przesytu.

 

Po winny styk nać.

Babska logika rządzi!

Cieszem się, że Pani zadowolona.

Thx, Kat.

Oba wiem się jednak, ze niema m takiej dużej czopki, żaby za kryć dres. Ale coś nawymyślam. ;-)

Babska logika rządzi!

Jezdę i bendem zadowolona. :-)

Babska logika rządzi!

Czapkę radzę wyszydełkować sobie oburącz, jakbyco podeślę wykruj wraz ze siatką oczek prawych i lewych, żeby na ócz nie opadała, aby nie wejść w kolozję z uzależnionymi od zbierania psich odchodów, wraz z pupilami, bo tych o tej porze bywa najwięcej.

 

A! Taki maż sposób na czopki. Szydełkiem je? Spryt nie.

Babska logika rządzi!

miłe komcio, doble to. 

"Ora et Labora"

Dzięks, gra!

Babska logika rządzi!

Nowa Fantastyka