- Opowiadanie: baranek - Porządne drabble jest...

Porządne drabble jest...

Oceny

Porządne drabble jest...

…jak „szybki numerek” po powrocie do domu. Myślisz o nim przez cały dzień. Zastanawiasz się, czy już w przedpokoju przyciśniesz ją do ściany i jednym, gwałtownym ruchem zedrzesz majteczki? Czy może ułożysz delikatnie na kuchennym stole? Czy też raczej rzecz cała odbędzie się na kanapie w salonie?

 

A kiedy leżycie potem zdyszani, czule objęci i cudownie spełnieni, dochodzisz do wniosku, że świat jest piękny.

Nie jest to przesadnie odległa analogia do układu autor – czytelnik.

Ale oczywiście nie musisz niczego planować. Możesz zdać się na przypadek. Przypadkowy czas, przypadkowe miejsce, przypadkową osobę. Tylko wtedy najczęściej kończy się to wizytą u dermatologa.

Koniec

Komentarze

Z tym dermatologiem, to czysta fantazja.

Uwzględniwszy fundowana nam przez NFZ długość oczekiwania na przyjęcie przez specjalistę należy na wszelki wypadek zacząć od zakładu pogrzebowego.

Ale oczywiście nie musisz niczego planować. Możesz zdać się na przypadek. Przypadkowy czas, przypadkowe miejsce, przypadkową osobę. Tylko wtedy najczęściej kończy się to wizytą u dermatologa.
Nie do końca zrozumiałem metaforę. W sumie, to jej zwyczajnie nie zrozumiałem. BTW słowo majteczki nie zagrało chyba tutaj jak powinno. Przynajmniej IMAO. Ani figlarnie, ani sprośnie, tylko tak nie halo (niehalo). 
 

Ja też nie wiem o co tu chodzi.

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

6Orson6, co Ci w "majteczkach" nie pasuje? Może jeszcze "numer" powinien być zamiast "numerka"? ;-)

Powinny być slipki

Majteczki to albo małe majki, albo infantylizacja poprzez zdrobnienie, albo nadanie przedmiotowi cech erotyczno-rubasznych, również przez zdrobnienie. Nic więcej. Dlatego też to słowo ewidentnie nie zagrało mi w tekście.  

Hmmm. Drabel na kolana mnie nie rzucił. Czy to oznacza, że powinnam umówić się z psychiatrą?

Babska logika rządzi!

Wpisuję się na listę tych, którzy nie łapią sensu analogii.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

To przy okazji wpisz się na listę tych, którzy w ogóle przeczytali. ;-)

Babska logika rządzi!

Ciekawe jak ta funkcjonalność będzie się sprawiać.

 

Wejdźcie do mnie, przeczytajcie i klikajcie! ;d

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Nie pojęłam. :-(

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka