- Opowiadanie: Arystokrata - Stejrs-Mroczny Świat.

Stejrs-Mroczny Świat.

Merysea, planeta jedyna w swoim rodzaju. Z Kosmosu wyglądała jak raj opisywany przez wielu pisarzy i poetów. Nikt z mieszkających na ów planecie  Merysańczyków, nie pomyślałby, że kiedykolwiek to się stanie. 

Niegdyś planeta, która swoim całokształtem przypominała miejsce, gdzie każdy czuł się niesamowicie, odczuwał wewnętrzne szczęście, ulegnie zimnej wojnie, wojnie która przyniesie okropne skutki dla całego życia.

Dyżurni:

regulatorzy, homar, syf.

Oceny

Stejrs-Mroczny Świat.

Rozdział I

Wpis elektora Reksena Wielmożnego.

Myślałem, że sprawa rozstrzygnie się bez problemów,lecz tak nie było.

Nasz wszechmocny władca Gharen wybuchł gniewem, dowiedziawszy się o buncie w wschodniej części kraju. Zarządził próbę powstrzymania oddziałów Stejrsa przed dotarciem do stolicy, lecz każdy ze zdrowym rozsądkiem wiedział, że to się nie może udać. Ogromna siła,moc i intelekt Stejrsa przewyższała naszego władce, natomiast on nie dopuszczał do siebie takiej możliwości.

Po długich rozmowach z głównym generałem naszej armii– Jothanem, Gharen postanowił zastawić pułapkę na buntowników,jednak nie spodziewał się, że dowódca wrogów nie zaatakuje aż z 6 stron. Stejrs podbiwszy całe państwo, zadecydował , iż zniszczy legendarne serce, które ochrania całą planetę…

Koniec

Komentarze

Co to jest, Arystokrato i dlaczego zostało tak źle napisane?

Dlaczego piszesz wytłuszczonym drukiem i w dodatku kursywą?

 

Stejrs-Mroczny Świat. – Brak spacji przed półpauzą i po niej. Zbędna kropka w tytule.

 

Roz­dział I – Dlaczego numer rozdziału jest podkreślony?

 

Wpis elek­to­ra Rek­se­na Wiel­moż­ne­go. – Zbędna kropka na końcu tytułu rozdziału.

 

bez pro­ble­mów,lecz tak nie było. – Brak spacji po przecinku.

 

Nasz wszech­moc­ny wład­ca Gha­ren wy­buchł gnie­wem, do­wie­dziaw­szy się o bun­cie w wschod­niej czę­ści kraju. Nasz wszech­moc­ny wład­ca Gha­ren wy­buchnął gnie­wem, do­wie­dziaw­szy się o bun­cie we wschod­niej czę­ści kraju.

 

Ogrom­na siła,moc i in­te­lekt Stejr­sa prze­wyż­sza­ła na­sze­go wład­ce… – Ogrom­na siła, moc i in­te­lekt Stejr­sa prze­wyż­sza­ły na­sze­go wład­cę

 

z głów­nym ge­ne­ra­łem na­szej armii– Jo­tha­nem– Brak spacji przed półpauzą.

 

za­sta­wić pu­łap­kę na bun­tow­ni­ków,jed­nak– Brak spacji po przecinku.

 

nie za­ata­ku­je aż z 6 stron. – …nie za­ata­ku­je aż z sześciu stron.

Liczebniki zapisujemy słownie.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

No. Opowiadanie to to nie jest. Raczej kilka źle napisanych zdań.

Nie wiem, jak się do tego odnieść.

Przynoszę radość :)

Hmmm, ale o co chodzi???

It's ok not to.

Ot, taka mała prowokacja :) Nie wygląda mi to na serio i naprawdę, z pełną powaga i zupełnie bez zaczepki :)

Rosół pyrka powolutku, w tv nudy, to przynajmniej w internetach przy niedzieli jakaś rozrywka:)

A sama zajawka tekstu, bo to zajawka zaledwie, nawet ciekawa. Mogłoby być z tego coś dobrego. Trzeba by ten styl pompatyczny utrzymać, a równocześnie nie przesadzić i w tym tonie zrelacjonować dzieje jakiegoś państwa. Jako taka kronika. Byłoby ciekawe opowiadanie.

To raczej wygląda na fragment. Ot, taka notka z kroniki/wiadomości. Samodzielnie się nie broni, bo i nie wywołuje żadnych emocji. Technicznie napisana słabo, co wykazała już Reg. Nic więcej rzec nie potrafię.

Won't somebody tell me, answer if you can; I want someone to tell me, what is the soul of a man?

No, Reg napisała prawdę.

Dlaczego kursywą i wytłuszczone? Źle się czyta taki tekst.

Jeśli to tylko pierwszy rozdział (a i tak nie wygląda na cały), to wypadałoby oznaczyć tekst “fragment”.

Ogromna siła,moc i intelekt Stejrsa przewyższała naszego władce,

Spację i literówkę pokazała już Reg. Ja wyrażę wątpliwość, czy siła albo intelekt mogą przewyższać człowieka? Warto porównywać rzeczy, które da się porównać.

Babska logika rządzi!

Autorze, czy aby na pewno wkleiłeś wszystko, co zamierzałeś, zanim opublikowałeś tekst?

Nowa Fantastyka