- Opowiadanie: gnoom - Drobne wsparcie

Drobne wsparcie

Wariacje arturiańskie na temat mundialu. Niestety nie zmieściłem się w 100 słowach, więc wyszedł mini-szort.

Enjoy.

P.S: Tekst zawiera lokowanie produktu.

Dyżurni:

Finkla, joseheim, beryl

Oceny

Drobne wsparcie

Napastnik Urugwaju, Diego Forlan minął ostatniego z obrońców, wyszedł na sytuację sam na sam i… potknął się o swoją lewą nogę. Bramkarz Anglii bez problemu zgarnął toczącą się piłkę i wybił ją daleko do przodu.

– Tato, przestań! – Merlin Junior obrócił się do siedzącego na fotelu obok siwego brodacza w długiej, czarnej szacie.

– Och, daj spokój młody – żachnął się mag. – Beze mnie te ślamazary nie wyjdą nawet z grupy.

– Chcę, żeby nasi wygrali uczciwie – stwierdził kategorycznie chłopak, po czym powrócił wzrokiem na ekran telewizora, krzyżując ręce na piersi.

– Kochanie, nie psuj małemu zabawy. – Zganiła męża Morgana le Fay, nie przerywając swojej pracy na srebrnym ASUS-ie w pokoju obok. Odkąd zaczął się ten pieprzony mundial nie miała chwili spokoju.

– Dobra dobra. – Merlin Senior rozsiadł się wygodniej i podrapał po brodzie. Spotkanie trwało dalej.

 

***

 

Potężna petarda Rooneya z dwudziestego piątego metra. Początkowo piłka leciała nad poprzeczką, jednak w ostatniej chwili, ku zaskoczeniu wszystkich na stadionie w Sao Paulo nie wyłączając samego Rooneya, Brazuca delikatnie skręciła, lądując w siatce tuż koło głowy bezradnego Muslery.

– Tato!!!

Koniec

Komentarze

Pomagała już u mnie wiedźma, był Gandalf, a teraz Merlin… Ojćku, aż boję się pomyśleć, kto jeszcze może się w to wmieszać!

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Gdyby mistrzostwa wyglądały tak, jak my je opisujemy, to na pewno bym oglądała wszystkie mecze :)

Zgadzam się z Tobą w 100%

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Pozytywne :)

Ogół nie chce wiedzieć, że jest myślącą masą złożoną z bezmyślnych jednostek

Hmmm. Ta druga puenta raczej słabawa. Ale Merlin wspomagający swoich ciekawy. A nasz Twardowski co? Że niby z Księżyca nie sięga?

Babska logika rządzi!

Nie ma jak historie alternatywne ;-) A propos petardy Rooneya i reakcji świata po niej przypomniała mi się ta reklama, którą zresztą dla Nike wyreżyserował Alejandro Gonzalez Inarritu, uważam że jest genialna ;-)

Dzięki wszystkim za przeczytanie i cenne opinie.

@ Dreammy Reklama faktycznie genialna. Całkiem o niej zapomniałem.

"Nie wierz we wszystko, co myślisz."

Czasem tak to właśnie wygląda, jakby ktoś pomagał ; )

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Sięgnąłby i z Księżyca, ale nie ma komu pomagać. Poza tym natychmiast by się wydało – dostarczyciele punktów nagle wygrywają?

Oj, Adamie, bo trzeba zacząć pomagać na długo przed pierwszym gwizdkiem. Wtedy nikt by się nie kapnął. Oprócz ewentualnej rodziny czarownika. ;-)

Babska logika rządzi!

Coś czuję, że Merlin mógł zapeszyć z tym nie wychodzeniem z grupy.

"Nie wierz we wszystko, co myślisz."

Albo już “magiczny” cel nie ten… No w każdym razie kiepsko się dziadzio postarał dziś, oj kiepsko ;)

Na szczęście nie miałeś racji i Urugwaj wygrał :) Ale co prawda, to prawda – Anglia bez magicznej interwencji daleko nie zaszła ; )

Niestety, ale pointa dosyć słaba. A tak poza tym – audycja zawiera lokowanie produktu? :P

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Och, rzeczywiście. Umknęło mi w ferworze twórczym. Jednak lokowanie niezamierzone, gdyż osobiście ASUS-a nie posiadam. Może powinienem dodać do opisu…

"Nie wierz we wszystko, co myślisz."

;-) Śmiszne ;-) Ale Morgana Le Fay jako żona Merlina – śmiszniejsza ;-)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Takie sobie. Nie podobało mi się.

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

Przyszłam tu już grubo po ostatnim gwizdku, ale i tak było nieźle. ;-)

 

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka