- Opowiadanie: bobbicz - Ostatni Człowiek na Ziemi

Ostatni Człowiek na Ziemi

Oceny

Ostatni Człowiek na Ziemi

 Była ostatnim człowiekiem na Ziemi. Ostatnim, który przeżył apokalipsę zombie. Przemierzyła chyba całą Europę. Zawsze o tym marzyła, ale nigdy nie udało jej się tego zrealizować. A w obecnej sytuacji radość ze spełnionego marzenia, nie zaprzątała jej głowy.

Ale przecież, nie było już nikogo. Spojrzała na swoje rzeczy rozlokowane w tymczasowej kryjówce. Na półce leżał pistolet. Była ostatnią kobietą na Ziemi. Nie było szans na odnowę ludzkiego rodzaju. Przyłożyła pistolet do głowy. Wspomniała wszystkie postapokaliptyczne książki jakie przeczytała. Dlaczego nikt nie zrobił tego co ona. Pociągnęła za spust. Huk wystrzału rozniósł się po okolicy.

Tak zginął ostatni człowiek na Ziemi.

Koniec

Komentarze

Drabble to trudny gatunek, bo wymaga przekazania sensownej treści (ładunku emocjonalnego, jeśli wolisz) w bardzo skondensowanej formie. Oznacza to ni mniej ni więcej, że musisz umieć wciągnąć czytelnika w swoją wizję od pierwszego zdania, prezentując jednocześnie coś nowego, świeżego, zaskakującego. W tym tekście tego nie ma.

Powodzenia w dalszym tworzeniu.

Zgadzam się z przedpiścą. Nic nowego, trzymającego w napięciu ani zaskakującego w powyższym drabelku, niestety, nie znalazłam.

Poczytanka, ale bez większych emocji. Gdyby bohaterka spróbowała z szympansem, no to jeszcze, jeszcze. A tak to przeczytać i zapomnieć.

 

Pozdrawiam

Mastiff

Zaletą powyższego tekściku jest przedstawienie w stu słowach tego, co innym zajmuje tysiac sto stron.

Bardziej niż drabble spodobał mi się pomysł Bohdana.

Babska logika rządzi!

Niestety, nic odkrywczego. 

Dzięki za krytykę. Następnym razem postaram się napisać coś lepszego.

A partenogeneza, czyli dzieworództwo…? “Seksmisja” się kłania.

Przeczytawszy. Pomysł jest, ale zgadzam się, że temu drabblowi brakuje tego, co drabble mieć powinien.

 

Anyway, w pierwszej chwili odniosłam wrażenie, że to apokalipsa przemierzyła Europę ; )

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Lubię dobre drabble, tej jest zaledwie taki sobie.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka