- Opowiadanie: Kolun - Homo Normalis

Homo Normalis

Oceny

Homo Normalis

 Ludzi zawsze denerwowały dziwactwa. Tępili je wszelako i wypleniali – bezskutecznie.

Zebrała się więc grupa wybitnych naukowców, aby stworzyć istotę najnormalniejszą na świecie i pozbawioną dziwactw. Mózg jej zaprojektowali w każdym szczególe, żeby żaden płat nie odbiegał ani na milimetr od średniej. Podobnie postąpili z każdym organem – nerki, żołądek, nawet każdy włos musiał być w pełni normalny. Również edukację otrzymał jak najnormalniejszą.

Gdy wszystko było już gotowe, wypuszczono ową istotę na wolność, miał ją jednak obserwować członek zespołu. Obiekt podszedł do kogoś, zaczął rozmawiać, a gdy skończył i odszedł, badacz zapytał rozmówcę:

– Co to był za człowiek?

– A panie, jakiś dziwak!

Koniec

Komentarze

Taki sobie drabble – niewiele opowiedział, nie rozweselił, niczym nie zaskoczył.

 

Ludzi za­wsze de­ner­wo­wa­ły dzi­wac­twa. Tę­pi­li je wsze­la­ko i ple­ni­li – bez­sku­tecz­nie. –> Coś może plenić się, ale nie wydaje mi się, aby ludzie, tępiąc to, chcieli doprowadzić do rozmnażania się tego co tępią.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Racja, pomyliłem z "wyplenić"

A mi sie nawet spodobalo. “Nienormalny, bo normalny wsrod nienormalnych”. Niby nic odkrywczego, ale… nie wszystko musi byc odkrywcze :) Pozdrawiam.

Może bez zaskoczenia, ale przyjemne :)

Przynoszę radość :)

Fajne. Zabawna puenta :)

Sympatyczne :-)

It's ok not to.

Puenteczka nie rzuca na kolana, ale jakaś jest.

Babska logika rządzi!

Pomysł nienowy, ale problem wart przypominania.

http://altronapoleone.home.blog

Nowa Fantastyka