- Opowiadanie: pjlucky - Multikulti (DRABBLE PRZEDŚWIATECZNY)

Multikulti (DRABBLE PRZEDŚWIATECZNY)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Multikulti (DRABBLE PRZEDŚWIATECZNY)

 

Lokal wypełniony był po brzegi, jak co roku. Krasnoludy grały z elfami w kości, jakiś wielki ogr pił sobie w kącie, a ludzie i halflingi dyskutowali żywo. W karczmie wyczuwało sie przedświąteczną atmosferę.

 

– Mówisz więc, że przebywał w Krasnogrodzie jako jeden z was? – Elficki wojownik zapytał swego małego, brodatego towarzysza, spoglądając nań podejrzliwie.

 

– No przeesz… ci… tumacze – krasnolud przechylił swój kufel – wyglądał jak… my.

 

– Wiem, że zmienia postać, ale trudno mi wyobrazić Go sobie jako… krasnala. – Elf był wyraźnie rozbawiony.

 

– Krasnoluda! – Wrzasnął oburzony brodacz. – Nie jesteśmy żadnymi krasnalami!

 

– W porządku, krasnoluda – rzekł pojednawczo elf. – Wypijmy zatem Jego zdrowie. Za Jezuska!

Koniec

Komentarze

:D Dobre bobre! :D Za Jezuska  :D

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Rym w drugim zdaniu jest zamierzony? żywo/piwo Krasnolud fajnie bełgocze ale później mówi już wyraźnie "Nie jesteśmy żadnymi krasnalami!", wytrzeźwiał?;) No i pointa: Za Jezuska! – byłem przekonany, że za Św. Mikołaja, makes more sense.

Dzięki za komentarze.  Liluh : * rym nie był zamierzony, przyznaję sie; *krasnolud w ataku furii na moment wytrzeźwiał, tak miało być; *zostanę przy Jezusku jednak, takie jest pierwotne zalożenie i sens. Dzięki za sugestię, rzeczywiście tak też można i będzie ciekawie. Puenta bardziej zaskoczy z Dżizusem chyba, poza tym On jest ważniejszy :)

Jezusicku! Jak się górale dowiedzą, że to krasnolud… Hej!

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

regulatorzy tylko dla krasnoludów, dla górali góral, hej! :)

To dobrze, bo moja ulubiona gaździna Berdula, pewnie by się w grobie obróciła. I to nie tylko w proch. Hej! ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nie bądźmy rasistami :-)

Może być, ale szału nie robi.

Babska logika rządzi!

Ciakawy pomysł. Choć rozumiem sens zestawienia najbardziej randomowej karczmy z dnd i Wiadomo-Kogo, to wydaje mi się, że popracowanie nad odświeżeniem obrazu miejsca mogłoby poprawić jakość drabla.

I po co to było?

syf. Zmieniłem trochę na początku, nie wiem czy o to chodziło. Dzięki za sugestię. Pozdrawiam.

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Dzięki Anet :)

A ja jakoś nie zrozumiałem.

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

Nie trafiło.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Trudno, dzięki za poświęconą chwilkę :)

Uśmiechnąłem się. Za jezuska, hej!

Na zdrowie! – Jak to mawiają rosjanie w amerykańskich filmach :)

Takie sobie.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

chyba docenią mnie dopiero po śmierci ;)

Nowa Fantastyka