- Opowiadanie: Quente - Mickey Elliott i Ostrze Dusz - powieść

Mickey Elliott i Ostrze Dusz - powieść

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Komentarze

Próbowałam to odtworzyć, jednak coś mi nie działa. Być może to wynik moich wspaniałych umiejętności informatycznych ;) Jeszcze popróbuję i dam ci znać, jak uda się odpalić :)

Pisz tylko rtęcią, to gwarantuje płynność narracji.

Przykro mi, ale czytam, komentuję i poprawiam tylko opowiadania zamieszczona tej stronie.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

O właśnie, może wrzuć tu kawałek, poczatek, jakieś 10 stron powiedzmy. Na pewno więcej osób się tym zainteresuje :)

Pisz tylko rtęcią, to gwarantuje płynność narracji.

@Mela: trzy fragmenty są dostępne przez mój profil :) Na stronie z plikiem trzeba kliknąć na nazwę pliku a nie na "download".

Zerknęłam, prolog mi się podobał, ale brakuje tam masy przecinków, ogonków przy e i a, później jeszcze poczytam dalsze części :) Tylko właściwie, to czego oczekujesz? Oceny całości, czy po prostu udostępniasz?

Pisz tylko rtęcią, to gwarantuje płynność narracji.

Podpisuję się pod regulatorami (z tym, że z poprawianiem, w moim przypadku bym nie przesadzał :) )

Nowa Fantastyka