- Opowiadanie: Emelkali - Gdyby to jednak był książę...

Gdyby to jednak był książę...

To tak po Dniu Kobiet. W szarej rzeczywistości :)

Oceny

Gdyby to jednak był książę...

Bardzo długo przedzierała się przez kolczasty żywopłot. Trochę się przy tym podrapała. Zburzyła idealną koafiurę, nad którą pracowała godzinami.

Bo przecież, kiedy on otworzy oczy i zobaczy ją pierwszy raz… musi być doskonała.

Cały kraj zamarł przed stu laty i trwał we śnie.

Najpierw minęła kobietę, której spódnicy czepiało się kilkoro śpiących dzieci, a bidulka zasnęła pieląc grządki. Potem inną, która zamarła w środku kłótni z mężem. Mężczyzna spał z otwartymi w niemym krzyku ustami. Następna niewiasta targała na plecach wór ziemniaków…

Królewna zatrzymała się, podrapała po rozczochranej główce i, wymamrotawszy:

– A źle mi? Niech, cholera, śpi – zawróciła do domu.

Koniec

Komentarze

Zabawne i bardzo w Twoim stylu, Emelkali. Rozbawiłaś mnie, choć żal mi trochę niewiasty z workiem kartofli na plecach. ;-)

Masz jeszcze do dyspozycji jedno słowo; teraz jest dziewięćdziesiąt dziewięć.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Patrz, regulatorzy, jaki złośliwy ten mój Word… Już jest sto :)

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Najlepiej liczy mi się paluchem, ale tylko do stu. ;-D

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Podoba mi się feministyczny wydźwięk. Zgrabnie i zabawnie.

... życie jest przypadkiem szaleństwa, wymysłem wariata. Istnienie nie jest logiczne. (Clarice Lispector)

Samowystarczalna królewna… ciekawe :)

Przeczytałem – nie rozumiem kobiet i przez to drabbla. ;)

Belhaj, twój komentarz jest boski. Jeżeli nie masz nic przeciwko, to się pod nim podpisuję. :D

Emelkalowobajkowe :)

Pisanie to latanie we śnie - N.G.

Blackburn – nie mam :)

Ano tak, panowie, jakoś mnie nie dziwi, że nie rozumiecie drabble’a ;)

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Nie zrozumiałem…

Dziwna zależność, prawda? Co facet, to nie rozumie :D

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Super Emelkali. Wiedziałam, że nie zawiodę się na Tobie, dlatego dziś Twój drabelek był ostatnim tekstem przed pójściem spać. Banan nie schodzi mi z gęby. Mój królewicz śpi… a niech sobie śpi!!!

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Nie no, Bemiczku, obudź go… czasami ;) Bywa, że książęta się jednak przydają.

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Z tym nierozumieniem przez facetów, to przesada. Spokojnie można założyć, że belhaj zrozumiał.

Mi się podobało. Takie manifesty feministyczne dziwnie uniwersalne są, wbrew pozorom.

 

Czy to jest sygnaturka?

Dobre, dobre :)

Czasami tak bywa, iż lepiej żebyśmy spali…

F.S

Cholera, się księżniczka znalazła… A niech tak przyjdzie dach w wieży naprawić, zwierza dzikiego ubić, komin przeczyścić…^^

 

Peace!

 

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

A niech tak przyjdzie dach w wieży naprawić, zwierza dzikiego ubić, komin przeczyścić…^^

 

Tiaaa… bo książęta właśnie z takich czynności słyną… :P

 

FoloinStephanusie, kchrobaku – miło, że Wam się. Dzięki.

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

A wydawało mi się, że masz umiarkowanie książęcęgo księcia w domu, a tu proszę, wylało się…

 

No, ale królewny słyną ze złośliwości, jak się prześpią na ziarnku grochu ;-) Humorzasty gatunek taki, a ty weź człowieku, pomarz o chwili choćby bez narzekania… :-D

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

A księżniczki z pielenia, noszenia ziemniaków i niańczenia potomstwa słyną. Dobra bajka. Łoj dobra.

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

Sympatyczne ;)

"Myślę, że jak człowiek ma w sobie tyle niesamowitych pomysłów, to musi zostać pisarzem, nie ma rady. Albo do czubków." - Jonathan Carroll

Sympatyczna bajeczka, bardzo Twoja. :-) Dobrze jeszcze, że się bohaterka nie natknęła na wojów gwałcących dziewoje…

bidulka zasnęła pieląc grządki.

Przecinek, Księżniczko. ;-)

Babska logika rządzi!

Nowa Fantastyka