- Opowiadanie: Trybik - Tak to bez miecza?

Tak to bez miecza?

Podobno drabble ma limit do stu słów, także więc streściłem wszystko do niezbędnego minimum. Czekam na krytykę ;)

EDIT: Dodałem 5 brakujących słów.

Oceny

Tak to bez miecza?

Zostało mu jeszcze parę znaków do rozszyfrowania zaklęcia aktywującego.

Puchar zaczęła oplatać świetlista aura, a inskrypcja wyżłobiona na brzegu zdawała się żarzyć z każdą wypowiedzianą frazą.

Wtem w Bibliotece runęła frontowa ściana. I nie było to spowodowane wadami architektonicznymi.

Do sali wkroczyła humanoidalna istota, jakiej nikt nigdy nie widział.

Była kolejnym wysłannikiem złego boga – to pewne. Na gołych plecach miała przewieszony miecz.

– A ubrań to nie dali? – rzucił Gabriel zastanawiając się, gdzie podziała się straż.

Istota dobyła broni bez słowa.

– Jestem nieuzbrojony, hej!

Mężczyzna kątem oka dostrzegł w odbiciu blednącego pucharu drugą osobistość.

– Przesuń się, gościu.

Dłoń przybysza rozbłysła iskrami.

Koniec

Komentarze

Powiem szczerze, że nie skumałem treści. Znaczy ktoś wbija do biblioteki maga, ale więcej nie zrozumiałem.

Won't somebody tell me, answer if you can; I want someone to tell me, what is the soul of a man?

To ma być nie mniej, nie więcej, a sto słów właśnie. Sto jest tą liczbą, a liczbą tą jest sto. Dlatego też masz jeszcze chyba osiem słów do wykorzystania, jeśli policzyłem dobrze :-) Wykorzystaj, to może uda mi się zrozumieć, kim są Twoi bohaterowie i o co chodzi ;-) 

Dla podkreślenia wagi moich słów, Siłacz palnie pięścią w stół!

Lubię drabble, bardzo. Tak bardzo, że przeczytałem aż trzy razy. I coś tam mi się krystalizuje, ale tak do końca to jednak nie kumam. I nie kto jest kim, tylko raczej po co?

Czy to jest sygnaturka?

Myślę właśnie co tu dodać jeszcze :p Nie liczyłem słów ręcznie, tylko przez program bo mi się nie chciało. I o dziwo pokazało sto.

Taki sobie, kurde podpis

Podobno drabble ma limit do stu słów

Drabble, Trybiku, musi mieć sto słów, a Twojemu tekstowi trochę brakuje do setki. Lenistwo nie popłaca, a liczenie paluchem jest w tym przypadku niezastąpione.

To co przeczytałam, niestety, nie układa się w zrozumiałą opowieść. :(

 

– Je­stem nie uzbro­jo­ny, hej! –> – Je­stem nieuzbro­jo­ny, hej!

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Chciałem tu pozmieniać, dodać parę słów opisujących bohaterów ale doszedłem do wniosku, że się nie da. To jest fragment dłuższej opowieści, której treść znacznie wykraczałaby poza limity drabbla :D

Pomyślę nad tym jeszcze podczas snu, może coś wyczaruję :)

Taki sobie, kurde podpis

Hmmm. Też nie skumałam, kim są te wszystkie postaci. Gabriel może wskazywać na archanioła, ale co dalej?

Babska logika rządzi!

Fragment dłuższego tekstu to nie drabble. Drabble powinien sam w sobie mieć jakiś sens/przesłanie/żart. Tutaj mamy scenę wyrwaną z kontekstu i tyle.

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Też nie zrozumiałam :(

Przynoszę radość :)

Mam podobnie, nie wiem o co chodzi…

Mytrix słusznie prawi – nie każde sto słów to drabble.

Babska logika rządzi!

Fajne iskry. Na prawdę robią mocne wrażenie. 

@Blackburn xD

@Finkla Też się z nim zgadzam – przerobię ten drabel na krótkie opowiadanie, aby rozwinąć niektóre wątki.

Z perspektywy czasu jak to przed chwilą przeczytałem, również odniosłem wrażenie jakby tekst był wyrwany z jakiejś dłuższej opowieści :)

Taki sobie, kurde podpis

Wybaczcie trybikowi, ma 7982 lata wg. profilu :D

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Mytrix hahahaha :D

Taki sobie, kurde podpis

Niestety też nie zrozumiałem :(

Podpisuję się pod komentarzem Karola. Nie zrozumiałam tekstu. Właściwie urywek czegoś, niewiadomo czego. Krótki fragment nie jest całością, więc trudno go oceniać. 

Tomorrow, and tomorrow, and tomorrow, Creeps in this petty pace from day to day, To the last syllable of recorded time; And all our yesterdays have lighted fools The way to dusty death.

Gdybyś zdradził kim jest przybysz, mógłbym się wypowiedzieć, czy mi się podoba puenta, czy nie. W tej postaci ciężko skomentować ten tekst. Trochę szkoda, bo specjalnie wielkich błędów w wykonaniu nie widzę.

@Dracon, trochę to rozpiszę bo czuję zapał a szkoda marnować go na “drabelka” :)

Taki sobie, kurde podpis

Popieram.

Nowa Fantastyka