- Opowiadanie: nikkitaa - Polowanie na dziewice

Polowanie na dziewice

Dyżurni:

ocha, bohdan, domek

Oceny

Polowanie na dziewice

 

Ciężko jest być wampirem w 2040 roku. Nie ma już żadnej dobrej krwi – nie mówię już o dziewicach, których chyba trzeba by szukać w przedszkolu, gdzie są same pięcio latki, które i tak już pewnie dziewicami nie są, a na pewno nie wszystkie. Ludzi co raz mniej, wszyscy nagle chcą być wampirami – to chyba po tej książce o tym pedalskim wampirze, który chodzi do liceum i zatyka swój nos na widok swojej dziewczyny. Zwierzęta już wszystkie są pożarte, również przez tą książkę, po nie waż nagle wszystkie wampiry stwierdzili, że nie będą mordować ludzi na świecie.

Nie jedni stosują pewien sposób na „herbatkę” – tzn. szukanie po koszach zużytych tamponów, które były wyrzucone przez dziewice (poznajemy po zapachu krwi), które noszą tampony, po czym majtanie tym tamponem w gorącej wodzie, a następnie wypicie jej, jak już przestygnie i będzie zdolne do wypicia. Mnie to odstrasza. Dlatego też ja postanowiłem wybrać się na polowanie na żywą dziewice, która ma więcej niż 15 lat.

Dlaczego miało by mi się nie udać? Przecież jestem mega przystojny, mam kasy jak lodu w mojej zamrażalce i do tego mam BMW!

Zacząłem od sposobu na „pytającego”. Jak to wygląda? Idziesz ulicą. Mija cię laska. Podchodzisz do niej i pytasz:

– Jesteś może dziewica? – jeśli nie dostaniesz w swoją twarz będzie dobrze. Ja dostałem w swoją twarz za każdym razem, gdy zapytałem.

Drugi sposób: wchodzisz do knajpy, szukasz potencjalnego nieruchanego towaru i stawiasz jej drinki. Jak już będzie ona upita, a będzie upita, jak jej się będą oczy szklić, zapytaj jej czyby zechciała dać się wziąć tobie, jako swojego pierwszego ogiera.

Tak, w ten sposób tak że za każdym razem dostałem w swoją twarz.

Ostatni sposób wypróbowuje w tym momencie czyli teraz.

Jestem w domu starców, gdzie znajdują się starzy ludzie.

– Czy jest tu zakonnica? – Pytam rozglądając się oczami dookoła.

 

___

 

Ja wiem, że szybko, ale miałam już gotowe :P

Koniec

Komentarze

Hmm… ten tekst jest lepiej napisany niż niektóre poza konkursem:). Dlatego nie wygrasz. Pozdrawiam

Mastiff

A specjalnie wypiłam piwo, zanim zaczęłam pisać… A niech to! ;-)

Be patient.

Za dobry mimo starań, by był zły…  :-)

A ja podziękuję za to, że ten tekst wywołał u mnie szeroki uśmiech, chociaż ostatnio nie mam powodów, by się uśmiechać :)

Mermaids take shelfies.

Serena  – bardzo mnie to cieszy :)

Adamie – i cóż ja mam teraz począć? Zasmuciłeś mnie… ;-)

Be patient.

Muszę przyznać, że czas reakcji błyskawiczny ;)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Do usług! ;-D

Be patient.

Fajny tekścik. Zgadza się, że zbyt fajny. Wątek herbatki obrzydliwy, ale zabawny. Naprawdę wampiry tak robią? Fuj!

Babska logika rządzi!

Wątek z herbatką zaczerpnęłam z dowcipu o wampirach:

Wchodzą 3 wampiry do baru.

Jeden mówi:

– Poproszę setkę krwi – i ją wypija.

Drugi mówi:

– Poproszę setkę krwi – i ją wypija.

Trzeci mówi:

– Poproszę szklankę wrzącej wody.

Koledzy zdziwieni.

Barman podaj mu szklankę i pyta:

– A ty dziś co, inaczej niż koledzy?

A wampir wyjmuje zużytego tampona i mówi maczając go w wodzie:

– Ja dzisiaj herbatkę! ;-)

Be patient.

Miłe ;)

Złościć się to robić sobie krzywdę za głupotę innych.

Cieszy mnie, że się podoba ;-D

Be patient.

Pooooszła…! :) A zabawne, ale uwaga taka czyby zechciała wziąć cię na swojego pierwszego ogiera. – czy to czasem nie ogier zawsze bierze? Ona już upita to chyba "zechciała dać się wziąć tobie, jako swojego pierwszego ogiera"? :):):)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

A czy to przypadkiem nie miało być nielogiczne? :P

Be patient.

Czniać logikę, ale za mało zaimków!

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Aaa no taak… Hmm…

A konkursowe teksty to też można edytować, korzystając z rad komentatorów? [pytam dla pewności ;)]

Be patient.

Przecież to nie fair, juz pokazałas, czemu masz edytować, ja zaraz to zgłoszę ;)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Psycho – ale ja tak na poważnie pytam ;-D

Be patient.

Masz ci los… No to się doigrałem, nikt moich gróźb nie bierze na poważnie…   Myślę, że chyba możesz. Po to jest czas na edycję, by przemyśleć to i owo, a potem pogorszyć. :)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

W razie co, winę zwalę na Ciebie! ;-)

Edytowane.

Psycho, nie smuć się, to tylko przez ten uśmiech na końcu! :-)

Be patient.

Konkurs dopiero co został ogłoszony i ledwo zdążył się zagnieździć w świadomej pamięci nas a tu już pierwszy kot za płotem! Zdumiona tak rychłym odezwem ze strony pierwszej stwórczyni otwierającej poczet Autorów znanych i przecenionych ja jestem bardzo zadowolona, że mogłam sobie przeczytać opowiadanie o wampirze, który będzie miał kiedyś, bo za lat kilkadziesiąt życie trudne i nawet może pójdzie spać bez posiłku.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Dziewic może i nie będzie, ale może znajdzie sie paru prawiczków ze zdeklarowaną płcią społeczną jako kobieta. :)

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

Zalth – racja, prawiczków prędzej znajdzie :P Myślę, że jak troche pogłoduje, to nawet nie zrobi mu różnicy, czy są zdeklarowani, czy nie ;-D

Be patient.

o ja cię… nikkitaa, to jest nawet… fajne :) ale błędy to ty robiłaś na siłę, co nie? :D

Przez cały tekst zastanawiałam się, jakie tu jeszcze byki można wstawić… :P

Be patient.

miałam to samo i rozumiem twój ból ;-)

Boleć na szczęście nie bolało – ale trudno jest tak pisać :D

Be patient.

Hah, obawiam się, że przez zamierzony akcent humorystyczny ten tekst nie kwalifikuje się jako Grafomania ; P Ale mnie całkiem się podoba ; )

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Być może zdołam jeszcze jeden napisać, skoro ten nie ma szans :) Ale nie wiem, czy będę miała czas ;/

W każdym razie jest mi miło, że tak wielu osobom się tekst spodobał :)

Be patient.

Słyszałem inną wersje tego kawału: Co robi Bella gdy ma okres? Herbatkę. Niestety ja mam dziwne poczucie humoru i nie rozśmieszył mnie za bardzo :( Co do tekstu to powinnaś pamiętać, że grafomania to z założenia nieświadomy czyn. Celowy dowcip raczej nie przejdzie.

Kudłacz – trudno, żeby każdego bawiło to samo, co mnie ;)

Masz rację, grafomania nie powinna być pisana humorystycznie z premedytacją, mój błąd. Na szczęście na osobę przypadają dwa teksty, więc mam jeszcze jedną szansę :)

Be patient.

Nawet niezłe. Jak na Grafomanie, rzecz jasna ;)

Dziękuję, Domek ;)

Be patient.

Nowa Fantastyka