- Opowiadanie: Szkapa - Odyseja 2013 DRABBLE PRZEDŚWIĄTECZNY (a co!)

Odyseja 2013 DRABBLE PRZEDŚWIĄTECZNY (a co!)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Odyseja 2013 DRABBLE PRZEDŚWIĄTECZNY (a co!)

 

…no i wtedy Czerstwy Ziutek wpadł do karczmy, chwycił go i cisnął prosto w gwiazdy. Mówię ci, wywalił go do cholernego kosmosu. Właśnie mijał Obłok Magellana, gdy…

 

 

 

–– Kapitanie Bownam…

–– Tak, HAL?

–– Niezidentyfikowany obiekt na prawej burcie.

­­–– Odległość?

–– Trzy lata świetlne.

–– Kurs?

–– Wali prosto na nas.

–– Statek?

–– Nie, to…

–– Tak?

–– To…

–– HAL?

–– …

–– HAL!

–– Och, nie mogę… zzzzz…

–– Co?

–– Mmm…moje obbb…wody. Zzz…ppppoły…poły…

 

 

 

 

 

 

–– Wielkie bum i po Discovery.

 

–– Nie rozumiem –– powiedział karp, obracając kiełbaskę nad ogniskiem.

Szkapa spojrzała w rozgwieżdżone niebo.

–– To był stół –– wyjaśniła i pociągnęła z flaszki.

 

Po chwili dodała:

–– Z powyłanymi nogami. HAL, druciana pała, nie mógł tego wymówić.

Koniec

Komentarze

Pociągnąłeś trojkę. Jedną Szkapą. Naprawdę nieźle. Domyślam się, ze Szkapie też trudno było wymówić …z powyłamywanymi nogami. ;-)   ..i wtedy Czerstwy Ziutek wpadł do karczmy…” –– Brak jednej kropki w wielokropku rozpoczynjącym zdanie.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

A czy to aby nie 130 wyrazów?

Ogół nie chce wiedzieć, że jest myślącą masą złożoną z bezmyślnych jednostek

@regulatorzy Jesteś Wielka! Jak Ci się udało to napisać? Z poły…, z powy… Nie, to na nic. @elektroniczne Liczyłem. Wyrazy dzielone kropkami jako jedna sztuka. Nie wiem, czy dobrze.

Do pierwszych iksów jest 26 wyrazów. Między iksami naliczyłam 36, a w końcówce 39. Każdy iks liczony jest jak wyraz, czyli 6. Jako wyrazy policzone są wszystkie dywizy, a tych jest 24.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Byłem tu – TyraelX. 

Złościć się to robić sobie krzywdę za głupotę innych.

Szkapo, masz maila.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Dywizy i x-y? Nie miałem pojęcia. Ale to nic. Mam legitymację Końskiego Związku Dyskalkulików… i Dyslektyków.

Leżę i bulgoczę :) Czapki z głów! :)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

@r Mam, ale jak się nie wie, że się czegoś nie wie… Cieszę się, że sprawiłem Wam trochę radości.

I my się cieszymy, że dane nam było pomóc –– rozlega się radosny dźwięk, wydany paszczą.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

@r dziękuję bardzo.

; )

I po co to było?

Szkapo, nadal bardzo się cieszę. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Na mnie drabble nie wywarł większego wrażenia.

@domek Dzięki za komentarz. Mam noadzieję, że znalazłeś coś ciekawego u innych autorów.

Ciekawy pomysł. Kto by pomyślał, że wymowa jest taka ważna w pracy kompa… ;-)

Babska logika rządzi!

Niezłe!

Total recognition is cliché; total surprise is alienating.

Kurde, musze to sprawdzić na IVONIE ;)

Złościć się to robić sobie krzywdę za głupotę innych.

Jakoś mnie to nie ujęło.

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

Nowa Fantastyka