- Opowiadanie: wach18 - Wierszem Wołam

Wierszem Wołam

Wiersz napisałem 4. IV. 2003 r.

Dyżurni:

brak

Oceny

Wierszem Wołam

Dziękuję Ci Boże, za te wszystkie świty…

za poranki, duchem Twym ubogacone.

Dziękuję za wiarę, bo mnie wspiera przy tym,

by dni darowane – nie były stracone!

 

Dziękuję Ci Boże, za te słońca wschody…

których cudowności opisać – nie zdołam.

Te obrazy niebios, to dla mnie powody,

by o nich mówić.., a więc, wierszem wołam!

 

Wszystko, co otacza na ziemi człowieka,

mógł stworzyć tylko mądry, Wszechpotężny Bóg!

I ten Wszechświat nam widoczny tak, z daleka..,

tylko niedościgniony umysł, stworzyć mógł!

 

Dziękuję Ci Boże, za te wszystkie świty..,

poranki, co do mnie przychodzą, z wierszami.

Za ducha Twego, który był ze mną przy tym -

gdy słońce, dla mnie, nie świeciło – czasami.

 

Dziękuję Ci Boże, i za to, czego jeszcze

choć oczy widzą.., umysł objąć nie może.

Lecz tym, o czym już wiem, serce swe pieszczę,

i dziś, za to wszystko.., dziękuję Ci Boże!

Koniec

Komentarze

Nie czaję Twojej interpunkcji, formatu wiersza – także. A treść, cóż, to niezbyt kreatywny, religijny pean.

Najlepiej pisałoby się wczoraj, a i to tylko dlatego, że jutra może nie być.

No cóż, Wachu, widzę że wiara jest ważna w Twoim życiu i poczułeś przemożną chęć napisania o tym. Niestety, wiersz nie przypadł mi do gustu. Nie zauważyłam w nim choćby odrobiny fantastyki.

Nie ukrywam, że wolałabym przeczytać opowiadanie napisane prozą i, jako że to portal fantastyczny, zawierające fantastykę.

 

I ten Wszechświat nam widoczny tak, z daleka.., – Jeśli miał być wielokropek, brakuje jednej kropki. Przecinek jest zbędny, po wielokropku nie stawia się przecinka. Ten błąd pojawia się wielokrotnie.

 

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

odrobiny fantastyki

Przy takiej tematyce to można by polemizować :)

Najlepiej pisałoby się wczoraj, a i to tylko dlatego, że jutra może nie być.

Jestem przekonana, że Autor tworzył wiersz z pełną wiarą w prawdziwość tego, co napisał.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Przypadek Gadeona obniżył mój próg podejrzliwości. A zważywszy, że to offtop absolutny, dodam tylko, że Regulatorzy ma rację i to nie tekst na ten portal, autorze :( 

Najlepiej pisałoby się wczoraj, a i to tylko dlatego, że jutra może nie być.

Ufam, że Autor się odezwie i może coś powie, coś wyjaśni…

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Bardziej to na psalm wygląda niż na wiersz…

Babska logika rządzi!

Wierszowana modlitwa. Bardzo osobista, płynąca z serca. Podoba mi się tytuł. Na swój sposób to bardzo ładny tekst dziękczynno-chwalebny. Zastanawiam się tylko dlaczego zdecydowałeś się opublikować go akurat na tym portalu?

Każdy koniec daje szansę na nowy początek...

Wiersz cudowny, gratuluję talentu i chcę więcej.

Nowa Fantastyka