- Opowiadanie: Anonimowy bajkoholik - Kapryśna miłość i jej owoce:)

Kapryśna miłość i jej owoce:)

Sądzę, że prościutkie do odgadnięcia, dla większości autorów:)

Oceny

Kapryśna miłość i jej owoce:)

Robię wszystko by do mnie przyszła. Kuszę obietnicami poprawy, większego – tym razem – wysiłku, zadumy. Ona wie, że to częściowo puste obietnice, ale czasem jeszcze wpadnie, widzi powolną poprawę. Odwiedziła mnie już kilkanaście razy, mam z nią wiele dzieci. Do jednych się przyznaję… o innych wolałbym zapomnieć. Innych odwiedza częściej, ale nie jestem zazdrosny. (Jestem). Jest kapryśna, złośliwa, pamiętliwa, chimeryczna, czasem napastliwa i niecierpliwa. To związek trudny, ale (chyba) coraz bardziej udany. Kiedy znów mnie odwiedzisz?

Koniec

Komentarze

Pozwolę sobie rzec słówko – niefajne. To i drugie powiem, mianowicie, duża rzesza osób chętnie się tu udzielających słowo “drabbel” kojarzy z miłą chwilą zaskoczenia, jakie następuje po ostatnim wyrazie, no moze po kropce wieńczącej tekst. Niestety, w moim odczuciu powyższy drabbel nijak do tego nie przystaje.  

Wena?

 

Robię wszystko by do mnie przyszła – przecinek przed by

Limit słów drabbla wykorzystany zaledwie w siedemdziesięciu pięciu procentach. :-(

Rozumiem tęsknotę Anonima za Panią Weną.

Faktycznie, łatwe do odgadnięcia. Mi się udało na początku drugiego zdania. Jak dla mnie – zbyt proste.

Przyjemne, ale bez zaskoczenia.

A mi drabble się podobał =).

Może i na końcu nie było zaskoczenia, ale cały tekścik czytałem z uśmiechem na ustach. Tak to właśnie jest z tą weną. :)

Pozdrawiam!

Brak spacji przed emotikonem w tytule. Takie “znaczki” traktujemy jak samodzielne wyrazy.

Popłakałeś, Autorze? Lepiej Tobie? Pocieszę Ciebie: to nie tylko Twój problem…

Zgadzam się z domkiem :)

Niby wszystko ładne, poprawne, ale jednak odczuwam brak.

Nie jest źle, ale jak już Wena się pojawi, to na pewno będzie lepiej :)

Niech przyjdzie jak najszybciej, będzie co objechać poczytać na portalu:)

 

Pozdrawiam

Ach, Wena, żebyś ty jeszcze gotować umiała…

Odgadłam rozwiązanie i zgadzam się z tymi, którzy napisali, że brak tu odpowiedniej, zaskakującej pointy.

Nowa Fantastyka