- Opowiadanie: Tesseanor - Niemożliwe

Niemożliwe

Taki prezent dostałem na urodziny. Chciałem się tylko pochwalić.

Dyżurni:

regulatorzy, adamkb, homar, vyzart

Oceny

Niemożliwe

Znów go namówiła. Zresztą czy musiała go namawiać? Chyba od dawna już nie.

Poczuła delikatne głaskanie po plecach – znak, że się obudził.

– Dzień dobry – szepnął, całując ją delikatnie.

– Dzień dobry – odpowiedziała z uśmiechem.

– Śniłem, że żyjemy w alternatywnym świecie. Niektórzy w to wierzą…

Spojrzała mu w oczy, nie rozumiejąc o czym mówi.

– …że istnieje jednocześnie wiele światów, w których żyją ci sami ludzie, ale mają inne losy i są kimś innym.

– Niemożliwe.

– Wszystko jest możliwe, moja droga.

– Niemożliwe, żeby istniał świat, w którym bym cię nie kochała.

Koniec

Komentarze

Dla mnie trochę za słitaśne, ale pomysł niezły.

Sympatyczne, ale pełne usterek.

No i to nie jest drabble. Drabble musi składać się ze stu sów, a w tym tekście jest zaledwie osiemdziesiąt siedem.

 

Po­czu­ła de­li­kat­ne gła­ska­nie po ple­cach… – Poczuła po plecach, czy na plecach?

 

– Dzień dobry – po­wie­dział ca­łu­jąc ją de­li­kat­nie. – Dzień dobry od­po­wie­dzia­ła z uśmie­chem – Powtórzenie. Brak kropki.

Proponuję: – Dzień dobry – po­wie­dział ca­łu­jąc ją de­li­kat­nie. – Dzień dobry – od­rzekła z uśmie­chem.

 

Nie­któ­rzy w to wie­rzą … – Zbędna spacja przed wielokropkiem.

 

– … że ist­nie­je jed­no­cze­śnie wiele świa­tów… – Zbędna spacja po wielokropku.

 

Nie­moż­li­we, żeby ist­niał świat, w któ­rym bym Cię nie ko­cha­ła. – …w któ­rym bym cię nie ko­cha­ła.

Zaimki piszemy wielką literą, kiedy zwracamy się do kogoś listownie.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nie powiem, że do mnie przemówiło. Wrażenia trochę jak gdy czytałem “Zmierzch”. Pomysł fajny, ale kurde przesłodzone w opór. Pomysł też nie został wykorzystany w pełni moim zdaniem :(

No i to co powiedziała regulatorzy: drabble ma za mało słów.

lol

Grubymi nićmi szyte. Ale miłe.

Niemożliwe, żeby istniał świat, w którym bym Cię nie kochała. – Jak masz taką dziewczynę/żonę, to trzymaj ją pazurami przy sobie.

Bardzo piękne wyznanie i mam nadzieję, że będzie równie prawdziwe za dziesięć, dwadzieścia i trzydzieści lat (a może jeszcze dłużej?).

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Piękny prezent. A teraz półżartem: nabrałbym jednak podejrzeń, bo Ona na pewno czegoś chce. ;-)

Strasznie słodkie.

– Dzień dobry – powiedział całując ją delikatnie.

Do uwag Regulatorów dołożę jeszcze przecinek po “powiedział”. Drabbla trzeba dopieścić, jak taką wspaniałą dziewczynę. ;-)

Babska logika rządzi!

Dziękuję za zainteresowanie, uwagi i komentarze. Spieszę z wyjaśnieniami skonsultowanymi z autorką. Dla niej drabble to coś co ma mniej niż 100 słów, ale faktem jest, że klasyczne drabble ma dokładnie 100 słów (ja nie wiem, nie znam się – nie moja bajka). A tak po za tym, to woli być głaskana po plecach a nie na plecach. ;)

A teraz tak trochę od siebie. Czytam od dawna, choć potrzebę zalogowania się zmaterializowałem dopiero kilka dni temu. Może i kiedyś ja w końcu skończę to, co mam rozgrzebane i zamieszczę.

Pozdrawiam serdecznie.

Zdanie nie mówi, co dziewczyna woli, ono mówi, co czuje i zrozumiałam, że najpierw poczuły plecy, a dziewczyna nieco później, po plecach. No, ale skoro tak woli… Tego już nie mogę komentować. ;-)

Szkoda, że tekścik nadal zawiera błędy i nadal jest źle oznaczony. :-(

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Poprawione :)

OK ;-D

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

No i można nawet w romantyczne wyznania wrzucić trochę fantastyki. Tak troche po “nerdowsku”. :)

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

Jak dla mnie z Twojego tekstu wypływa ogromna powaga. Całkiem ładne.

F.S

Pozytywne, ale nie powala.

Brawo!

Jesteś jednym z niewielu facetów, którzy doceniają tak piękne wyznania od kobiet :)

Ale teraz nie ma innego wyjścia – trzeba się jakoś ładnie odwdzięczyć ;)

Nowa Fantastyka