- Opowiadanie: An-Elenel - Księżniczka w wieży

Księżniczka w wieży

Oceny

Księżniczka w wieży

Urowen od zawsze wiedział, że jest stworzony do zostania bohaterem. W czasie swych podróży natknął się na wysoką wieżę. Pod samym dachem dostrzegł okno, a w nim… postać z ręką wyciągniętą jakby w wezwaniu o pomoc. Księżniczka, bez dwóch zdań!

Urowen począł z poświęceniem wspinać się po kamiennym murze. Pokonał ból i zmęczenie, by wreszcie wdrapać się do najwyższej komnaty. Zamiast księżniczki stał… manekin w złotej sukni. Urowen przekrzywił głowę w zdumieniu.

– Hmm… Schody są wygodniejsze – zauważył mężczyzna siedzący obok nad fałdami materiału – ale… nasz klient, nasz pan. To co pan sobie życzy? Gustowną pelerynę? Tunikę?

Koniec

Komentarze

No. Faktycznie, zadatki na bohatera facet miał. Fajny drabel.

Babska logika rządzi!

Urowen powinien zmierzyć się z moją Żabką ;)

Drabelek w moich klimatach – nieźle.

Złościć się to robić sobie krzywdę za głupotę innych.

więżę. ---> ja tam nikogo nie więziłbym. Paragraf na to jakiś jest… :-)

Przypomniał mi się "numer" Krosnego. Najpierw żwawo wbiega po schodach, potem idzie, potem ledwie człapie, a gdy ostatkiem sił dotarł przed oblicze królewny na szczycie wieży, królewna nacisnęła guziczek i winda pojechała w dół… :-)

Czyli schody też nie są najwygodniejsze? ;-)

Babska logika rządzi!

Aż się prosi o transporter z Enterprise'a…

Złościć się to robić sobie krzywdę za głupotę innych.

:) :)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

To się nazywa prawdziwe kupiectwo – jak ktoś wchodzi oknem, to od razu mu pelerynę proponują:)

”Kto się myli w windzie, myli się na wielu poziomach (SPCh)

Jak już z takim wysiłkiem wlazł, to chyba coś kupi. Fajne. 

Kupi, kupi – i jeszcze będzie udawał, że właśnie po modną pelerynkę przylazł. Żeby z siebie nie robić już gorszego głąba. ;-)

Babska logika rządzi!

Krawiec może mógłby dawać zniżkę dla wchodzących po murze ;)

Dzięki za komentarze i cieszę się, że Wam się spodobało :)

Ode mnie jedna uwaga:

W czasie swych podróży natknął się na wysoką więżę.

Ciężko, żeby natknął się na cokolwiek podczas cudzych podróży. :) Dodatkowe słowo możesz wydać, na co Ci się podoba, taka promocja! Klimatyczna.

I nadal wisi tam "więżenie", na które uwagę zwracał już AdamKB.

Doskonale pokazuje, jak strasznie mężczyzna potrafi się zagubić w centrum handlowym :P.

ta sygnaturka uległa uszkodzeniu - dzwoń na infolinie!

Interesujące ; p

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

A mi się drabelek średnio spodobał :P

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Bardzo zacny pomysł i takież wykonanie. Przeczytałam z przyjemnością. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Uśmiechnęło misia na koniec dnia. Bardzo plastyczne.

Nowa Fantastyka