- Opowiadanie: karkasyIII - Historia alternatywna [króciutkie]

Historia alternatywna [króciutkie]

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Historia alternatywna [króciutkie]

 

– Gatunkowy socjalizm zwyciężył! – brzmi głos spikera w radiu.

 

– Huurraa!

 

– Komuńcy wiszą!

 

– Huura!

 

– Kapitaliści wiszą!

 

– Huuraa!

 

– Hitler wisi!

 

– Huuurraaa!

 

– A teraz wszyscy wchodzą do Ufo i lecimy. Czas zniszczyć następną planetę.

Koniec

Komentarze

Nie bardzo rozumiem. Że socjaliści to kosmici? Że bez komunistów, kapitalistów i Hitlera (wykopanego najwyraźniej z grobu lub -- jak kto woli -- z archiwów Kremla) nie może być Ziemi?

A nie, przepraszam, historia alternatywna, więc Hitler niekoniecznie wykopany z grobu. Reszta komentarza bez zmian.

Bardzo króciutkie. To nawet drabble nie jest. I tu pojawia się pytanie: co to w ogóle jest?

Co do treści: hm... ujdzie. Nie porywa, ale ujdzie.

Gdybyś troszkę to rozbudował i zrobił z tego drabble'a...

Krótkie i bez sensu.

A mnie się podobało.

I keynesiści też wiszą.

Razem z interwencjonalistami.

??? Jak to odebrać? ??? Ciekawy pomysł, ale trzebaby to rozwinąć. Alternatywne wersje świata zawsze mnie interesowały.

kto to są komuńcy?

Znalazłem: https://www.facebook.com/patrycja.komuniec Może to jej rodzina? Tak źle im życzyć...
Według mnie kiepskie. I kropke bym wstawił na końcu.

"Pierwszy raz w życiu dałem się zabić we śnie. "

A mnie też wszystko wisi. Też chciałbym do Ufo. i trochę ponarozrabiać. Pzdr.

Co to jest gatunkowy socjalizm?

Trochę to lepsze od zamieszczonych przez Ciebie, drogi autorze, rymowanek.

Podoba mi się połączenie socjalizmu ze zniszczeniem planety - co na to zwolennicy UE? Europa brnie w kierunku socjalistycznym.

Nie przemówiło do mnie.

pozdrawiam

I po co to było?

Nowa Fantastyka