- Opowiadanie: Lord Vedymin - Globetrotter Simulator

Globetrotter Simulator

Dyżurni:

Finkla, joseheim, beryl

Oceny

Globetrotter Simulator

Witam

Halko!

Serwus!

Pobrałem betę waszej gry VR. Ogólnie spoko i czekam na pełną wersję, ale mam parę uwag. Do ruskiej granicy prawie nie szło poznać, że to procgen, ale tam zaczęła się inba. W grafice nic się nie sypie, czy coś, ale musicie pogrzebać w parametrach. Teraz jest fhui niedorobione. Przykłady:

– zero zasięgu elektroniki

– co drugie auto to identyczny(!) UAZ z demobilu, wszyscy kierowcy na gazie (jechałem na stopa – chyba wycięli mi nerkę i wstawili drugą wątrobę)

– między miastami na zmianę śnieg, drzewa i tirówki, musieliście podmienić modele w plikach z słupkami

– średnio raz dziennie deszcz meteorytów

– co najlepsze: WSZYSTKO można załatwić za flaszkę, mam kwadrat na Kremlu, Wowa odesłał wrak, idziemy na Chiny, bawię się w Rasputina, ale trochę mi się już nudzi, bo mało to realistyczne i nie ma satysfakcji

Pzdr z Moskwy

endriud_72

PS  

Możecie mnie zdalnie wylogować? Coś się… coś się popsuło i zauważyłem teraz, że w ogóle nie ma interfejsu, dlatego piszę w grze xD

 

Koniec

Komentarze

Przechwyciłem :)

https://www.facebook.com/matkowski.krzysztof/

OK, jest jakiś pomysł. Chyba nawet fajny, ale jeszcze się nad nim chwilkę zastanowię.

Babska logika rządzi!

Nic nie rozumiem. :(

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Tak to jest, jak się kupuje gry na w ciemnym bazarze na wirtualnym Stadionie Dziesięciolecia :) Pomysł fajny, aluzje polityczne też obczaiłem :)

Won't somebody tell me, answer if you can; I want someone to tell me, what is the soul of a man?

Funthesystem – Dzięki.

 

Finkla – OK.

 

Regulatorzy – Przez slang tekst jest nieco hermetyczny, jeśli o to chodzi.

 

NoWhereMan – Fajnie. Dziękuję.

Dziękujemy za pomoc w doskonaleniu naszego produktu. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Globetrotter Simulator Customer Relations Team.

(czytaj: spadaj! :))

 

Świetny pomysł. :)

 

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

Zalth – Świetnie, ale nadal nie mogę się wylogować xDDD. endriud_72

 

Melduję, że zmodyfikowałem pierwsze zdanie, dodając jedno słowo, które może nieco ułatwić interpretację.

Podobało mi się. I to mimo że nie do końca łapię slang. Niemniej kłopotliwość sytuacji, w której znalazł się bohater, doskonale rozumiem. Być może zachodzi koincydencja z moimi fobiami dotyczącymi życia codziennego w implantowanej VR. Ale tak czy inaczej zadziałało.

Czy to jest sygnaturka?

Zacna pocztówka, Lordzie. Pomysł nienowy, ale zgrabnie wykorzystany ;)

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Przeczytałam.

www.facebook.com/mika.modrzynska

Melduję, że przeczytałam.

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

kchrobak – W razie dociekliwości: sprawdziłem, że słowa których użyłem, są zwykle w internetowych słownikach. Choć jednego z nich, jeśli ktoś nie domyśla się, o co chodzi, trzeba poszukać wnikliwiej. Miło mi, że się podobało.

joseheim – Dziękuję. Oryginalne bazy pomysłów są na wagę złota, ale miałem nadzieję, że uda się obudować coś starego. Cieszę się, że sądzisz, że się udało. 

kam_mod – yes

śniąca – yes

 

Dzięki za głosy do biblioteki.

Bardzo ciekawy tekścik. Dosyć zabawny, mimo że bazuje na oklepanych ruskich stereotypach. Podoba mi się oryginalny pomysł na pisanie pocztówki z gry. A może to nie gra ;) ? Nie ma takiej pewności, fajne to.

 

Niezbyt przypadła mi do gustu stylizacja. Wydaje mi się, że tekst by jeszcze zyskał bez śmieszek ikonek i growego slangu.

Tymczasowy lakoński król

Rzeczywiście jest trochę hermetyczny. Brzmi to nieźle, tyle, że ja w ogóle nie gram w gry, więc nie rżałem się od ucha do ucha, choć dowcipy załapałem :)

OneTwo – Otusz to. A stylizacja rzeczywiście jest dominująca w tym tekściku, ale jak zacząłem śmieszkować, to tak wyszło.

Darcon – W zasadzie większość humoru nie opiera się tu na znajomości growych realiów. Dzięki.

Oryginalne :) I te nawiązania do Rosji… Fajne :)

Jak dla mnie pomysł nie taki oryginalny. Pozdrawiam!

https://www.facebook.com/Bridge-to-the-Neverland-239233060209763/

Oryginalne :)

Jak dla mnie pomysł nie taki oryginalny.

Dzięki Wam :)

 

 

Przeczytałem. Skomentuję po zakończeniu konkursu.

Mogło być gorzej, ale mogło być i znacznie lepiej - Gandalf Szary, Hobbit, czyli tam i z powrotem, Rdz IV, Górą i dołem

I znów anglojęzyczny tytuł… Używasz słów, których nie rozumiem (inba, procgen). Całość brzmi jak uwagi z testów (sama takie pisałam w pracy do twórców programu, z którego miałam korzystać i najpierw testowałam). Stereotypy na temat Rosji nie robią na mnie wrażenia, bo wiem, że mocno rozmijają się z prawdą. Jedyny element, który mnie uśmiechnął to:

(jechałem na stopa – chyba wycięli mi nerkę i wstawili drugą wątrobę)

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

I co tu jest niezrozumiałego? Koleś utknął w grze wykorzystującej stereotypy o Rosjanach, a lokalny żargon nadaje tylko opowiadaniu kolorytu i potęguje komizm. Tylko to powtórzenie na końcu: "Coś… Coś się popsuło" – bardziej pasuje do tekstu mówionego niż pisanego. Ale co mi tam, zagłosuję za Biblioteką.

Przekonała mnie przede wszystkim wyrazista forma. Jest też sporo smaczków (Duda, Stonoga), ale chyba nie wszystkie załapałem. Główny przekaz zrozumiałem. Ogólnie fajny pomysł. Hermetyczność ryzykowna, ale w moim przypadku trafiła. Jedna z lepszych pocztówek. 

https://www.facebook.com/matkowski.krzysztof/

Świetne to było. Podobały mi się nawiązania, swobodny, lekki język. Przejrzysta wypowiedź, jak dla mnie – idealnie wycelowałeś w balans między slangiem i poprawną polszczyzną. Podobał mi się humor. Udana pocztówka.

www.facebook.com/mika.modrzynska

Bardzo podoba mi się, jak wystylizowałeś język i gładko wszedłeś w slang betatestera gier komputerowych, który wpadł w pułapkę niedorobionej wirtualnej rzeczywistości. Lordzie, fhui fajne.

Podobało mi się :)

Przynoszę radość :)

Dzięki za opinie wszystkim komentującym.

Trochę hermetyczne ale uśmiechnęło :)

Nowa Fantastyka