- Opowiadanie: uradowanczyk - Fondue á la coréenne

Fondue á la coréenne

Oceny

Fondue á la coréenne

Neutrina to cząsteczki o znikomej masie, które bez przeszkód przenikają przez materię. Tymczasem, regulując ich kierunek, prędkość i natężenie, można jednak sprawić, że zderzą się w końcu z jakimś atomem, powodując jego rozpad. Choćby na antypodach.

*

Po latach eksperymentów Amerykanie stworzyli prototyp działa neutrinowego. Gdy nadszedł dzień próby, kwantowe superkomputery skalibrowały generator neutrin i wycelowały ku powierzchni ziemi sprzężony z nim stożkowaty emiter.

*

Kim Dzong Un zasiadł przed pokaźnym półmiskiem, wypełnionym produktami mlecznymi. Na środku  jak zwykle leżał wielki kawał ementalera. Nagle ser wzdął się jak bania i, wybuchając, bluznął kipiącą mazią. Żółte strugi spłynęły po pulchnych policzkach Drogiego Przywódcy.

Koniec

Komentarze

Dobre! Działkiem dyktatora! Tam, gdzie zaboli! ;-)

Babska logika rządzi!

No, dobre!

Czy ziemi nie powinno być dużą literą? Chodzi chyba o planetę?

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

ROTFL :) Odważny ten, kto to sfilmował i wrzucił na youtube :)

Tekst ciekawy, sprawnie napisany i choć zawiera elementy fizyki, jako laik nie miałem problemów z ich zrozumieniem. Choć o wydarzeniu w tle nie słyszałem.

Podoba mi się ta wizja i może dlatego nigdy nie jadłam, nie jem i nie będę jeść żadnych serów. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka