- Opowiadanie: trico - Magia Świąt

Magia Świąt

Trochę przewrotnie  o tradycji wigilijnej. Proszę potraktować z dystansem ;-)

Oceny

Magia Świąt

Zenon siedział rozparty w fotelu i popijał z butelki. Spoglądając co chwilę w niebo za oknem, starał się nie zwracać uwagi na nieustanny monolog dobiegający z kuchni.

– Za każdym razem jest tak samo – głos Heleny przerywały pobrzękiwania garnków.

– Nawet Wigilii nie potrafisz uszanować, łajzo. Ludzie mają normalne życie, a ja jak ta pieprzona kura domowa…

Zenon dostrzegł właśnie pierwszą gwiazdkę, gdy w drzwiach stanęła Helena. Jej twarz wykrzywiał grymas złości. Otworzyła usta i zrobiła ruch, jakby miała torsje. Spróbowała jeszcze raz… 

– Kokokokokoko  – zagdakała, a jej oczy rozszerzyły się ze zdziwienia.

Zenon spojrzał z aprobatą w kierunku gwiazdki i zadowolony, zarechotał.

Koniec

Komentarze

Durne, aczkolwiek się uśmiechnąłem ;)

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

No cóż, tym razem wydłużyła się lista drabli, które nie należą do moich ulubionych. :-(

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Publikowanie drabbli sytuacyjnych przypomina mi trochę wymyślanie na siłę żartu, by zabłysnąć w towarzystwie. 

https://www.facebook.com/matkowski.krzysztof/

Dziękuję wszystkim i życzę szczęśliwych oraz wesołych Świąt Bożego Narodzenia :-)

A mnie się spodobało. Nietypowe odwrócenie ról. :-)

Babska logika rządzi!

Przewrotne i na swój sposób zabawne ;)

Każdy koniec daje szansę na nowy początek...

Dopiero teraz dotarłam. I cieszę się, że mój mąż nie wpadł na taki pomysł! Uśmiechnęło!

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Ta… Teraz to mu dopiero będzie gdakać nad głową ;)

Nowa Fantastyka