- Opowiadanie: ordek09 - Zdrada

Zdrada

Z mrugnięciem oka dla wszystkich tych, którzy malują i zdołają rozpoznać wszystkie kolory :)

Dyżurni:

Finkla, bohdan, adamkb

Biblioteka:

Użytkownicy

Oceny

Zdrada

Drogi Ftalo,

kolejnej zdrady Ci już nie wybaczę!

Za pierwszą nie chowam urazy, wszak Sjena z jej rudymi włosami mogła Cię omamić. Byłeś młody. Dawno i nieprawda, można rzec.

Umbra jednakże? Coś ty w niej widział?

Nic z tego nie będzie, kochany, z naszego związku może wyniknąć tylko czerń. Wracam do mamy.

 

Twoja Alizaryna

 

P.S. Pozdrowienia z ciepłego Bordeaux

Koniec

Komentarze

No ftalo i alizarynę musiałam sprawdzić, przyznaję się…

 

Sympatyczna zabawa słowami.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Jako rasowe bezguście rozpoznaję tylko podstawowe kolory plus ewentualny zapis z tablicy RGB :) Szorcik mi się spodobał, szczególnie za całą grę słowami odnośnie związków poszczególnych barwników :)

Podsumowując: okej, z kilkoma mniejszymi wybuchami.

Won't somebody tell me, answer if you can; I want someone to tell me, what is the soul of a man?

Przechwyciłem :)

https://www.facebook.com/matkowski.krzysztof/

Przeczytałam.

www.facebook.com/mika.modrzynska

Lubię malarstwo, rozpoznaję nawet więcej niż kilka podstawowych kolorów, ale bez jaj. Wszystko tu musiałem sprawdzić :) Przeczytałem.

Aha, kolorowo pozdrawiam :)

Podobnie jak Jose musiałam sobie Ftalo i alizarynę wygooglać. Fajny pomysł :)

It's ok not to.

Jest jakiś pomysł na zabawę. :-)

Kojarzyłam fenoloftaleinę, ale w ogóle do ftalo niepodobna…

nie prawda => nieprawda

Babska logika rządzi!

W ogóle nie kojarzę  tych kolorów. Fajny pomysł, ale na mnie większego wrażenia nie zrobił :(

Pozdrawiam!

https://www.facebook.com/Bridge-to-the-Neverland-239233060209763/

Błąd poprawiony. Jest już “nieprawda” :)

Dziękuję za miłe komentarze.

Oryginalna koncepcja. Też musiałam skonsultować z google ;) Dobrze, tekst zmuszający do wysiłku i zgrabny :)

"Po opanowaniu warsztatu należy go wyrzucić przez okno". Vita i Virginia

Przeczytałem. Skomentuję po zakończeniu konkursu.

Mogło być gorzej, ale mogło być i znacznie lepiej - Gandalf Szary, Hobbit, czyli tam i z powrotem, Rdz IV, Górą i dołem

Ja trochę maluję, ale też miałam problemy z rozszyfrowaniem niektórych kolorów :) Bardzo fajny pomysł :)

Nawet niezłe, ale dopiero po wygooglaniu. ;)

"Myślę, że jak człowiek ma w sobie tyle niesamowitych pomysłów, to musi zostać pisarzem, nie ma rady. Albo do czubków." - Jonathan Carroll

O, choć nie porwało, to doceniam specjalizację.

Jesteś pisarzem? Mień się najlepszym. Ale nie jesteś nim, póki ja jestem w pobliżu. Masz wątpliwości? To włóż rękawice, sprawdź z czego jesteś ulepiony. Zacznij wymierzać ciosy za to w co wierzysz. Boksuj w klawiaturę, na litość boską!

Melduję, że przeczytałam. 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Bardzo zacny pomysł na wykorzystanie kolorów. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

"Z naszego związku może wyniknąć tylko czerń" – genialne :)

Bardzo sympatyczna zabawa z kolorami, aczkolwiek ze dwa musiałam sobie sprawdzić. 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Bardzo sympatyczna zabawa z kolorami, aczkolwiek ze dwa musiałam sobie sprawdzić. 

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Zagadkowy tekst, google poszło w ruch ;) Aż szkoda, że było tak krótko. Drugiego dna się nie dopatrzyłam. Kartka miła, ale dość szybko uleciała mi z pamięci, nie znalazłam w niej nic, co by ze mną zostało na dłużej.

www.facebook.com/mika.modrzynska

Fajny pomysł, dobrze napisane. Tylko musiałem sobie kolory sprawdzić ;) Przydałby się lepszy tytuł, bo klikając w “Zdradę”, by napisać komentarz, zupełnie nie pamiętałem, o co chodziło. 

https://www.facebook.com/matkowski.krzysztof/

Nowa Fantastyka