- Opowiadanie: Nestor Penumbra - Dzienniczek Antyliberalny. Listy otwarte /04/11/2013

Dzienniczek Antyliberalny. Listy otwarte /04/11/2013

Dyżurni:

regulatorzy, adamkb, homar, vyzart

Oceny

Dzienniczek Antyliberalny. Listy otwarte /04/11/2013

/04/11/2013

 

 

 

Dziś będzie krótko.

 

Nie działo się nic ciekawego prócz tego, że wróciłem na uczelnię do pracy. W przerwie obiadowej postanowiłem podsumować wszystkie minione wydarzenia. Wczorajszy zamach został oczywiście wyciszony; tylko lokalny dziennik bąknął coś o niezaplanowanych policyjnych ćwiczeniach. Dowiedziałem się, że grupa terrorystyczna Waltera J. nosi nazwę "Libertariańska Siła". Jej dziwny sojusz z Republikanami ciągle mnie dziwi. Znana jest mi niedawna kompromitacja przywódcy stowarzyszenia, Wiplera.

 

Być może doszło dzięki niej do walki frakcyjnej i rewolucyjny walteryści odsunęli od władzy wiplerowskich lojalistów? Nie mogę jednak oprzeć się wrażeniu, że obie grupy służą jakiejś znacznie większej sile. W każdym razie dzięki atakowi na skrzyżowaniu zawłaszczyli z kasy ZUSu wielkie środki na swoje działania.

 

O przeszłości samego Waltera, tego libertariańskiego mutanta, wiem niewiele. Podobno w ramach programu aktywizacji zawodowej niepełnosprawnych ukończył kursy aktorskie i statystował w kilku serialikach. Ta praca jednak szybko go sfrustrowała i od tego czasu przebywał na zasiłku socjalnym, aż pewnego dnia zniknął ze wszystkich rejestrów państwowych.

 

Jego "Libertariańska Siła" dotychczas była uznawana przez tajne służby za niegroźne skupisko anarcho – monarchistów i innych wykolejeńców. Jej lekceważenie drogo może nas kosztować.

 

Naszedł mnie straszny niepokój; chociaż dawno temu utraciłem wiarę, to poszedłem do kościoła i długo modliłem się do Najwiętszej Panienki o zgładzenie grzechów liberalizmu.

 

Wróciłem cały zziębnięty i napisałem tę notkę. Jak myślicie, co takiego z tego wszystkiego wyniknie?

 

 

Koniec

Komentarze

Ała.

um, i don't get it

Work smart, not hard

…Wyniknie niewiele. Pozdrowienia.

panie Michale, serdecznie zachęcam do lektury poprzednich wpisów do Dzienniczka, a wszystko stanie się jasne!

to jest bełkot.

polityczny

Ogół nie chce wiedzieć, że jest myślącą masą złożoną z bezmyślnych jednostek

Ej, nie  wystawiaj tutaj swoich przemyśleń, serio. Nie trafiasz w target i nie zyskasz sobie fanów, bo tutaj wysyła się teksty o tematyce fantastycznej, a nie polityczne dyrdymały. Ślij od razu do poczytnych gazet, bardziej tygodników niż dzienników. Może nawet stworzą ci specjalną rubrykę na te pamiętnikowe wynurzenia. Wchodzę na NF po to, by poczytać fantastykę, bo wszelkiej maści newsów o roszadach politycznych, rządzie, pogodzie, dziurze budżetowej, wskaźniku PKB, bezrobociu, rybkach w akwarium pana premiera oraz kto, jakie majty dzisiaj założył mam po dziurki w nosie, bo zajmuję się tym na co dzień (majty zostawiam w spokoju), wiec tym bardziej nie chcę o tym czytać tutaj.    Aha, zostawianie pytania na samym końcu pod niemal każdym tekstem jest słabe, zwłaszcza gdy ten, sam w sobie, reprezentuje raczej niski poziom dywagacji. Sugeruję więc bloga lub forum tematyczne.    Pozdrawiam

droga Pani, ignorancja przedstawiana przez Panią wobec dybiącego na nasze życia neoliberalizmu; na historię żywą, dziejącą się obok Pani jest przerażająca. Mam nadzieję, że tylko "trolluje" Pani albo nie widzi sedna sprawy. Jestem pewien, że dokładniejsza lektura mego Dzienniczka zaowocuje zmianą tego koszmarnego nastawienia. Co do Pani sugestii nawiązania współpracy z innymi portalami, to proszę się nie obawiać, wysłałem już moje doniesienia do największego Polskiego i Narodowego publicysty, Pana Adama Michnika, który natychmiast pojął ich donośność i obiecał publikację. Fakt zaszczycenia moimi informacjami na temat nadchodzącej neoliberalnej burzy waszego portalu powinien być dla was źródłem niewysłowionej radości, a nie doniesień.   Chyba, że antypolska i nienawistna agentura neoliberałów i w Pani umyśle zasiała już nasienie zgnilizny?

Jak jeszcze raz byś coś takiego napiszał, to bym cię zbanował…

Ogół nie chce wiedzieć, że jest myślącą masą złożoną z bezmyślnych jednostek

oj tam, kolega Nestor psikusa sobie robi, a Wy to na poważnie bierzecie.. zamiast się złościć, po prostu nie czytajcie kolejnego wpisu; mnie to tam, na ten przykład, zaprezentowany poziom abstrakcji bawi. :)

wysłałem już moje doniesienia do największego Polskiego i Narodowego publicysty, Pana Adama Michnika

Umarlam (ze śmiechu) i nie mam nic więcej do powiedzenia.    Miłego dnia życzę, Panu. 

@Nestorze – uprawianie propagandy politycznej, czy to słabej, czy to mocnej frakcji politycznej, w Twoim wykonaniu, na tym portalu, nie tylko jest nudne i głupie, ale jeszcze nie na miejscu. To ty trollujesz na NF, a nie nikt inny. To portal literacki do wstawiania tekstów dla miłośników fantastyki, a nie poligon dla propagandy, czy w sposób, jaki ty prezentujesz, czy publicystyczny. Załóż sobie bloga i pisz te swoje felietony. Nikt Ci tego nie zabrania, ale ten portal nie jest dla tego typu wyrażania opinii miejscem. KaPeWu?

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

ło Jezusie był tu rok czy też dwa troll co to pisał że odnalazł zaginione dzieła jakiegoś pisarza tytuł czy nazwisko miało coś wspólnego z barszczem… Nestor jak to ty to jesteś geniuszem Trolingu… ps. nie bierzcie tego na poważnie autor po prostu żartuje sobie z was lub rzeczywiście jest świrem… ps. wg założeń komuny to w kupie siła, kolektywizm i inne dyrdymały więc proponuję by nikt nie komentował, a dowcipniś szybko się znudzi;)

Autorze, jest taki dowcip-zagadka o dyplomacie. Tematem zagadki jest sposób w jaki możemy poznać dyplomatę. Mianowice – z ust dyplomaty pada pewne słówko. Raczej wulgarne. Ale jest wypowiedziane w tonie tak miłym, łagodzącym i, nomen omen, dyplomatycznym, że cieszymy się z oczekującej nas podróży.

 

Proponuję skorzystać z mojej aluzji.

 

Zaśmiecanie tego portalu pseudo-polityczną propagandą jest niesmaczne i nużące dla czytelników. Znajdź, proszę, jakieś inne ujście do skanalizowania swojego niepohamowanego popędu pisarskiego.

 

Twoje teksty są mare kompozycyjnie i dramaturgicznie, a ich miałka zawartość merytoryczna nie ma nic wspólnego z tematyka portalu.

 

Przestań, proszę, publikować tutaj w tym tonie i stylu.

Infundybuła chronosynklastyczna

stefan.kawalec: Zaśmiecanie tego portalu pseudo-polityczną propagandą jest niesmaczne i nużące dla czytelników.   (Pseudo)satyrą. Ałtor [do korekty: proszę nie poprawiać, to nie jest błąd] pragnął obnażyć przeciwników neoliberalizmu, ale jedyne co zrobił, to obnażenie własnej alternatywnej inteligencji.

Mam nadzieję, że Obywatel Nestor Penumbra zna powiedzenie DO TRZECH RAZY SZTUKA. Mam też nadzieję, że Obywatel Nestor Penumbra, zapraszany do wyjścia drzwiami, nie będzie się wpychał oknem.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Jakieś bzdury. 

Hehehe, nie rozumiem, czemu tak bardzo lubicie "karmić trolla", ale o ile sam tekst mnie niespecjalnie rusza, o tyle komentarze są nawet zabawne :)

Nadal nie ma fantastyki. Nuda…

Babska logika rządzi!

Nowa Fantastyka