- Opowiadanie: krajemar - Nałóg

Nałóg

Pierwszy drabble ever.

Sława! I niech Wam gwiazdki pomyślności nigdy nie zagasną!

Oceny

Nałóg

–  Pani doktor, chciałabym dziś już wyjść. Albo chociaż skorzystać z Internetu. Zwariować tu idzie. Ja nie mam nałogów, nie palę, nie piję więcej niż przeciętny Polak. Jestem zdrowa jak koń. Ale te gwiazdki… Rano wrzuciłam opowiadanie i pewnie one już świecą. I znajomi czekają. Znaczy, nie znam imion, ale czekają na pewno. Może pochwalą. Muszę do domu. Wyjdę, choćby po trupach! – zażartowałam.

–  Coby uciec, musisz czarną kurę o pełni zarżnąć i krwią z lulkiem zmieszaną ściany umazać.

–  Krwią? Ale… na pewno jest pani lekarką?

W tej chwili drzwi otworzyły się  i stanęła w nich pielęgniarka.

–  Pani Autorko, czas na cukiereczki!

Koniec

Komentarze

E, drabble o gwiazdkach, więc nie podobał się ; )

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

No, toś mnie zachęcił rzeczywiście…

https://www.martakrajewska.eu

To ja idę łyknąć moje cukiereczki…

:D

Edit. Zabawowe. :) Pierwszy drabbel, jak pierwsza działka prochów… Teraz już po tobie. :) 

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

*Khem* Chciałem oczywiście napisać, że jak na pierwszego drabelka, to wyszło całkiem zgrabnie! *Khem*

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

No. Ale nie chciało przejśc przez te piękne usteczka, prawda? Ech…

 

Zalth, musisz brać regularnie inaczej się spotkamy. W szpitalu :)

https://www.martakrajewska.eu

Tak, Marto, ten nałóg potrafi mocno za łeb trzymać. Jedynym antidotum – dystans do siebie i… – czarna kura, dorodna… krew, krew na ścianach… ; )

...always look on the bright side of life ; )

Interesujący pomysł.

nie palę, nie pije

Nie piję? W drablach trzeba na każde słowo uważać, bo każdy błąd widać.

Babska logika rządzi!

Dzięi, Finkla. Gupi Word nie podkreślił :)

https://www.martakrajewska.eu

Bo mnie miał co podkreślać. Word na teście Turinga raczej się nie zna. :)

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

Ha, pierwszy drabble ever i już w ścisłej, konkursowej czołówce. Świetny.

Dla podkreślenia wagi moich słów, Siłacz palnie pięścią w stół!

Thargone – Dzięki za komplement. Najlepiej się pisze o tym, co się dobrze zna z życia :D

https://www.martakrajewska.eu

Urocze :P

Ni to Szatan, ni to Tęcza.

Brawo. :-)

No i nasza słowiańska autorka straciła literackie, stuwyrazowe dziewictwo. Pozdrawiam .

I to jak szybko można wpaść w ten nałóg, o zgrozo!:) Bardzo milutkie.

Proste – siedzę w pracy i wypatruję gwiazdek w każdej możliwej chwili. Kiedyś próbowałam to rzucić w cholerę, ale nie wyszło :)

https://www.martakrajewska.eu

*Kiedyś nie miałam dostępu do portalu w pracy, więc wyszło.

 

:)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

beryl za dużo wie. Doigrasz się, chłopaku, doigrasz…

https://www.martakrajewska.eu

Kolory pastylek pomylili. Zwidy nie znikają. A, Sławek mam na imię, jakby co…

Świetne i takie… dziwnie znajome ;)

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Komentarz sponsorowany przez literę “F” i cyfrę “5” ;)

Look at every word in a sentence and decide if they are really needed. If not, kill them. Be ruthless. - Bob Cooper

Yhym, potwierdzę komentarz Emelkali.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Emelkali, bemik – ja wiem, widziałam was na oddziale :)

 

BogusławieEryku (synka mam Eryka, niezły łobuz… Podobno jak każdy Eryk) – odpowiedź sponsoruje literka “D” jak dziękuję ;)

https://www.martakrajewska.eu

Troszkę taki czarny humor : )

Niczego, poza komentarzami, nie napisałam, ale te gwiazdki przy tytułach Waszych opowiadań… Cholera… ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Regulatorzy, gwiazdki przy komentowanych tekstach nie mrugają tak zachęcająco, nie podnoszą tętna… Możesz mi wierzyć. :-)

Babska logika rządzi!

Nie chcę żeby mi podnosiły cokolwiek. I tak biorę leki na obniżenie ciśnienia. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka