- Opowiadanie: buuby - Kluczowe pytanie

Kluczowe pytanie

Długo się zastanawiałem czy publikować ten tekścik, cóż zaryzykuję. Mam nadzieję, że się komuś spodoba.

Oceny

Kluczowe pytanie

Już od przeszło dekady świat pogrążony jest w chaosie i zniszczeniu. Szczęśliwie my przetrwaliśmy, pozostaliśmy zieloną wyspą w morzu żywych trupów. Udało nam się zorganizować w obliczu epidemii. Po kraju rozsiane są enklawy opierające się nieumarłym. Bastiony oporu utrzymują kontakt między sobą, resztki rządu nadal działają. Nasi przywódcy mają plan i czuwają nad jego realizacją. Zebrali spośród ocalałych najwybitniejszych naukowców, uczeni nieustannie pracują nad sposobem, w jaki można nas ocalić. Starają się odkryć naturę nękających nas istot, sprawdzić czy nieumarli odczuwają, coś poza głodem. Badacze szukają odpowiedzi na pytanie, które może okazać się kluczowym. Czy zombi marzą o nieumarłych owcach?

Koniec

Komentarze

Parafraza Dicka najlepsza z całego drabla. 

Średnio udana próba.

Ty, Buuby, zaryzykowałeś i opublikowałeś, a ja, zaryzykowałam i przeczytałam. No cóż, jest ryzyko, jest zabawa. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

A jakie rezultaty tego twojego ryzyka?

 

Uszłam z życiem i jestem gotowa na kolejne ryzykowne eksperymenty. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Hmmm. A dlaczego mieliby marzyć o owcach?

Nie przekonało.

Babska logika rządzi!

Dlaczego o owcach? Bo one milczą.

Dziewięćdziesiąt cztery słowa doklejone do parafrazy Dicka. Hmm. Styl przyjemny, ale liczyłem na coś mniej rozczarowującego.

Z Dickiem Ci się udało – reszta pasuje do tego zdania, choć drabelek nie zaskakuje.

F.S

Nowa Fantastyka