- Opowiadanie: Dinos - Wybraniec

Wybraniec

Oceny

Wybraniec

Przetrwał. Wokół niego rozpościerało się morze trupów. Czuł się zmęczony wojaczką i życiem. W ilu wojnach uczestniczył, by umrzeć i nareszcie odpocząć. Zauważył wystający z brzucha nóż. Wyciągnął go z siebie. Jak zwykle po ranie nie został nawet ślad.

 

Poznał ją w młodości, kiedy był żołnierzem. Zakochali się w sobie i nie opuszczali się nawet na krok na jego pierwszej wojnie. Kiedy się skończyła rozstali się. Obiecał jej ożenek. Po pewnym czasie zapomniał o przyrzeczeniu i poślubił inną. Lecz ona pamiętała i zemściła się na nim. Zabrała mu rodzinę podczas następnej wojny i przeklęła go nieśmiertelnością. Śmierć to okrutna kochanka.

Koniec

Komentarze

Fajne, klimatyczne.

Niestety wykonanie znowu bardzo słabe. Pomysł… kto chciałby mieć romans z kostuchą. ;-)

Na pierwszej randce nie mówi się wszystkiego. :-)

Pomysł wtórny, wykonanie wymaga dopracowania. :-(

 

Po­znał ją w mło­do­ści, kiedy był mło­dym żoł­nie­rzem. – Czy w młodości mógł być starym żołnierzem?

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Cóż… pomysł, co prawda, wtórny, ale mnie się zawsze podobał. Wykonanie trochę dziwne… pierwszy akapit powinien być później, ale przed ostatnim zdaniem – to moja opinia :)

F.S

Pomysł ciekawy, zainteresowała mnie idea romansu ze Śmiercią. Mieli dzieci? Interpunkcja kuleje. Drabelki trzeba doszlifować na maksa, bo każdy błąd widać.

W ilu wojnach uczestniczył, by umrzeć i nareszcie odpocząć.

To nie jest pytanie?

Jak zwykle po ranie nie został nawet ślad.

Poznał ją w młodości, kiedy był żołnierzem.

Ranę poznał w młodości?

Babska logika rządzi!

Pomysł fajny – chyba najlepszy z Twoich dotychczasowych – wykonanie, niestety, trzyma stały poziom. Nawiązanie do tematyki konkursu jednak dla mnie zbyt naciągane. Nieśmiertelność to zupełnie nie to samo, co dożywocie.

 

Peace!

"Zakochać się, mieć dwie lewe ręce, nie robić w życiu nic, czasem pisać wiersze." /FNS – Supermarket/

Nowa Fantastyka