- Opowiadanie: zwencik - Jednak wolę moje ciastko (Podwieczorek 2014)

Jednak wolę moje ciastko (Podwieczorek 2014)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Jednak wolę moje ciastko (Podwieczorek 2014)

 

Popołudniowe słońce miło pieściło twarze zasiadających przy ogrodowym stoliczku. Powietrze wypełnione aromatem kwiatów oraz liczne smakołyki, były ucztą dla zmysłów. Na moim talerzu kawałek szarlotki, przepysznego specjału, wypieku mamy.Ten smak, coś wspaniałego, nic nie mogło zepsuć tej chwili – pomyślałem. Ależ jestem naiwny.

 

Dwa małe, odziane w zieleń stworki, niczym duszki zjawiły się nie wiadomo skąd, wpadłszy pod stolik, zrzuciły zeń całą zastawę. Zanim ktokolwiek zdołał zareagować, oba chochliki wyskoczyły i kontynuując radosne dzieło zniszczenia, szabrowały wszystko, co tylko się dało. Na koniec jeden z nich, z chytrym uśmieszkiem, porwał ostatni kawałek mojego ulubionego ciasta.

 

Ehh… Kocham moje małe siostrzyczki…

Koniec

Komentarze

Szalenie wdzięczne, zaskakujące i jednocześnie bardzo normalne. W tym sensie, że często tak się zdarza, albowiem młodzież młodsza… A Ty pokazałeś niezwykłość zwykłości. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Narracja niekiedy w czasie teraźniejszym, a niekiedy w przeszłym. Oj, i nikt nie zdołał zapanować nad stworkami?

Babska logika rządzi!

Niezwyczajne-zwyczajne, rodzinne i… nie zwróciłem uwagi na czasy. Głowa kiwa się sama w potakiwaniu :)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Sympatyczne.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Scenka rodzajowa, którą może stworzyć każdy w kilkanaście minut. Nic więcej. Jednak muszę przyznać, że poszczególne elementy zostały tak dobrane, by zmiękczać serca co wrażliwszych ; )  Pozdrawiam

Niestety, ale technicznie rzecz biorąc drabble pozostawia wiele do życzenia.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Sympatyczne, ale gdzie tu fantastyka? Chociaż w tym przypadku jej brak mi nie przeszkadza. @Almari – w zasadzie większość drabli to scenki rodzajowe.   

homar – Dlatego napisałam, że nic więcej w tym przypadku nie wniosła, ani emocji, ani elementu zaskoczenia, oczywiście mówię o swoich odczuciach ; ) Poprzednikom jednak się podobala. 

Nowa Fantastyka