- Opowiadanie: klm89 - Zabieg

Zabieg

Oceny

Zabieg

Chwilę po tym, jak otworzyła oczy, musiała przysłonić je ręką. Zimne światło żarówki, mimo iż blade, ślepiło ją. Czuła pieczenie w lędźwiach, a gdy usiłowała zmienić pozycję, nie mogła ruszyć biodrami.

Spojrzała w dół i w jednej chwili wszystko sobie przypomniała.

Między rozchylonymi udami znajdował się ogromy metaliczny walec, lekko wibrował. Jego cienka końcówka tkwiła głęboko wewnątrz pochwy. Niemalże czuła zimno stali przylegającej do ścianek jej macicy, chociaż wiedziała, że to niemożliwe. Była częściowo znieczulona.

Do sali wszedł lekarz ubrany w zielony kombinezon. Kobieta widziała tyko jego oczy.

– Wszystko gotowe – powiedział. – Płód został zmodyfikowany. Pani klon urodzi się w terminie.

Koniec

Komentarze

Jak Boga kocham, nie przy jedzeniu…;) napiszę cytując klasyka. Klasa.

Nie mam z tym nic wspólnego. Sprawy same się komplikują.

Wizyjne. Bizarryjne. Rybnik daje czadu…

...always look on the bright side of life ; )

A fe… Co to za znieczulenie, skoro czuła pieczenie w lędźwiach? No i gdzie parawanik? Mojego klona “modyfikowano” w zgoła odmienny sposób.:)

Mój klon też powstawał, że tak powiem, w przyjemniejszych warunkach.

A i z czuciem problemu nie było ;)

Drabble czytałam jedząc, więc zgadzam się z Miętusem :)

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Minio? Dlaczego “ślepiło”, a nie “oślepiało”? W drablach takie rzeczy nie powinny się zdarzać…

Babska logika rządzi!

minio iż blade, ślepiło

Ja na szczęście tylko przy kawie…

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Wibrujący walec między nogami to niemalże juz pornografia :)

 

Dziwne. Takie chyba miało być, więc sie udało.

https://www.martakrajewska.eu

Dzięki za wyłapanie błędów.

Tak, miało być dziwne;)

Hm, klonowanie… Nie wiem, czy mam coś mądrego do powiedzenia na ten temat?

Wyznam, że przeczytałam, ale powstrzymam się od komentarza.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka