- Opowiadanie: SzyszkowyDziadek - O potrzebie edukacji młodzieży

O potrzebie edukacji młodzieży

Oceny

O potrzebie edukacji młodzieży

Patryk nie uczył się pilnie. Przed szkolną wycieczką na Wenus nie miał pojęcia ani o zwyczajach tubylców, ani o miejscowej florze i faunie. Już pierwszego dnia zdarzył się nieprzyjemny wypadek. Chłopiec powąchał coś, co wyglądało i pachniało jak kwiatek, ale żądliło jak rój szerszeni.

Trójoki lekarz budził zaufanie, w przeciwieństwie do strzykawki z zieloną mazią.

– Poczujesz tylko ukłucie komara – uspokajał doktor.

Patryk odetchnął z ulgą. Na szczęście lekarz mówił prawdę. Na nieszczęście chłopiec nie wiedział, że wenusjańskie komary posiadają półmetrowe kłujki ozdobione szeregiem haczykowatych wypustek oraz dysponują jadem trzykrotnie silniejszym niż ziemskie skolopendry.

Szkoda, że Patryk nie uczył się pilnie.

Koniec

Komentarze

Hehe, ten tekst, jako syn pielęgniarki słyszałem z milion razy:) Nawet zabawne:)

Przed czytaniem skonsultuj się z lekarzem bądź farmaceutą. Lub psychologiem.

No, a było się uczyć… Spodobało mi się. Najbardziej przesłanie. :-)

Babska logika rządzi!

Dziękuję ślicznie za komentarze. :)

„Często słyszymy, że matematyka sprowadza się głównie do «dowodzenia twierdzeń». Czy praca pisarza sprowadza się głównie do «pisania zdań»?” Gian-Carlo Rota

Przesłanie cudne, ale znajomość dzieci zerowa :)

Żaden maluch, widząc igłę, w komara nie uwierzy :)

 

Ale i tak bardzo zabawne.

Emelkali, Ty mnie przyprawiasz o ból głowy. :-) Jeszcze jedna specjalizacja? Nie za wiele masz talentów? :-) (AdamKB)

Ha, ha, dobre. No i nie tylko Patryk się nie uczył, trójoki lekarz miał pojęcie o ludzkiej anatomii nie większe, niż Doktor Zoidberg.

Dla podkreślenia wagi moich słów, Siłacz palnie pięścią w stół!

Można się uśmiechnąć :-)

@Emelkali: w komara może nie uwierzy, ale obietnica lizaka czy choćby nalepki sprawia czasem cuda:) Ale masz rację, częściej trzeba po prostu zrobić coś, co dla dziecka wydaje się krzywdą:(

Przed czytaniem skonsultuj się z lekarzem bądź farmaceutą. Lub psychologiem.

Zabawne, ku przestrodze.

Taaaak…

W pierwszym przelocie czytnąłem:

– Poczujesz tylko ukłucie homara – uspokajał doktor.

Źle ze mną. Dyskleksja ostrzy sobie na mnie kły… indecision

...always look on the bright side of life ; )

Zabawne.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Takie tam ;]

Ni to Szatan, ni to Tęcza.

Kto lubi zastrzyki? Wymęczyli nas w dzieciństwie tymi szczepionkami. Trauma Dziadkowi została, jak widzę.  

Dziękuję wszystkim za komentarze. :)

„Często słyszymy, że matematyka sprowadza się głównie do «dowodzenia twierdzeń». Czy praca pisarza sprowadza się głównie do «pisania zdań»?” Gian-Carlo Rota

Może i Patryk był niedouczony, ale wszak podróże kształcą… ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka