- Opowiadanie: Jack_Felix - O dworskiej etykiecie (DRABBLE PRZEDŚWIĄTECZNY)

O dworskiej etykiecie (DRABBLE PRZEDŚWIĄTECZNY)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

O dworskiej etykiecie (DRABBLE PRZEDŚWIĄTECZNY)

 

 

Dokończył piwo, odstawił kufel, a później wybuchł płaczem.

 

– Wiem, że się pomylę – wychlipał. – Pomylę się na pewno, a za to zawsze pod topór wysyłają.

 

Karczmarz spojrzał na niego ze współczuciem. Bardzo lubił Bogusia.

 

* * *

 

Byli już wszyscy. Lord Trov’es drapiący się po tyłku, alchemik Felm’os ze swoim piwnym brzuchem wylewającym się zza pasa, a nawet czarodziej Uter’ars nieudolnie ukrywający nawyk grzebania w nosie. Boguś trząsł się z nerwów, pot ściekał mu po czole. Spokojnie, pomyślał. Po prostu wychodzisz i mówisz: Salvador Sarc’ka.

 

Drzwi otworzyły się na oścież. Boguś wkroczył do sali i oznajmił:

 

– Nasz jaśnie panujący Salvador Srac’ka… O kurwa!

Koniec

Komentarze

Strasznie pachnie reklamą Eurobanku z ekspresem przelewowym, tfu, przelewem ekspresowym. Nie ubawiłem się po pachy.  Pozdrawiam

Złościć się to robić sobie krzywdę za głupotę innych.

Ja też nie po pachy. Powiedzmy, po kolana.

Hahahahaha, no fucking way ;)    Pozdr! 

Hmmm, śmieszne, troszkę. Tak po amerykańsku.  Zapomnialeś wspomnieć, że w ceremonii miał uczestniczyć Lord O'Cup, a'le się spóźnił. 

Takie – niby śmieszne, a jednak nie :]

Mee!

…W podstawówce jeden z uczniów miał w trakcie szkolnej sztuki wypowiedzieć kwestię: – Pompować wodę… krzyknął: – Wodować pompę… Pamiętam to do dzisiaj, po dziesiątkach lat. Wracając do tekstu, ja bym poprawił  "z politowaniem" na "ze współczuciem". Pozdrawiam.

Wymyślone tak na poczekaniu. Jeśli wywołało uśmiech, to chyba najważniejsze :)

Poprawiłem, dzięki Ryszard :)

Chyba za mało epickie jak dla MC ; p Ogólnie nikły uśmiech jest, więc jak na drabble na poczekaniu, trudno wymagać więcej.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

hmm, chyba jestem na nie. 

Nie podobało się ani trochę…

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Nie wiem dlaczego większość autorów piszących drabble uwzięła się, że taki utwór ma być koniecznie śmieszny. Jest w necie tysiące dowcipów, krótszych i dużo lepszych.

Szkapo, może sam pociagnij temat i pokaż wszystkim jak to się wygraywa taki konkurs. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

A w ogóle to drabble jest niewymiarowy.

@regulatorzy A to jest jakiś konkurs na przedświąteczny dowcip? Nie jestem w temacie

Szkapo, zajrzyj do Hyde Parku. Będziesz w temacie.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Słabo ubawiło.

Babska logika rządzi!

Dzięki. Już jestem w temacie.

Niestety, mnie ani nie rozbawiło, ani nie powaliło na kolana. Słabe.

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

Nie podobało mi się. Czemu? Bo nie bawi mnie humor na takim poziomie, nieumiejętnie przerysowana pomyłka językowa. :)

Uśmiechnąłem się, czyli dla mnie było ok.

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

Nowa Fantastyka