- Opowiadanie: via - Ten wieczór

Ten wieczór

Dyżurni:

regulatorzy, adamkb, homar, vyzart

Oceny

Ten wieczór

Czas płynie stukiem obcasów w alejkach. Odwiedzający krążą z duszami na ramieniu między ich domami. Ognie płoną, kwiaty pachną – wszystko takie żywe. A to przecież święto zmarłych.

Ale nawet dziś w końcu zamykają cmentarz. Wszyscy się żegnają i odchodzą. Tylko rower został.

Koniec

Komentarze

… horror?

It's ok not to.

Siedem zdań opisujących cmentarz w święto zmarłych – to ma być horror???

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Siedem zdań opisujących cmentarz w święto zmarłych – to ma być horror???

O tak – to horror. 

 

Ale hej, wreszcie doczekałem się tekstu, który rzeczywiście można zmieścić w wiadomości SMS. 

Hmm… jakieś przesłanie w tym jest. Ale jakoś mi nie podeszło.

Tak się składa, że prawie codziennie jestem na cmentarzu i nigdy go nie zamykają. Ale co z tym rowerem?

"Po opanowaniu warsztatu należy go wyrzucić przez okno". Vita i Virginia

Chyba chodzi o to, że ten rower został, bo jego właściciela na tym cmentarzu coś zjadło. Albo złodzieja zjadło i nie miał kto ukraść. 

https://www.facebook.com/matkowski.krzysztof/

Przepraszam za niepomocny komentarz, ale nie potrafię mieć zdania na temat czegoś tak krótkiego, taka moja ułomność. Bo to właściwie chyba wiersz ( i może tak to lepiej oznaczyć?).

Skoro tylko rower został, to gdzie podziali się zmarli?

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Ale hej, wreszcie doczekałem się tekstu, który rzeczywiście można zmieścić w wiadomości SMS.

A co, Łukaszu, powiesz o tym opowiadaniu: http://www.fantastyka.pl/opowiadania/pokaz/7497

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Mówi zięć do teściowej: 

– Gdzie mama jedzie?

– Na cmentarz.

– A kto rower przyprowadzi ??!!

A co, Łukaszu, powiesz o tym opowiadaniu

No dobra, śmieszne :)

Przeczytałem z zainteresowaniem. Taki zaledwie slajd sytuacji, ale obrazowy i ciekawy.

Mi też to bardziej przypomina wiersz. Ale ładne zdania :)

No nie wiem. Chyba za krótki, by coś konkretnego zacząć o tym tekście sądzić.

Hmmm. Bez komentarza nie skumałam. Ech, u nas w tym dniu jest za duży tłok, żeby rowerem jeździć…

Babska logika rządzi!

Nowa Fantastyka