- Opowiadanie: anheku - Walentynkowe klimaty (drabble)

Walentynkowe klimaty (drabble)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Walentynkowe klimaty (drabble)

Spróbowałam zmierzyć się z drabblem, wyszło takie coś:
Walentynki…

Nie dość, że był samotny, to jeszcze akurat dzisiaj złamał rękę.

Teraz tkwił przed gabinetem, czekając na swoją kolej.

W poczekalni oprócz naprawdę potrzebujących widział też wielu takich, którzy chcieli zrobić coś tylko dla kaprysu czy mody, jak chociażby ta kobieta przed nim:

– Dostałam serduszko na walentynki – pochwaliła się, pokazując spoczywające w dłoniach niewielkie serce w bardzo dobrym stanie. – Chcę je wszyć obok swojego. – Mimowolnie spojrzał na jej ciało, które było już mocno nadszarpnięte zębem czasu. – Widziałam to w magazynie "Bądź atrakcyjna mimo wszystko".
Kolejna ofiara kobiecego czasopisma, pomyślał i czując przypływ romantycznego nastroju, wyszeptał: – Przecież pani jest atrakcyjna!
Koniec

Komentarze

Rzeczywiście "takie coś". Mocno naiwne. Pozdrawiam

Mastiff

Nie wiem, nie wiem… Dla mnie "takie-se", puenty brak. Mam wrażenie, że tekst jest urwany, może dłuższa forma byłaby lepsza?

E tam, ładne :)

Przynoszę radość :)

Może i wykonanie nie powala, ale sam pomysł niczego sobie. Jest co pochwalić :)

Dziękuję za komentarze, może następnym razem będzie lepiej :)

Ej, dobry pomysł. Szkoda tylko, że ujęty tak mało makabrycznie. Byłoby ciekawiej, gdybyś opisał przebieg operacji – czy coś w ten deseń, heh, ale drabble, jak to drabble. W sumie wyszło całkiem fajne. Powodzenia Ci życzę i nie poddawaj się! Pozdrawiam.

Pomysł fajny. A baba może i atrakcyjna, ale głupia. ;-)

Babska logika rządzi!

Pomysł majatmajaji wart rozważenia. Co czasopisma robią z mózgiem.

Cieszę się, że dostrzegliście w tekście jakiś potencjał, Majatmajajo, dziekuję za sugestie i miłe słowa. Pozdrawiam!

Czy dwa serca w jednej piersi będą bić zgodnie, czy należy spodziewać się arytmii? ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

hmmm… nie rozumie, nnno chyba że to był jakiś dobry MILF.

Zbereźnik.

Przynoszę radość :)

guilty :)

Nowa Fantastyka