- Opowiadanie: homar - Dom rodzinny [drabble] (DUCHY 2012)

Dom rodzinny [drabble] (DUCHY 2012)

Oceny

Dom rodzinny [drabble] (DUCHY 2012)

 

Patrzę na uśmiechnięte twarze nowych mieszkańców mojego domu. Życie bywa okrutne. Rodzinna kolebka nie należy już do mnie. Zakradam się tam często i obserwuję z zazdrością, nowe porządki zachodzące w sypialniach, salonie, kuchni, ogrodzie… Bardzo trudno jest to zaakceptować. Ludzie są niby sympatyczni, ale dokoła wszystko jest moje, oni nie mają prawa tu przebywać.

 

Przyjaciel, który czasem przychodzi ze mną, siada obok cicho szepcząc do ucha:

 

– Spokojnie Mruczek, to już nie jest nasze.

 

Przez przymknięte oczy spoglądam na niego i coś we mnie łka.

– Mamo! – woła ktoś w domu. – Znowu słychać w ogrodzie miauczenie, a żadnego kota tam nie ma!

Koniec

Komentarze

Wiem akcji nie ma, ale są emocje :)

Na DUCHY limit to od 5000 do 50000 znaków, więc raczej się nie łapiesz.

Pamiętałem o górnym limicie a o dolnym zapomniałem :)

Ale nawet przyjemne. Mnie się podobało.

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

Podoba mi się, że bohaterem jest kotek. Ale dobrego drabbla napisać trudno, więc czyta się miło, ale to wszystko. ; )

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Fajny drabelek. Mnie również się podobał.

 

Pozdrawiam.

Miło mi, że się podoba. Dziękuję za komentarze.

Pamiętajcie jednak -  dopisek w tytule [ DUCHY 2012], zdradza dość istotny szczegół. Myślę, że bez  niego, zaskoczenie, czyli niejako element drabelka, było by większe.Ale to tak tylko na marginesie.

Ale to tak tylko na marginesie dopisuję się do (umiarkowanych) pochwał. Za kota zwłaszcza. Jak po kilkuletnich obserwacjach futrzaków stwierdził autorytatywnie mój kolega: koty, cholera, też jak ludzie...

Piękne.

Dzięki :)

No dobrze, też lubię koty. Ale drabelek raczej średnio napisany ; p

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

beryl - ja dopiero uczę się pisać, więc jeżeli można to bardzo proszę o więcej szczegółów, dlaczego średnio, a nie chociaż dobrze? Jeżeli technicznie dobrze, a nie podoba się treść to OK. Jednemu podoba się róża a inny woli mecze curlinga i ja to rozumiem, ale dlaczego średnio napisany? Jakieś krótkie uzasadnienie.

Trudno będzie odpowiedzieć mi na to pytanie: dlaczego średnio. Technicznie rzeczywiście dobrze, treść... też nie o nią chodzi. Raczej o sposób jej przedstawienia. Ja ekspertem od drabli nie jestem, ale przyzwyczaiłem się do tego, że tym co decyduje o ich jakości jest pointa. Tutaj mi czegoś zabrakło. Ale nie przejmuj się, nie zawsze ten, który narzeka potrafi lepiej (jak wejdziesz na mój profil zobaczysz tam drabelka).
Pozdrawiam ; )

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Dzieki za odpowiedź, oczywiście zaglądnę i przeczytam :)

Słodka historyjka.

pozdrawiam

I po co to było?

Szalenie to sympatyczne, a i zaskakujące. Cieszę się, że o Kotach.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Sympatyczny drabelek. Części puenty można się domyśleć (zwłaszcza z dopiskiem, który już chyba możesz usunąć), ale nie całej.

Pod koniec brakuje przecinka. Przez to nie wiadomo, czy przyjaciel cicho siada, czy cicho szepcze.

Babska logika rządzi!

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Nowa Fantastyka