- Opowiadanie: Anonimowy bajkoholik - O polityce

O polityce

Proszę potraktować ten tekst z przymrużeniem oka ;)

Dyżurni:

Finkla, joseheim, beryl

Oceny

O polityce

Następnym naszym  gościem, który pojawi się na scenie, będzie wybitny polityk i kandydat na prezydenta miasta Perm, pan Antonov Kolesnikov– zachrypniętym głosem zaanonsował kolejnego uczestnika debaty łysy i niski konferansjer. Po chwili zza ogromnego ekranu wynurzyła się niewielkich gabarytów,  zgarbiona postać w wytartym palcie. Niepozorny staruszek z pomarszczonym niczym u buldoga obliczem stanął naprzeciw publiczności podświetlany przez jaskrawy billboard. 

– Witam Was, rodacy! – przemówił zaskakująco mocnym i donośnym głosem – dzisiejsze realia nie przedstawiają się nadto atrakcyjnie, ale nie martwcie się, wszakże pieniądze szczęścia nie dają!

– Ależ panie Kolesnikov! – wykrzyknął ktoś z tłumu– Bieda też nie!

Koniec

Komentarze

Szortem też bym tego nie nazwała. To jest po prostu stary dowcip. Mało śmieszny. :-(

Nie musiałeś usuwać poprzedniej wersji – mogłeś edytować.

Pieniądze szczęścia nie dają, ale podobno wygodniej płacze się w ferrari niż na rowerze. ;-)

Finkla, może i nieświadomie, położyła cały autora dowcip, swoją… jednozdaniową ripostą;)

 

Pozdrawiam!

Nazgulu, nie miałabym odwagi sugerować, że Finkla robi coś nieświadomie. ;-)

Dzięki, Regulatorzy. Nazgulu, zapamiętam sobie… ;-)

Hmmm. Kłaść dowcipu nie zamierzałam. Tylko chciałam rozbawić czytelnika chociaż komentarzem, skoro Regulatorów pierwotny żart nie rozśmieszył…

Autorze, jeśli chcesz, to zedytuję komentarz i usunę ten, jakby nie patrzeć, spoiler. To jak ma być?

Rozbawiłaś mnie, Finklo! Dziękuję. ;-)

Finklo, głupio wyszło… ;)

 

Mogę tylko przeprosić.

Buziaki:-)

Nie musisz niczego usuwać ;)

Drabble to raczej. I to taki nijaki w sumie.

Byłam, przeczytałam, ale niestety pozostałam niewzruszona. Jest parę potknięć, co smuci przy tak króciutkim tekście.

Brak dwóch spacji, dwóch kropek, wersalika i przecinka.

Jakoś dziwnie mało śmieszne… :-(

 

Nowa Fantastyka